Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Flaks hu er så kreativ og folk så naive at de bidrar til spleis. Men at hu ble sponsa med over 30K nevner hu ingenting om. 

018BB4D4-3ABB-4E7B-96F1-C9D12EB2EF08.jpeg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Hetaeb skrev:

Flaks hu er så kreativ og folk så naive at de bidrar til spleis. Men at hu ble sponsa med over 30K nevner hu ingenting om. 

Samtidig satt hu på snap og klage over at hu ikke klarte å være kreativ når hu var hjemme med unger 🤪

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Hetaeb skrev:

Fy søren så frekk hu er altså! Én ting er å skryte sånn av seg selv, men å utelate det med den spleisen, å ta det som en selvfølge at folk ikke vet om den...🤨

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvorfor hun har hatt skrivefeil på tatoveringer når man ser det innlegget der .. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Neste gang jeg blir stoppet av politiet skal jeg si at det går greit for jeg kjørte jo veldig sakte 🤦‍♀️🤦‍♀️ Å da er jo det lov å filme fra mobilen å kikke ned på den istedenfor på veien flere ganger 🤦‍♀️🤦‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hebi skrev:

Åh. Neste gang jeg blir stoppet av politiet skal jeg si at det går greit for jeg kjørte jo veldig sakte 🤦‍♀️🤦‍♀️ Å da er jo det lov å filme fra mobilen å kikke ned på den istedenfor på veien flere ganger 🤦‍♀️🤦‍♀️

Jajaaa. Det er så klart greit i en gate med lav fartsgrense, for der er det ikke større sjanse for at noe uforutsett skjer. Er ikke større sjanse for at et barn løper ut i veien f eks der..... Det er nok derfor fartsgrensa er lav der.

Hvor kort går det an å bli? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk å være så tett i pappen at du sitter og harselerer med det at du blir kritisert for at du er mer opptatt av kamera enn veien når du kjører bil. 

Det sier så mye om henne. Henne og hennes behov over alt annet. For noe som altså er så lite nødvendig og uinteressant. Hvem finner stor glede i å se henne prate og underholde kamera mens hun kjører bil? 

Stopp bilen - prat. Kjør - se på veien.

Dra huet ut av rumpa.

Endret av neiognei
  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu må ha ett enormt overforbruk på den blå sjampoen . Fargen blir jo værre og værre 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Skjønner hvorfor hun har hatt skrivefeil på tatoveringer når man ser det innlegget 

Hva mener du er feil?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ønsker og vil stikke nesa frem. Da burde hun lære å ta imot kritikk bedre altså. kanskje bli en smule mer seriøs. Også må hun begynne å huske på løgnene sine. 

Screenshot_20200521-153818_Instagram.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, camie skrev:

Hva mener du er feil?

Kommafeil, orddelingsfeil bl.a.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, camie skrev:

Hva mener du er feil?

Fler skrivefeil på ord 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, GulSitron skrev:

Samtidig satt hu på snap og klage over at hu ikke klarte å være kreativ når hu var hjemme med unger 🤪

Deilig og alltid ha noe å klage over eller skylde på.. hadde blitt gal av å være rundt et så negativt menneske 🤷🏽‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tiasina skrev:

Fy søren så frekk hu er altså! Én ting er å skryte sånn av seg selv, men å utelate det med den spleisen, å ta det som en selvfølge at folk ikke vet om den...🤨

Ikke sant 😅 verste er jo at det var følgerne hennes som foreslo å tegne/male ting som hun kunne selge. Men det hadde hu jo ikke mulighet til.
Talla er en av de type menneskene som ikke synes en ide er god med mindre hun har kommet på den «helt selv» 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun liker å ha slike brune fingre. Det passer bedre til neglelakken blant annet. 😂😂 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Lolland78 skrev:

Hun ønsker og vil stikke nesa frem. Da burde hun lære å ta imot kritikk bedre altså. kanskje bli en smule mer seriøs. Også må hun begynne å huske på løgnene sine. 

Screenshot_20200521-153818_Instagram.jpg

Ser på dagens at hun jobber skikkelig med det. For ei spydig dame. Hun er jo avhengig av at følgerene hennes er stokk, stein dumme, så bør ikke bli overrasket over å få noen rare spørsmål. :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun syns det ser dummere ut på de som smører hele kroppen og ikke hendene med selvbruning 🙄 Ser da like dumt ut med de som bare smører hendene.. eller inni hendene.. 

Det er ikke en selvbruning jeg får lyst å kjøpe... med den reklameringa..

Endret av Hesya
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å følge henne for noen uker tilbake fordi hun virket kul og annerledes. Men herregud, dama er ekstremt passiv-aggressiv. Fikk litt avsmak av hennes arrogante holdning hver gang noen stiller spørsmål om noe hun åpenbart synes er teit(!?) 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...