Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Når du tror hun ikke kan synke lavere ... Jeg er lost for words! Hva er det hun driver med? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Nathalie skrev:

Begynte å følge henne for noen uker tilbake fordi hun virket kul og annerledes. Men herregud, dama er ekstremt passiv-aggressiv. Fikk litt avsmak av hennes arrogante holdning hver gang noen stiller spørsmål om noe hun åpenbart synes er teit(!?) 

Hun er vel ganske aggressiv-aggressiv. 😛

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alså; jeg har også gått på smellen med brune fingre men da kommenterte jeg det selv og lo av det😂 Det er ingen som vil se slik ut med vilje🤷🏼‍♀️

Er det ryggen, armene som verker nå pluselig?  Muligens det ender i ei sykemelding da armer er vel det som brukes mest i tatooyrket😅🙈 

Endret av Love2017juni
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ispitonyou skrev:

Når du tror hun ikke kan synke lavere ... Jeg er lost for words! Hva er det hun driver med? 

Noen har har fornærmet selveste Talla, vettu. Det går altså ikke an. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen tru på at hun kommer til å starte å jobbe til mandag, juni eller september... jo, kanskje september 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hesya skrev:

Har ingen tru på at hun kommer til å starte å jobbe til mandag, juni eller september... jo, kanskje september 😂

Ja, i 2021.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Talla 😉 Skjønner at du leser her inne, siden du så kjapt kommenterer (ref. reklamering av selvbruning 😂)

Men bare for å ha sagt det, så kan det ikke sammenlignes å kommentere en selvbruning som er selvvalgt, og kviser og frenger på F. 

For en sammenligning. Tenk litt før du snakker. Så kanskje vi her inne tenker litt mer før vi skriver også 😉

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ispitonyou skrev:

Fyyyy faen, kjenner jeg blir fryktelig provosert av den barnslige måten hun snakker på... 
"Det er ingenting som har SKJEDD med hendene mine, skjønner ikke hvorfor folks spør om det - det er ingen som spør hva som har SKJEDD med hendene mine når det er malingflekker etter oppussing..." 

Det som har SKJEDD, Talla - er at det ser ut som at hendene dine har gulsott. Og nei, hendene dine ser ikke sånn ut om sommeren, ved mindre du har en sykdom *:ler:* som gjør at du blir skikkelig flekkete oransje i stede for brun, da.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går det ikke å si at «vet du hva jeg fikk ikke helt til detta selbruningsgreie jeg» i stede får å si at hu synes det er fint.. kan vel umulig synes det.. også sier hu at det er ikke mange som eier selvbruningshender like bra som hu.. hvis hu hadde eid det hadde hu ikke følt at hu måtte ha forsvart seg selv i det uendelige.. Aldri «møtt» noen med mindre selvinnsikt. Hu er tatovør!! Hadde reagert greit om min tatovør kom med de skittene hendene.. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, GulSitron skrev:

Fyyyy faen, kjenner jeg blir fryktelig provosert av den barnslige måten hun snakker på... 
"Det er ingenting som har SKJEDD med hendene mine, skjønner ikke hvorfor folks spør om det - det er ingen som spør hva som har SKJEDD med hendene mine når det er malingflekker etter oppussing..." 

Det som har SKJEDD, Talla - er at det ser ut som at hendene dine har gulsott. Og nei, hendene dine ser ikke sånn ut om sommeren, ved mindre du har en sykdom *:ler:* som gjør at du blir skikkelig flekkete oransje i stede for brun, da.

Det som er mest latterlig er at hun sier hun ikke bryr seg, men snakker i den mest sarkastiske tonen du kan finne! Den dama sitter på første rad i krenketoget! Dette er rett og slett flaut! 😳 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, neiognei skrev:

Noen har har fornærmet selveste Talla, vettu. Det går altså ikke an. 

Stakkars liten 😂😂 Hun som er sååå god på å motta kritikk, tror jeg skal vurdere kritikkskolen til talla 😂😂 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mellion skrev:

Hvorfor går det ikke å si at «vet du hva jeg fikk ikke helt til detta selbruningsgreie jeg» i stede får å si at hu synes det er fint.. kan vel umulig synes det.. også sier hu at det er ikke mange som eier selvbruningshender like bra som hu.. hvis hu hadde eid det hadde hu ikke følt at hu måtte ha forsvart seg selv i det uendelige.. Aldri «møtt» noen med mindre selvinnsikt. Hu er tatovør!! Hadde reagert greit om min tatovør kom med de skittene hendene.. 

Dama SKYLDER selvinnsikt 😂 Hun er et shitshow! 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i dag var det mye irritasjon som måtte ut gitt. Av og til er det best å holee seg unna snap. Ihvertfall puste og telle til 10 før man poster.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, neiognei skrev:

Ååååh, hun er ikke sint, hun er engasjeeert. Oooook. 

Dette må være en av de verste rantene hennes på lenge.. Fy fader🤣

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, neiognei skrev:

Ååååh, hun er ikke sint, hun er engasjeeert. Oooook. 

Hun kan kalle det hva hun vil 😂 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, neiognei skrev:

Og barna flyr rundt i bakgrunnen. 🙄

Nei, det er kun en illusjon. Hun snapper jo ikke når barna er i nærheten, nå må du passe på så du ikke fabrikerer 😂😂😂

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var et hormon unna å skrive "nei, du er ikke sint - bare engasjert og jævlig barnslig" 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RockOn
På 18.5.2020 den 22.36, Siwert skrev:

😂🤣Kjære deg er noe vi sier her jeg bor. Ligg i dialekta våres. Slettes ikke stygt.

Uansett hvor du bor, så er ikke "kjære deg" brukt i en diskusjon en måte å uttrykke varme følelser på. Det er nedlatende, et forsøk på å få folk til å føle seg små. En hersketeknikk. 

Og det gjør du ofte her inne. Hvis du ikke har mer å si til et tema så svarer du med ting som "sint?". Ingenting viser til sinne i innlegget, men du klarer da å få snudd det til at de føler de må forsvare sin reaksjon på ditt spørsmål.

Hvis du vil diskutere så hold deg nå for god for sånne måter å diskutere på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...