Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Pålur skrev:

Om hun starter opp mandag, bør hun ikke da bruke tiden på å svare de som har etterlyst svar i forbindelse med gavekort?

Jo, men Talla. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Siwert skrev:

Jeg kan dessverre ikke styre hvilket tonefall dere leser mine svar i. Og har gjentatte ganger svart at jeg ikke er Talla. Men jeg er sikkert alt det andre dere sier at jeg er da bare fordi jeg ikke er enig med dere her inne. For det må man. Men da diskuterer dere jo ikke egentlig, gjør dere vel. 

Talla eller ei, "kjære deg". Her bare for å krangle er du uansett. :)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lolland78 skrev:

Kommer helt an på hvordan man bruker "kjære deg" og hvordan tonefallet er. Uansett hyggelig tone har hun sjeldent og hun har ingen filter foran ungene sine. Men hun er jo den superkule mammaen som lærer ungen sin på 3år si < faen da, jævlig  , drit > for hun kule mammaen ser ikke på dette som banneord eller stygge ord. 

Og må bare bryte ut at det er latterlig å gå ut i avisa med " dårlig barndom " 😅 TENK hva ungene hennes kommer til å skrive om dems barndom når de blir store da 😉 hun har hatt langt mindre trøblete barndom enn hva de har.  

/de som vet , de vet /

Har hu gått ut i avisa med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev:

Har hu gått ut i avisa med det?

Det stod i reportasjen i avisa. Både at barndommen og ungdomstida var tøff. Utfra det jeg vet om familien, så stemmer det. Familiemønstret til Talla er ikke noe hun har funnet på selv, sånt kan gå i arv. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pålur skrev:

Om hun starter opp mandag, bør hun ikke da bruke tiden på å svare de som har etterlyst svar i forbindelse med gavekort?

Vet du at hun ikke svarer de? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor selge gavekort ? Når hun har over 100 på venteliste 😅 er det ikke på tide å begynne å jobbe for de pengene som er brukt på klær, skrot først ? Eller skal hun altid leve på forhåndsbetalte kunder ? 

Det lukter dårligt butikk.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lolland78 skrev:

Hvorfor selge gavekort ? Når hun har over 100 på venteliste 😅 er det ikke på tide å begynne å jobbe for de pengene som er brukt på klær, skrot først ? Eller skal hun altid leve på forhåndsbetalte kunder ? 

Det lukter dårligt butikk.

Tydelig det hun tjener penger på, forhåndsbetalte kunder. 🙄 At hun ikke skammer seg! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange hun faktisk har kontaktet. Hun er jo ikke ukjent med ei «litta» løgn eller ti 🤦🏻‍♀️

AD639E5E-1801-4121-92D1-7D6836417443.jpeg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ispitonyou skrev:

Svindle Brith 2.0 det her 🙄🙄 (les Anne Brith)

C2001C6C-E90C-47D0-BC55-3786A2DC29C6.jpeg

Dette er bare tragisk! Hun kan umulig få nye kunder med ett så dårlig rykte?!?!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pålur skrev:

Ja, det vet jeg!

Trenger ikke å bruke utropstegn :) 

vet om folk hun har kontaktet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Pålur skrev:

Dette er bare tragisk! Hun kan umulig få nye kunder med ett så dårlig rykte?!?!

Jeg tenker at om hun har så lange ventelister, folk som reiser fra hele landet, til og med UTLANDET!! Hvorfor har hun da behov for disse gavekort/verdikupong salgene? 🤷🏻‍♀️ og hvorfor må hun trøkke trynet i avisa for fler kunder? Hva med å ta seg tid til de hun allerede har? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MsFri skrev:

Vet du at hun ikke svarer de? 

Ja dét VET jeg!Hun har ikke svart meg,ei heller min søster.Vi har begge sendt henne mange meldinger på messenger,slik hun oppfordrer til å kontakte henne. Mistet helt sansen for ei som farer med løgn og svindel absolutt hele tiden! Å den falske latteren,blir helt uvel av henne jeg.🤢

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ispitonyou skrev:

Jeg tenker at om hun har så lange ventelister, folk som reiser fra hele landet, til og med UTLANDET!! Hvorfor har hun da behov for disse gavekort/verdikupong salgene? 🤷🏻‍♀️ og hvorfor må hun trøkke trynet i avisa for fler kunder? Hva med å ta seg tid til de hun allerede har? 

Som hu selv sa rundt et av oppslagene i avisa: All PR er god PR. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 timer siden, Jeg ser deg skrev:

Ja dét VET jeg!Hun har ikke svart meg,ei heller min søster.Vi har begge sendt henne mange meldinger på messenger,slik hun oppfordrer til å kontakte henne. Mistet helt sansen for ei som farer med løgn og svindel absolutt hele tiden! Å den falske latteren,blir helt uvel av henne jeg.🤢

Okei.

jeg har sendt henne en melding i mai og det er alt jeg har sendt til henne. Så har hun sendt meg melding to ganger. Så jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver.

veldig synd dere har den erfaringen :( 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle henne at hun må begynne bruke hanske til selvbruningskremen.. Hun er jo skittenbrun på hendene 🙈🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Hebi skrev:

Kan noen fortelle henne at hun må begynne bruke hanske til selvbruningskremen.. Hun er jo skittenbrun på hendene 🙈🙈

Sikkert ingen som bryr seg siden hun nok kommer til å være rappkjefta tilbake, fordi HUN gjør som hun vil og HUN vet hva som er best for henne. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hun si farvel til neglene sine innen mandag da kanskje? 

9EA9DA70-1324-4769-B58E-AE63558F5C49.png

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...