Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Gjest Siwert
1 time siden, Miss.Wildfox skrev:

Lite som er mer uhygienisk en gardiner ...

Og jeg nevner i fleng:dørhåndtak, mobiler, handlevogner , bilratt, håndkle, snørrfiller...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Siwert skrev:

Og jeg nevner i fleng:dørhåndtak, mobiler, handlevogner , bilratt, håndkle, snørrfiller...... 

Jækla mye enklere å desinfisere de tinga du nevner enn en gardin da. Med unntak av snørrfiller (hvem bruker dette i 2020?) og håndklær. Ta en titt i postkassa di de neste dagene, sikker på at du får et diplom for tidenes største kverulant sånn som du holder på :) 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siwert
3 timer siden, Hetaeb skrev:

Jækla mye enklere å desinfisere de tinga du nevner enn en gardin da. Med unntak av snørrfiller (hvem bruker dette i 2020?) og håndklær. Ta en titt i postkassa di de neste dagene, sikker på at du får et diplom for tidenes største kverulant sånn som du holder på :) 

Tusen takk og jeg gleder meg til diplom😂🤣😂🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siwert
4 timer siden, Hetaeb skrev:

Men du jeg glemte en ting, trenger vel strengt tatt ikke å desinfisere den gardina. Den skal vel bare være en rom deler? De skal vel ikke rulle seg inn i den? 

Endret av Siwert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siwert skrev:

Men du jeg glemte en ting, trenger vel strengt tatt ikke å desinfisere den gardina. Den skal vel bare være en rom deler? De skal vel ikke rulle seg inn i den? 

Her sitter kunnskapen høyt! Gjenspeiler seg i snappene dine.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kaster Talla Stein i glasshus igjen. Forrige uke sa  hun at hun aaaaaldri snapper foran barna sine. I dag har hun bare snappa foran barna sine. Hun reagerer på at folk sier hun juger, hun gjør jo ikke annet, om det ene etter det andre. Frekk og utrivelig. Har ikke sett noen andre snappere så sure som henne. Ingen «piller», Talla på nesa! Kyss meg bak😂

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Siwert
2 timer siden, Pålur skrev:

Her sitter kunnskapen høyt! Gjenspeiler seg i snappene dine.

Er vi venner på snap? Så koselig Pålur, det visste ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Metron skrev:

Så kaster Talla Stein i glasshus igjen. Forrige uke sa  hun at hun aaaaaldri snapper foran barna sine. I dag har hun bare snappa foran barna sine. Hun reagerer på at folk sier hun juger, hun gjør jo ikke annet, om det ene etter det andre. Frekk og utrivelig. Har ikke sett noen andre snappere så sure som henne. Ingen «piller», Talla på nesa! Kyss meg bak😂

Sykes hu snapper forran ungene hele tiden, jeg? Her for ikke så lenge siden la hu ut snap av "dagens outfit" mens yngstemann satt ved beina hennes og ropte mamma. 🙄 Men teknisk sett stod hu jo BAK ungen da, så foran blir litt å ta i 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør jo ikke annet en å snappe foran barna sine. Dette er jo dokumentert til de grader hver eneste dag!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Siwert skrev:

På’n igjen. Mtp at gardin er et tekstil så vil det samle seg masse støv i den, noe som ikke er veldig gunstig å ha i nærheten når man tatoverer. Kommer man borti den gardina vil støvet flakse rundt. De mikroskopiske støvpartiklene som lages når man filer og sliper en akryl eller gelénegl setter seg i det aller meste. 
Prøv å rist i gardina di, så vil du se den inneholder ganske mye støv. Så jeg mente ikke man skal desinfisere gardina, men tenkte heller på hvilken støvete uhygienisk løsning det er. 

Noe mer du vil kverulere på? ☺️

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hetaeb skrev:

På’n igjen. Mtp at gardin er et tekstil så vil det samle seg masse støv i den, noe som ikke er veldig gunstig å ha i nærheten når man tatoverer. Kommer man borti den gardina vil støvet flakse rundt. De mikroskopiske støvpartiklene som lages når man filer og sliper en akryl eller gelénegl setter seg i det aller meste. 
Prøv å rist i gardina di, så vil du se den inneholder ganske mye støv. Så jeg mente ikke man skal desinfisere gardina, men tenkte heller på hvilken støvete uhygienisk løsning det er. 

Å ja da, hun finner stadig noe å kvervulere på😅

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siwert
9 timer siden, Hetaeb skrev:

Sint? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siwert
9 timer siden, Hetaeb skrev:

Men kjære deg, alle bevegelige ting i ett rom "støver". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Siwert skrev:

Sint? 

Sint nei? Prøver bare å forklare deg noe som ikke burde vært nødvendig å forklare et voksent menneske ☺️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg, alle bevegelige ting i ett rom "støver". 

Vært i et tatoveringsstudio før? Ser du mange velur gardiner hengende rundt om kring? Mange pynteputer eller pledd? Tipper nei, fordi det er støvmagneter. 
Vi diskuterer ikke et vanlig rom, men et tatoveringsstudio. 
Og du kan forresten spare deg for «kjære deg».

Endret av Hetaeb
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Siwert
8 timer siden, Hetaeb skrev:

Vært i et tatoveringsstudio før? Ser du mange velur gardiner hengende rundt om kring? Mange pynteputer eller pledd? Tipper nei, fordi det er støvmagneter. 
Vi diskuterer ikke et vanlig rom, men et tatoveringsstudio. 
Og du kan forresten spare deg for «kjære deg».

Vært i tatoveringsstudioer mange ganger jeg. Puter? Har ikke snakka om puter eller pledd jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i tatoveringsstudioer mange ganger jeg. Puter? Har ikke snakka om puter eller pledd jeg. 

Det er vel tekstil som blir diskutert og i dette tilfelle så er det snakk om en gardin som blir brukt som en skillevegg. Å dra inn eksempler på puter og pledd er nokså relevant, men det er vel ikke alle som ser likhetene mellom puter/pledd og gardiner. 
Det å ha en gardin i et tatoveringsstudio er nok lite gunstig når det samtidig er en neglstudio i samme rommet, tenk på alt støvet og driten som flyr rundt. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Siwert skrev:

Du som snakker om «bevegelige ting i rom». 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Miss.Sophie skrev:

Det er vel tekstil som blir diskutert og i dette tilfelle så er det snakk om en gardin som blir brukt som en skillevegg. Å dra inn eksempler på puter og pledd er nokså relevant, men det er vel ikke alle som ser likhetene mellom puter/pledd og gardiner. 
Det å ha en gardin i et tatoveringsstudio er nok lite gunstig når det samtidig er en neglstudio i samme rommet, tenk på alt støvet og driten som flyr rundt. 

Oh my god, takkk!!! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...