Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

1 time siden, adc skrev:

Jeg syns det er bra med gjenbruk og fint at hun selger unna. Men når hun legger ut ting til salgs så bør man svare de som spør om det du selger.  Ei som spurte om bredde/høyde på et skap. Fikk til svar at hun kunne gå inn på Jysk og sjekke selv. 
Jeg hadde nok ikke kjøpt noe av en som svarte meg sånn. 
Hun har jo mange følgere som støtter henne. Hvorfor er hun ikke litt hyggeligere mot dem? 
Jeg slutta å følge så slipper jeg å irritere meg over at hun er så sint og krenket. Syns hun har fått mye goodwill fra mange i forhold til økonomisk støtte. Folk må få støtte hvis de vil, men jeg blir litt provosert at hun er så frekk og lite takknemlig. 

Så enig med deg her🙌🏼

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, MarianneE skrev:

Hva heter studioet  hennes?

Bohemen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lolland78 skrev:

Herrefred for ei bitter dame hun er 😂 

Jeg bruker ikke å si det..men hun er litt tåpelig. Jeg svarte henne at hun behøver ikke være uhøflig i svaret, hvor jeg da får en pekefinger-tale om at det meg som er problemet. For et halvår siden så syntes jeg hun virka kul og kunne godt tenkt meg å tatovere meg hos henne. Men nei takk. 

Jeg sa at hun bør jo tenke over hvordan hun svarer folk, mtp omdømme ifh til jobben. Men hun svarer visstnok bare folk uhøflig når hun er privatperson. Hvordan hun er privat kan ikke overføres til jobben. Men det kan det jo absolutt, hvis hun er bitch mot noen privat, hvorfor skal de gidde å bruke flere tusen kroner hos henne? 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, estrella skrev:

Jeg sa at hun bør jo tenke over hvordan hun svarer folk, mtp omdømme ifh til jobben. Men hun svarer visstnok bare folk uhøflig når hun er privatperson. Hvordan hun er privat kan ikke overføres til jobben. Men det kan det jo absolutt, hvis hun er bitch mot noen privat, hvorfor skal de gidde å bruke flere tusen kroner hos henne? 

Akkurat det blir ekstremt dårlig reklame for egen bedrift ja.. Hun er sin egen bedrifts ansikt utad, og den eneste som representerer Bohemen. Så hvordan hun opptrer overføres direkte til hennes rykte og kredibilitet, særlig når det skjer gjennom hennes offentlige snap. Det er forskjell på privatliv og jobb, ja, men når hun svarer potensielle kunder på den måten, til noe som jo handler om jobben hennes, stiller det seg helt annerledes enn om du f.eks skulle spurt om barna hennes eller noe annet privat. Tror ikke hun heller ville lagt igjen penger hos en butikk der en butikkansatt nettopp hadde vært uhøflig mot henne..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er hun i Telemarksavisa 🙄 så litt reklame for bohemen tattoo og kanskje flere kunder? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Pålur skrev:

Er det muuuulig!!! På Joviale forklarer hun salget av interiør i sitt hjem med at de «endelig» har kommet til ro i ny kåken og driver å gjør om og endrer hus?!?! Så nå er det ikke lenger pga økonomiske utfordringer, men fordi de ønsker å gjøre endringer???

Så toppen av kransekaka....grunnen til at hun ikke jobber er fordi hun venter på avklaringer på det nye lokalet, ikke fordi dattera er syk lengre... Hvem i alle dager har tillit til denne dama lengre? 

Den pekefingeren på hennes egen snap er jo nå alle er blitt godt vant med, vet flere nå har etterlyst tilbakemeldinger på timer bestilt med gavekort fra før jul der hun ikke har svart.

Nååååå er det vel påtide å legge seg flat eller koble ut Some, Talla!!!

⚠️️FALSK FALSK FALSK ⚠️️ 
Den alarmen har ringt hos meg for lenge siden. Ei jeg kjenner spurte om hvordan det gikk med sykdommen hennes, og da svarte hu at det er som det pleier å være men hu overlever. Veeeeel. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Leonaen skrev:

Nå er hun i Telemarksavisa 🙄 så litt reklame for bohemen tattoo og kanskje flere kunder? 

Heldigvis har vi noen utrolig dyktige og profesjonelle folk som driver med tatovering her i Telemark allerede❤️så vet ikke helt hvor effektiv den reklamen der er om folk sjekker henne opp på insta og snap.. 😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten hun tigget og ba om at folk skulle spre snappen hennes, så hun fikk litt flere følgere i nærområdet....🙈 det var rett og slett vondt å se på. Det er vel av to grunner. 1: generere kunder til tatoveringssjappa. 2: Øke kjendisstatus der ho bor. «Det er jo så hyggelig når folk kommer å hilser på». (Jeg hadde aldri turt å hilse på henne, er livredd for dama etter hvordan ho fremstår på snap. Krass og ufin🙈

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anzii skrev:

Måten hun tigget og ba om at folk skulle spre snappen hennes, så hun fikk litt flere følgere i nærområdet....🙈 det var rett og slett vondt å se på. Det er vel av to grunner. 1: generere kunder til tatoveringssjappa. 2: Øke kjendisstatus der ho bor. «Det er jo så hyggelig når folk kommer å hilser på». (Jeg hadde aldri turt å hilse på henne, er livredd for dama etter hvordan ho fremstår på snap. Krass og ufin🙈

Men..hu har også fått en del nye følgere pga denna tråden.. Samtidig som hu nok har mista en del pga væremåten sin og alle løgnene sine.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MzMe skrev:

Men..hu har også fått en del nye følgere pga denna tråden.. Samtidig som hu nok har mista en del pga væremåten sin og alle løgnene sine.

Det er nok noen nysjerrige nye, men de detter vel  av etterhvert de ôg når de får nok av væremåten hennes... 😏

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TELEMARKSAVISA😞 – Det er livshistorien min rett og slett, smiler Talla. Noen kjenner henne kanskje fra snapchatkontoen «Joviale mammaer», men først og fremst har hun fått et navn i nettopp tattoo-verden. Som med så mange andre, i stor grad bygd opp gjennom sosiale medier.

Slik har ventelistene blitt lange og kundekretsen svært bred. De kommer fra både Harstad og Lindesnes, og også fra utlandet.

– Folk legger opp sommerferien sin nå etter å komme innom hos meg, smiler hun.

Er hun seriøs? 🤣🤣 lange ventelister kommer heller av at hun nesten aldri Jobber og folk har kjøpt gavekort 😅 forferdelig høy på seg selv 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du synes du jobber hardt fordi at du er blitt intervjuet av avisa. 

Mangler vel liiiiiitt på utførelsen, vel. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MzMe skrev:

⚠️️FALSK FALSK FALSK ⚠️️ 
Den alarmen har ringt hos meg for lenge siden. Ei jeg kjenner spurte om hvordan det gikk med sykdommen hennes, og da svarte hu at det er som det pleier å være men hu overlever. Veeeeel. 

Snakket med noen her om dagen som har snakket med Talla og da ble det spurt om hvem som sier hu bare juger og hva hu juger om. 
Fikk som svar at folk tror hu juger om sykdommen sin og at folk mener den ikke eksisterer. 

Det var tydeligvis derfor hun hadde en sånn liten klikk på snapchat🤔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, GulSitron skrev:

Snakket med noen her om dagen som har snakket med Talla og da ble det spurt om hvem som sier hu bare juger og hva hu juger om. 
Fikk som svar at folk tror hu juger om sykdommen sin og at folk mener den ikke eksisterer. 

Det var tydeligvis derfor hun hadde en sånn liten klikk på snapchat🤔

Er det ikke bare å legge ut en epikrise fra en av disse mange operasjonene hennes da ? 😅 men skjønner det kan bli vanskelig siden de ligger hos venninna hennes 🤣

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk litt sånn viber av at talla prøver å være litt Sara Emilie istad, med at talla hadde lagt ut svar på farger koder på bloggen sin. Akkurat som Sara Emilie har gjort

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Litenoggod skrev:

Fikk litt sånn viber av at talla prøver å være litt Sara Emilie istad, med at talla hadde lagt ut svar på farger koder på bloggen sin. Akkurat som Sara Emilie har gjort

Hu har snakka om å gjøre det tidligere da hun går i fistel over alle som spør på snap hvilke farger hun har på veggene når de ser snap’ene.. Hun burde ta høyde for at hun får nye følgere så når hun forteller 10.april om fargen så vet jo ikke den nye følgeren den 18.april at hun fortalte det den 10. Syns det er spesielt å klikke så over at folk spør, og vise irritasjon over at «hun har fortalt det sååååå mange ganger» 😑

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så vittig at nå er det så mye fokus på salg av stæsj og ene med det andre, men i mars når det ble foreslått at hun kunne selge noe så hadde hun ingenting. 

Synes jeg ser det 🤭 Det handler vel om to ting, latskap og behovet for å komme på de gode idéene selv. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...