Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Justsaying skrev:

Hun har i det minste kommet seg til frisøren, enten glemt å merke med reklame eller glemt å merke med Spleis 🙄

Unnskyldninga er sikkert at en av søknadene hos nav har gått igjennom og hu har fått penger fra dem 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Justsaying skrev:

@Baresierdet hadde en observasjon, hun får dele den selv😇 

Ja. Ser hun har lagt ut ny intro idag, så da kan jeg dele det 😅

Jeg la merke til at hun har fjernet sykdomshistorien sin fra introen etter diskusjoner herifra. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Baresierdet skrev:

Ja. Ser hun har lagt ut ny intro idag, så da kan jeg dele det 😅

Jeg la merke til at hun har fjernet sykdomshistorien sin fra introen etter diskusjoner herifra. 

Spenstig 😊

Kanskje hun er frisk? 

Forresten, så at det står "Drit i hva andre synser og mener, og fabrikkerer i spekulasjoner" helt på slutten der. Har det alltid stått? 

Endret av GulSitron
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Har hun fjernet den 😂 tenk å juge om en sykdom for å virke interessant og høste sympati 🤦‍♀️ KLEIN

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, GulSitron skrev:

Spenstig 😊

Kanskje hun er frisk? 

Forresten, så at det står "Drit i hva andre synser og mener, og fabrikkerer i spekulasjoner" helt på slutten der. Har det alltid stått? 

En av få heldige som blir frisk ganske fort 😂😂 haha.. 

Nei det har det ikke 😅 så da byttet hun ut sykdomshistorien med det 🙈

Endret av Baresierdet
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justsaying skrev:

Skyt meg hvis jeg tar feil, helst i foten - men sitter hun ikke på bare? Hun sitter iallefall på passasjersiden eller er det speilvendt? Aldri klart p se det det helt. 

Det er speilvendt, hun kjører selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Siwert
2 timer siden, Justsaying skrev:

Selger du for 900,-? 😁

Hva skal du by 900,- for? Har ingenting å selge jeg. 

Endret av Siwert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Justsaying skrev:

Skyt meg hvis jeg tar feil, helst i foten - men sitter hun ikke på bare? Hun sitter iallefall på passasjersiden eller er det speilvendt? Aldri klart p se det det helt. 

Pang pang. 

Du ser jo rattet ganske tydelig også. 😛

Endret av neiognei
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kanakass skrev:

Og hun følger heller ikke rådet om å ikke bruke telefonen mens man er hos frisøren!

Er så innmari opptatt av å ikke dra med smitte hjem vet du. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, neiognei skrev:

Alle vet jo at man ikke blir smittet på butikker, kjøpesenter , frisør, neglstudio 😂 det er kun i bhg og jobb man blir utsatt for smitte. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lolland78 skrev:

Alle vet jo at man ikke blir smittet på butikker, kjøpesenter , frisør, neglstudio 😂 det er kun i bhg og jobb man blir utsatt for smitte. 

😂😂😂😂 Kveldens latter 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
49 minutter siden, neiognei skrev:

Pang pang. 

Du ser jo rattet ganske tydelig også. 😛

Så det etterpå 🙈 Beklager, da tok jeg feil. 
Au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Er ikke smittefarlig så lenge det er spons, si 

641FBB77-EDAF-484E-9BE0-7502CCE8060A.jpeg

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, GulSitron skrev:

Er ikke smittefarlig så lenge det er spons, si 

641FBB77-EDAF-484E-9BE0-7502CCE8060A.jpeg

Første brudd på smittevern-tiltakene vist på SoMe er selvfølgelig talla 🤦‍♀️ hvem andre. 

Btw Talla  , din del av jobben er å minske smitte , følge reglene som er satt og selvfølgelig merke det med spons eller samarbeid. Desverre så besto du ikke oppgavene på jobb idag. Bedre lykke neste gang 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Siwert skrev:

Baksnakking og latterliggjøring. Ikke konstruktiv kritikk i det hele tatt. Ikke debatt eller diskusjon. 

Du har flere kommentarer enn likes 😂 det sier litt om dine kommentarer. Enten så er du på villspor med kommentarene dine eller så er du kun ute etter andre i denne tråden 🤷‍♀️

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lolland78 skrev:

Du har flere kommentarer enn likes 😂 det sier litt om dine kommentarer. Enten så er du på villspor med kommentarene dine eller så er du kun ute etter andre i denne tråden 🤷‍♀️

Likes faktisk. Må man passe på hvor mange likes man har for å kommentere også nå? Om å gjøre å være mest populær?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Siwert skrev:

Baksnakking og latterliggjøring. Ikke konstruktiv kritikk i det hele tatt. Ikke debatt eller diskusjon. 

Folk sier seg  uenige hvis de er uenige med noen, så en diskusjon og debatt er det vel. 

Problemet med noen av de som støtter alt Talla gjør og sier, er at de angriper på feil måte. Da blir det vanskelig å holde seg saklig i diskusjon med den som angriper også. Det er ødeleggende at enkelte føler at de på angripe og komme med usaklig ting når de ikke har mer å komme med. 

Eneste latterliggjøringen jeg har sett er når noen kommenterer hygiene eller utseende. Det er ikke greit og unødvendig. Utover det er det ikke latterliggjøring eller baksnakking i denne tråden, synes jeg. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...