Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, MzMe skrev:

Tenkte det samme. Han ser underkua ut.

Venter spent på når han skal begynne å jobbe igjen. Sist hun snakket om det , så ville hun ikke at han skulle søke jobb. For det er veldig deilig for henne at han tar seg av huset og ungene siden hun jobber SÅ mye. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, neiognei skrev:

Ser jeg riktig, har han "Talla" tatovert i ansiktet? 

Det stemmer

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, neiognei skrev:

Ser jeg riktig, har han "Talla" tatovert i ansiktet? 

Det er jo gøy dersom det blir slutt noen gang 😀😀😀😀

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GulSitron skrev:

Veldig lett å covre opp noe i ansiktet sikkert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, GulSitron skrev:

Kanskje derfor de alltid blir sammen igjen😂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, RockOn skrev:

Uansett hvor du bor, så er ikke "kjære deg" brukt i en diskusjon en måte å uttrykke varme følelser på. Det er nedlatende, et forsøk på å få folk til å føle seg små. En hersketeknikk. 

Og det gjør du ofte her inne. Hvis du ikke har mer å si til et tema så svarer du med ting som "sint?". Ingenting viser til sinne i innlegget, men du klarer da å få snudd det til at de føler de må forsvare sin reaksjon på ditt spørsmål.

Hvis du vil diskutere så hold deg nå for god for sånne måter å diskutere på! 

Der sa du alt jeg ikke klarte å formulere! 😅 takk!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har også tattovert 《 vil du gifte deg med meg?》På hele låret hans også. Han viste ikke og han fikk ikke lov til å se før hun var ferdig.. Husker hun var så stolt over det på snap. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lolland78 skrev:

Hun har også tattovert 《 vil du gifte deg med meg?》På hele låret hans også. Han viste ikke og han fikk ikke lov til å se før hun var ferdig.. Husker hun var så stolt over det på snap. 

Whaaaaat?!? Seriøst?? 😱😱😱

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lolland78 skrev:

Hva ?!???

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

De virker så mye gladere etter hussalg, det er sikkert. 

Nå som hun er mer aktiv på Snap så er feks Siwert mindre aktiv her inne så hva er best/verst av de to alternativene egentlig :) 

Når det er så tydlig at hun leser her inne - hvorfor sier hun ikke bare Kvinneguiden på snap også? Er hun redd for at andre skal gå inn her å lese?🤨 Ikke alle vet om kg utrolig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke F ser underkua ut i det hele tatt jeg. Igjen fremstilles han som et offer som ikke har noe han skulle ha sagt. Skjønner heller ikke hva tatoveringene hans har med saken å gjøre, hva man har tatovert på kroppen har vel ingen her noe med sånn sett.

Syns derimot at ranten hennes i dag ble litt vel mye. Forstår enkelte poeng der, mange som henger seg opp i småting, som at hendene hennes er flekkete. Skjønner ikke hvorfor det plager folk så veldig, og i mine øyne er det latterlig å sitte og påpeke det i det hele tatt. Men hvis hun ikke brydde seg om det, slik hun sier hun ikke gjør, ville hun heller ikke lagt ut om det i det vide og brede. Hadde holdt med en kjapp snap om at selvbruningen ikke gikk helt som det skulle på hendene denne gangen, at hun er klar over det, og ferdig med det..🤷‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo også spesielt at hun snakker om seg selv i 3.person. Noe er forferdelig feil der. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fotballjenta skrev:

Jeg leste her inne om denne ranten hennes, og gikk derfor inn for å se (skuelysten som jeg er). Og ble ganske overrasket over hvor rolig hun var. Jeg så ikke på det som noen rant, og jeg syns hun forklarte seg greit. 

Og det understreker ditt andre poeng. Jeg syns vanligvis ikke hun er interessant nok til å sjekke hver dag, men når jeg leser her inne blir jeg fristet til å se hva det handler om. 

Edit: okei den var litt lenger enn det jeg trodde. Jeg slutta se da hun begynte med det MJ-greiene og trodde ho var ferdig med de henda da. Så videre nå, og jeg skjønner hva dere mener med rant 😂 Har ikke orka se alt for det er litt uinteressant, men jeg forstår henne LITT og da. Sikkert slitsomt å bli kritisert for småting hele tiden. 

Nei, når man ser en utblåsning så er det sikkert ikke lett å forstå. Men når man har sett en 20-30 stykk om alt fra at hun er grinete for at asfaltarbeidere ringer på etter klokka åtte for å spørre om hun kan flytte bilen så de får jobbet, til idiotfølgere som stiller det som i følge henne er idiotspørsmål, til at hun henger ut svigerfamilien for at hun ikke får komme og hente typen når han er syk.. Og da samtidig far i familien nettopp har dødd.... Da får man kanskje et litt bredere innsyn i hvorfor det er litt sånn "åjaaa rant igjen, ja.

Og det er aaaaalltid alle andre, aldri henne. 

Følg med i noen uker, så skjønner du det nok. 

Endret av neiognei
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Ultimatum skrev:

Syns ikke F ser underkua ut i det hele tatt jeg. Igjen fremstilles han som et offer som ikke har noe han skulle ha sagt. Skjønner heller ikke hva tatoveringene hans har med saken å gjøre, hva man har tatovert på kroppen har vel ingen her noe med sånn sett.

Syns derimot at ranten hennes i dag ble litt vel mye. Forstår enkelte poeng der, mange som henger seg opp i småting, som at hendene hennes er flekkete. Skjønner ikke hvorfor det plager folk så veldig, og i mine øyne er det latterlig å sitte og påpeke det i det hele tatt. Men hvis hun ikke brydde seg om det, slik hun sier hun ikke gjør, ville hun heller ikke lagt ut om det i det vide og brede. Hadde holdt med en kjapp snap om at selvbruningen ikke gikk helt som det skulle på hendene denne gangen, at hun er klar over det, og ferdig med det..🤷‍♀️

Synes heller ikke han ser underkua ut. 

Spørs hva du hadde sagt om en mann tatoverte "vil du gifte deg med meg?" på låret til dama si, uten at hun hadde samtykket til det..... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mening så sier den tattoveringen veldig mye om henne. 

I mine øyne så lyser det eiesyk og at hun har liten respekt for andres kropp. Når han har utallige tattoveringener med navnet hennes på kroppen og i tillegg den på låret, så blir det litt i overkant.  Han trodde at han skulle få et annet motiv enn 《vil du gifte deg med meg?》 

Det sier litt om henne som tattovør. Hun vet hvor mye det koster av penger og smerte å fjerner disse tattoveringene. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, neiognei skrev:

Synes heller ikke han ser underkua ut. 

Spørs hva du hadde sagt om en mann tatoverte "vil du gifte deg med meg?" på låret til dama si, uten at hun hadde samtykket til det..... 

Jeg er ikke akkurat for at folk tatoverer navnet til partneren sin uansett, uavhengig av kjønn. Ville aldri gjort det selv. Men det er heller ikke noe nytt, folk går på den smellen stadig vekk, det gjelder ikke bare Talla og F. Syns det blir dumt å diskutere at han har navnet hennes tatovert i ansiktet, det får være hans valg. Det skader da ingen andre.

Og ja, det er veldig spesielt å ha "vil du gifte deg med meg" noe som helst sted på kroppen, men det er jo heller ikke noe andre har noe med. Satt han fastbundet og ble tatovert under tvang?

Hva har det med kjønn å gjøre, siden du påpeker det på den måten?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Lolland78 skrev:

Min mening så sier den tattoveringen veldig mye om henne. 

I mine øyne så lyser det eiesyk og at hun har liten respekt for andres kropp. Når han har utallige tattoveringener med navnet hennes på kroppen og i tillegg den på låret, så blir det litt i overkant.  Han trodde at han skulle få et annet motiv enn 《vil du gifte deg med meg?》 

Det sier litt om henne som tattovør. Hun vet hvor mye det koster av penger og smerte å fjerner disse tattoveringene. 

Mulig hun er eiesyk, det finnes mange sånne. Og det er lite greit uansett hvem det gjelder. Men respekt for andres kropp..? Han sitter jo gang på gang og lar seg tatovere, da bør han vel skaffe seg litt respekt for seg selv også, hvis det absolutt er et problem. Han har da ansvar for egen kropp. Joda, det sier litt om henne som tatovør, men sier det absolutt ingenting om han? Hvis dette var så ille for han, tror du han ville latt henne tatovere han igjen og igjen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fortsatt ikke sinna Fortsatt ikke spydig. Fortsatt ikke frekk. Men engasjert!"

Mhm, akkurat ja. Nei!

Godt hun ikke ramset opp nedlatende da, for det har hun vært konsekvent gjennom hele utblåsningen.

Å de hendene, altså, jeg trodde helt ærlig hun hadde hatt et heftig møte med henna farge. Hun har vært veldig flekkete i lange tider, også etter hun testet den hun reklamerte for, hvis jeg husker rett. Har inntrykk av at alle hobbyinfluencerne har konkurranse om å se mest mulig gulerot ut for tiden, gjerne flekkete og forsterke det hele med et filter. Det svir i øynene! 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...