BloodyMaryFairy Skrevet 8. mai 2020 #1961 Del Skrevet 8. mai 2020 Historiene forandrer seg stadig..... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 8. mai 2020 #1962 Del Skrevet 8. mai 2020 50 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Historiene forandrer seg stadig..... 1 time siden, Tiasina skrev: Er det ikke det ene så er det noe annet.. mye hun får for seg hun der.. Jepp, nå skal hun åpne (forhåpentligvis) fra 1 juni og ikke september som hu har sagt en stund 🙃 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 8. mai 2020 #1963 Del Skrevet 8. mai 2020 Makan til dårlig håndtering av reklame! Kan man melde inn noe sted når offentlige snappefolk ikke markerer reklame for egen bedrift? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mumlehumle Skrevet 8. mai 2020 #1964 Del Skrevet 8. mai 2020 7 minutter siden, LoppeLiten skrev: Makan til dårlig håndtering av reklame! Kan man melde inn noe sted når offentlige snappefolk ikke markerer reklame for egen bedrift? Tenkte det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 8. mai 2020 #1965 Del Skrevet 8. mai 2020 På 30.4.2020 den 0.42, FrøkenTippTopp skrev: Arkene i «boken» er jo så tynne at man ikke kan farge på de med tusj.. dette er ikke godt nok til den prisen.. du så jo mønsteret på andre siden igjennom arket.. 🥴 på de snappene hun delte fra venninnen sin kunne det se ut som at fargene nesten gikk gjennom arket.. God ide Talla, men ikke godt nok.. Var veldig lite variasjon i mønstrene også.. Jeg spurte om det ikke var en idé å ha mønsteret innenfor arkene. Men fikk til svar at det var intensjonen. Dog svarte hun veldig uhøflig. Jævlig bra reklame for seg selv mao 😂. En smule uhøflig 😬 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 8. mai 2020 #1966 Del Skrevet 8. mai 2020 37 minutter siden, estrella skrev: Jeg spurte om det ikke var en idé å ha mønsteret innenfor arkene. Men fikk til svar at det var intensjonen. Dog svarte hun veldig uhøflig. Jævlig bra reklame for seg selv mao 😂. En smule uhøflig 😬 Ja er deler av mønstrene på noen av siden trykket utenfor arket? Syntes det så sånn ut jeg også, så egentlig ut som det var feiltrykk mer en at det skulle være sånn. Ville jeg tenkt ihvertfall om jeg bestilte en fargeleggingsbok hvor bare halve motivet var med på siden... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 8. mai 2020 #1967 Del Skrevet 8. mai 2020 And the rant is on!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. mai 2020 #1968 Del Skrevet 8. mai 2020 Hva kjefter og smeller man for i dag da? Ser hun er sur og selvtilfreds ut, men er på jobb så får ikke hørt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. mai 2020 #1969 Del Skrevet 8. mai 2020 1 time siden, LoppeLiten skrev: Makan til dårlig håndtering av reklame! Kan man melde inn noe sted når offentlige snappefolk ikke markerer reklame for egen bedrift? Er ikke bare egen bedrift hun ikke merker for. Tror tydeligvis at man ikke skal merke på snap... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 8. mai 2020 #1970 Del Skrevet 8. mai 2020 Er det muuuulig!!! På Joviale forklarer hun salget av interiør i sitt hjem med at de «endelig» har kommet til ro i ny kåken og driver å gjør om og endrer hus?!?! Så nå er det ikke lenger pga økonomiske utfordringer, men fordi de ønsker å gjøre endringer??? Så toppen av kransekaka....grunnen til at hun ikke jobber er fordi hun venter på avklaringer på det nye lokalet, ikke fordi dattera er syk lengre... Hvem i alle dager har tillit til denne dama lengre? Den pekefingeren på hennes egen snap er jo nå alle er blitt godt vant med, vet flere nå har etterlyst tilbakemeldinger på timer bestilt med gavekort fra før jul der hun ikke har svart. Nååååå er det vel påtide å legge seg flat eller koble ut Some, Talla!!! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 8. mai 2020 #1971 Del Skrevet 8. mai 2020 Hvorfor greier hun ikke å huske hva hun har sagt og ikke? Forstår hun ikke at hun fremstår helt idiotisk? Og den forklaringen om fargeleggingsboka. Har ingen ord. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 8. mai 2020 #1972 Del Skrevet 8. mai 2020 At folk begynner å stille spørsmål er jo ikke så rart. Hun bør heller svare høflig enn å bli sint når kunder spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 8. mai 2020 #1973 Del Skrevet 8. mai 2020 2 minutter siden, Chroma skrev: At folk begynner å stille spørsmål er jo ikke så rart. Hun bør heller svare høflig enn å bli sint når kunder spør. Eller faktisk legge ut på bohemen siden sin da dette faktisk er reelle spørsmål, hvordan kan hun forvente at kundene hennes vet hva hun tenker, eller hva som skjer fremover og hvordan HUN har valgt å løse ting? Forstår heller ikke hvordan hun kan snakke til følgerne sine på den måten hun gjør, når hun selv er veldig opptatt av hvordan følgerne snakker til HENNE 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. mai 2020 #1974 Del Skrevet 8. mai 2020 28 minutter siden, EllaSays skrev: Hvorfor greier hun ikke å huske hva hun har sagt og ikke? Forstår hun ikke at hun fremstår helt idiotisk? Og den forklaringen om fargeleggingsboka. Har ingen ord. Fordi at når man juger så mye så klarer man ikke å holde styr på det. Man må hele tiden tenke på hva man skal si. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 8. mai 2020 #1975 Del Skrevet 8. mai 2020 Tenk å klikke helt fordi noen spør hvor på prio-lista gavekort er?? Blir som at jeg skal tippe helt over på jobb fordi jeg får spørsmål om hvilken dag det er, for n-te gang.. Hun jobber i et service-yrke og skal vel behandle kundene der etter.. Hun må huske at på én dårlig rewiew (?) må hun kanskje ha 200 positive. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 8. mai 2020 #1976 Del Skrevet 8. mai 2020 Er det muuuulig!!! På Joviale forklarer hun salget av interiør i sitt hjem med at de «endelig» har kommet til ro i ny kåken og driver å gjør om og endrer hus?!?! Så nå er det ikke lenger pga økonomiske utfordringer, men fordi de ønsker å gjøre endringer??? Så toppen av kransekaka....grunnen til at hun ikke jobber er fordi hun venter på avklaringer på det nye lokalet, ikke fordi dattera er syk lengre... Hvem i alle dager har tillit til denne dama lengre? Den pekefingeren på hennes egen snap er jo nå alle er blitt godt vant med, vet flere nå har etterlyst tilbakemeldinger på timer bestilt med gavekort fra før jul der hun ikke har svart. Nååååå er det vel påtide å legge seg flat eller koble ut Some, Talla!!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. mai 2020 #1977 Del Skrevet 8. mai 2020 Gleder meg til hun åpner i september..eller juni..eller..en gang det passer. Hva står på agendaen da, tro. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adc Skrevet 8. mai 2020 #1978 Del Skrevet 8. mai 2020 Jeg syns det er bra med gjenbruk og fint at hun selger unna. Men når hun legger ut ting til salgs så bør man svare de som spør om det du selger. Ei som spurte om bredde/høyde på et skap. Fikk til svar at hun kunne gå inn på Jysk og sjekke selv. Jeg hadde nok ikke kjøpt noe av en som svarte meg sånn. Hun har jo mange følgere som støtter henne. Hvorfor er hun ikke litt hyggeligere mot dem? Jeg slutta å følge så slipper jeg å irritere meg over at hun er så sint og krenket. Syns hun har fått mye goodwill fra mange i forhold til økonomisk støtte. Folk må få støtte hvis de vil, men jeg blir litt provosert at hun er så frekk og lite takknemlig. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 8. mai 2020 #1979 Del Skrevet 8. mai 2020 Tror hun klikka pga gavekortspørsmålet fordi hun følger med her inne og har sett mye snakk om at hun ikke vil ha gavekortkunder. Selv om hu bastant påstår at hun ikke følger med her inne. Hun holder vel ikke stengt lengre pga datteren, men bruker godkjenningen som unnskyldning fordi legene sannsynligvis har sagt at A kan gå i bhg. Aldri om jeg hadde tatovert meg hos henne, virker veldig useriøst hele greia. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 8. mai 2020 #1980 Del Skrevet 8. mai 2020 På 7.5.2020 den 0.23, MsFri skrev: Står utløpsdato på det. men når hun selv pusher utløpsdatoen fremover med gyldighet et år fra hun åpner, så vet jeg ikke hvordan det stiller seg. Så lenge det fins en muntlig uttalelse på det så er det jo nok til at da er det det som er gyldig. Altså 1 år fra hun åpner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg