Gjest RockOn Skrevet 21. mai 2020 #2181 Del Skrevet 21. mai 2020 1 minutt siden, GulSitron skrev: Var et hormon unna å skrive "nei, du er ikke sint - bare engasjert og jævlig barnslig" Et hormon? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 21. mai 2020 #2182 Del Skrevet 21. mai 2020 (endret) 4 minutter siden, GulSitron skrev: Var et hormon unna å skrive "nei, du er ikke sint - bare engasjert og jævlig barnslig" Frista sjæl 😂 Men da hadde det nok tippa enda mer for henne, og blitt blokkert herfra og til Kirkenes 😂😂 Eller kanskje Bergen eller Stavanger 🤷🏻♀️😂😂 Endret 21. mai 2020 av Ispitonyou 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 21. mai 2020 #2183 Del Skrevet 21. mai 2020 7 minutter siden, RockOn skrev: Et hormon? 😂 Ja, er gravid og samboer kaller meg for "hormon heksa", for jeg har hormon-anfall daglig 🙃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. mai 2020 #2184 Del Skrevet 21. mai 2020 Hun har jo noen poeng da, enkelte her inne leter hele tiden ett ting å pirke på. Det meste hun gjør omtales negativt. Å jeg tviler ikke på at hun får mange rare kommentarer/spørsmål på snap i løpet av en dag. At hun tar en rant/prat om dette syns jeg er helt ok, mange får nok en liten "vekker" på at man ikke har noe med alt som skjer å gjøre hva angår andre mennesker. Om det er en "snapkjendis", a-kjendis eller naboen. Ikke syns jeg hun høres sint ut heller. Men som hun selv sier, hun blir veldig engasjert. Må å ta med i betraktningen at stemmen ofte kan høres anerledes ut på opptak enn i virkeligheten. Jeg hater å høre stemmen min selv på opptak/video 😤🙄 Å en annen ting, jo mer hun diskuteres negativt her inne jo flere følgere får hun. Mange som er innom her å leser, mange snakker om ting de leser her til andre som igjen fører til at fler og fler er innom henne på snap. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. mai 2020 #2185 Del Skrevet 21. mai 2020 10 minutter siden, GulSitron skrev: Ja, er gravid og samboer kaller meg for "hormon heksa", for jeg har hormon-anfall daglig 🙃 Hormonella 🤩😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 21. mai 2020 #2186 Del Skrevet 21. mai 2020 Jeg forstår ikke...?? Hu har ranta i flere timer, nærmest uten rød tråd. Det henger faktisk ikke på greip. Fredrik stakkars ser jo rimelig betuttet ut der han sitter og sammenligner uten sammenheng. Er hu altså så krenkbar at en kommentar om hva som har skjedd med hendene fylte «krenke-koppen», så nå skal alt ut. Det er jo hysterisk morsomt å se på da. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 21. mai 2020 #2187 Del Skrevet 21. mai 2020 (endret) 11 minutter siden, Flettfrid skrev: Hun har jo noen poeng da, enkelte her inne leter hele tiden ett ting å pirke på. Det meste hun gjør omtales negativt. Å jeg tviler ikke på at hun får mange rare kommentarer/spørsmål på snap i løpet av en dag. At hun tar en rant/prat om dette syns jeg er helt ok, mange får nok en liten "vekker" på at man ikke har noe med alt som skjer å gjøre hva angår andre mennesker. Om det er en "snapkjendis", a-kjendis eller naboen. Ikke syns jeg hun høres sint ut heller. Men som hun selv sier, hun blir veldig engasjert. Må å ta med i betraktningen at stemmen ofte kan høres anerledes ut på opptak enn i virkeligheten. Jeg hater å høre stemmen min selv på opptak/video 😤🙄 Å en annen ting, jo mer hun diskuteres negativt her inne jo flere følgere får hun. Mange som er innom her å leser, mange snakker om ting de leser her til andre som igjen fører til at fler og fler er innom henne på snap. Jeg leste her inne om denne ranten hennes, og gikk derfor inn for å se (skuelysten som jeg er). Og ble ganske overrasket over hvor rolig hun var. Jeg så ikke på det som noen rant, og jeg syns hun forklarte seg greit. Og det understreker ditt andre poeng. Jeg syns vanligvis ikke hun er interessant nok til å sjekke hver dag, men når jeg leser her inne blir jeg fristet til å se hva det handler om. Edit: okei den var litt lenger enn det jeg trodde. Jeg slutta se da hun begynte med det MJ-greiene og trodde ho var ferdig med de henda da. Så videre nå, og jeg skjønner hva dere mener med rant 😂 Har ikke orka se alt for det er litt uinteressant, men jeg forstår henne LITT og da. Sikkert slitsomt å bli kritisert for småting hele tiden. Endret 21. mai 2020 av fotballjenta 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 21. mai 2020 #2188 Del Skrevet 21. mai 2020 4 minutter siden, Flettfrid skrev: Hun har jo noen poeng da, enkelte her inne leter hele tiden ett ting å pirke på. Det meste hun gjør omtales negativt. Å jeg tviler ikke på at hun får mange rare kommentarer/spørsmål på snap i løpet av en dag. At hun tar en rant/prat om dette syns jeg er helt ok, mange får nok en liten "vekker" på at man ikke har noe med alt som skjer å gjøre hva angår andre mennesker. Om det er en "snapkjendis", a-kjendis eller naboen. Ikke syns jeg hun høres sint ut heller. Men som hun selv sier, hun blir veldig engasjert. Må å ta med i betraktningen at stemmen ofte kan høres anerledes ut på opptak enn i virkeligheten. Jeg hater å høre stemmen min selv på opptak/video 😤🙄 Å en annen ting, jo mer hun diskuteres negativt her inne jo flere følgere får hun. Mange som er innom her å leser, mange snakker om ting de leser her til andre som igjen fører til at fler og fler er innom henne på snap. Helt ærlig, hu høres ut som en spirende gærn-pose-dame. Sorry, men jeg har samme opphav og dialekt som dama og hu snakker engasjert på en nedlatende passiv aggressiv måte. Og om spørsmål om selvbruning er nok til å tippe lasset, da er jammen toleransen deretter. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 21. mai 2020 #2189 Del Skrevet 21. mai 2020 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner og svar. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. mai 2020 #2190 Del Skrevet 21. mai 2020 14 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Helt ærlig, hu høres ut som en spirende gærn-pose-dame. Sorry, men jeg har samme opphav og dialekt som dama og hu snakker engasjert på en nedlatende passiv aggressiv måte. Og om spørsmål om selvbruning er nok til å tippe lasset, da er jammen toleransen deretter. Hva er en spirende gærn-pose-dame? 🙈 Jeg er trønder, for meg høres hun absolutt ikke sint ut. Bare engasjert å liker å diskutere enkelte tema. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 21. mai 2020 #2191 Del Skrevet 21. mai 2020 1 minutt siden, Flettfrid skrev: Hva er en spirende gærn-pose-dame? 🙈 Jeg er trønder, for meg høres hun absolutt ikke sint ut. Bare engasjert å liker å diskutere enkelte tema. Er ikke så mange igjen av dem i bybildet. Men tidligere kunne man se kvinner og menn bærende på mange poser som inneholdt alskens som var funnet i løpet av dagen/e. Disse var ofte høylytte og engasjerte i sitt, men for andre helt usammenhengende. Nå, etter lov om psykisk helsevern er ofte disse underlagt behandling. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiasina Skrevet 21. mai 2020 #2192 Del Skrevet 21. mai 2020 4 timer siden, Lolland78 skrev: Hun ønsker og vil stikke nesa frem. Da burde hun lære å ta imot kritikk bedre altså. kanskje bli en smule mer seriøs. Også må hun begynne å huske på løgnene sine. Snakk om å være høy på seg selv.. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 21. mai 2020 #2193 Del Skrevet 21. mai 2020 Jovialemammaer bruke revurdere Talla sitt medlemskap. Ikke mye jovialt over hu. Sånn som jeg forstår «dirkete» Talla sin udirekte rant her nå så skjønner hu ikke hvorfor folk ikke liker kunsten hennes selv om de ikke liker henne... kanskje bare folk rett og slett ikke liker denne «kunsten». Uavhengig og de liker hu eller ikke. Hennes «kunst» ser i mine øyne ut som klipp og lim som hvem som helst kunne ha lært seg og tegne... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 21. mai 2020 #2194 Del Skrevet 21. mai 2020 Jeg har aldri opplevd et menneske som ser så ned på ALLE andre mennesker. Virker som hun ikke tror vi forstår noen ting, at følgerne hennes er dumme. Fysj for en dame... 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 21. mai 2020 Forfatter #2195 Del Skrevet 21. mai 2020 Hun er jo helt lost. "Folk burde begynne å bruke hjernen sin. så de kan skjønne det jeg mener , og forstå at det er jeg som alltid har rett" 🤣🤣 ok.... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 21. mai 2020 #2196 Del Skrevet 21. mai 2020 Må være veldig slitsomt å være slik som hun er. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 21. mai 2020 #2197 Del Skrevet 21. mai 2020 1 minutt siden, stikkontakt skrev: Må være veldig slitsomt å være slik som hun er. Ser ut som F er sliten i hvert fall... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 21. mai 2020 #2198 Del Skrevet 21. mai 2020 1 time siden, Ispitonyou skrev: Nei, det er kun en illusjon. Hun snapper jo ikke når barna er i nærheten, nå må du passe på så du ikke fabrikerer 😂😂😂 Ja, nå fabrikerer jeg voldsomt. Barna er ikke i bakgrunnen mens hun sitter og gnåler. Helt feil av meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 21. mai 2020 #2199 Del Skrevet 21. mai 2020 4 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Ser ut som F er sliten i hvert fall... Tenkte det samme. Han ser underkua ut. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 21. mai 2020 #2200 Del Skrevet 21. mai 2020 Ser jeg riktig, har han "Talla" tatovert i ansiktet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg