Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Ultimatum skrev:

Ganske usaklig å begynne å kalle meg navn, gir ikke akkurat noe grunnlag for å ta resten av det du skriver seriøst. 

Skal likevel svare på det du skriver, uten behov for å kalle deg noe som helst; det har så absolutt vært spekulasjoner i om hun er syk eller ikke. Kanskje du ikke spekulerer i det akkurat nå, men tidligere har det vært nevnt her. Og igjen, vi vet ingenting med sikkerhet. Det er greit at du velger å tro på en side av saken, men du vet likevel ingenting sikkert. Og om du faktisk leste innlegget mitt som du siterte, så ser du at jeg skriver at det er helt bak mål dersom det faktisk stemmer. Hvorfor angripe meg videre, og kalle meg mamma moral? Konstruktiv..

Jeg er så naiv at jeg klarer ikke å tro at folk lyver om sånne ting, og har egentlig oversette den diskusjonen i denne tråden. Men nå ble det plutselig to sider av saken.

Det er jo ikke noe å spekulere i, for den som ikke kjenner de personlig vet jo ikke, men hvis det stemmer så er det ganske drøyt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
14 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev:

Mamma moral... hør her. Det er ingen som spekulerer i hvorvidt hu er sjuk eller ikke. Kritikkens kjerne er at hu stjeler en venninnes sykdomshistorie for å gjøre seg selv interessant/få sympati. Det er det vi alle er kritiske til. Nå har denne venninnen har tredd frem og bekreftet sin opplevelse av historien. Wake up and smell the coffe.  

Men hvordan skal vi, som ikke kjenner henne tro på at hun stjeler en venninnes sykdomshistorie? Vi aner jo ingenting om det 🤷🏼‍♀️ Vil vel ikke si at det er det som akkurat er kritikkens kjerne, men. Det er jo en del av kritikken hun får ja - men som sagt så er det vanskelig og skulle ta å høre på kritikere rundt akkurat det, fordi vi aner ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev:

Ambulanse rekvireres ut i fra pasienten/pårørendes fortelling om hvordan de oppfatter sykdommen/tilstanden. Ambulanse er ikke alltid lik akutt kritisk sykdom, slik som akutt kritisk syke pasienter kan møte opp hos fastlegen fordi de ikke selv oppfatter seg selv som kritisk syke. 

I know, har hatt ambulanse som ikke tok meg med, som burde gjort det, ble kjørt privat havnet da på intensiven, neste gang ble jeg tatt med fra legekontor, da kom både ambulanse og akuttbil, tredje gang tok de meg med hjemmefra. Også blodtap alle tre gangene. 
Men, vet at alle turer ikke er akutt. Selv om det er rekvirert bil. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RockOn skrev:

Jeg er så naiv at jeg klarer ikke å tro at folk lyver om sånne ting, og har egentlig oversette den diskusjonen i denne tråden. Men nå ble det plutselig to sider av saken.

Det er jo ikke noe å spekulere i, for den som ikke kjenner de personlig vet jo ikke, men hvis det stemmer så er det ganske drøyt. 

Det er jeg helt enig med deg i! Dersom det stemmer, er det ekstremt drøyt, og ekstremt fornærmende, både for de som sliter med sykdommen, og for følgerne hennes. Jeg tenker bare at om det faktisk ikke stemmer, vil det jo få konsekvenser for henne. Men som du sier, jeg syns ikke det er noe å spekulere i her, vi vet jo ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at det ville komme frem når hun skulle fjerne livmor ( hennes siste operasjon ) men da hadde hun er evig lang forklaring på hvorfor de ikke fjernet den 🙄 Jeg vet at de ikke bare fjerner en livmor ute av det blå. Hun er ung. Hadde hun hatt mange operasjoner tidligere ,runder med zoladex, procren og diagnoser som hun sier ,så hadde de fjernet den uten problemer. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Revesnute skrev:

Tenkte at det ville komme frem når hun skulle fjerne livmor ( hennes siste operasjon ) men da hadde hun er evig lang forklaring på hvorfor de ikke fjernet den 🙄 Jeg vet at de ikke bare fjerner en livmor ute av det blå. Hun er ung. Hadde hun hatt mange operasjoner tidligere ,runder med zoladex, procren og diagnoser som hun sier ,så hadde de fjernet den uten problemer. 

Synes det er trist at det skal kategoriseres som umoralsk å påpeke realitetsbrist i Tallas fortellinger. For de er det mange av. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forlater jeg KG 🤚 vær snille mot hverandre.  

En klype salt kan brukes til så mangt når man ser på snap.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette eskalerte ... 😳 Hvordan skal hun forklare dette? Eller blir det bare blir dette skyve under en stol? Hovmod står for fall 🤷🏻‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
5 minutter siden, Ispitonyou skrev:

Dette eskalerte ... 😳 Hvordan skal hun forklare dette? Eller blir det bare blir dette skyve under en stol? Hovmod står for fall 🤷🏻‍♀️

Hva eskalerte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ispitonyou skrev:

Dette eskalerte noe voldsomt.. Men all respekt for at hun valgte og stå fram. Bekrefter bare alle løgnene Talla har kommet med. 👏🏻👏🏻 Så håper jeg Talla takker for seg på sin snap. For sannheten kommer alltid for en dag 🙌🏻 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et par innlegg så skjer dette? Veldig spesielt 🙈  ser ikke poenget meg å komme seg inn på min konto hvis man har rent mel i posen.

Screenshot_20200427-112415_Gmail.jpg

• Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Revesnute skrev:

Etter et par innlegg så skjer dette? Veldig spesielt 🙈  ser ikke poenget meg å komme seg inn på min konto hvis man har rent mel i posen.

Wow... Noen er faen ikke mye god.. 

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Revesnute skrev:

WOW, Tallas riddere i natten? (Les Talla selv) 

Virkelig på tide og pakke snipp sekken nå 🤦‍♀️ 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
10 minutter siden, DianaV skrev:

Wow... Noen er faen ikke mye god.. 

Ja det er sykt. Men er sikkert hundrevis som følger tråden her UTEN å diskutere/kommentere må dere vite. (Som kanskje ikke har bruker her en gang) Og nå som denne venninnen står frem er det sikkert mange som ønsker å vite hvem hun er, og hun har nok skapt stor interesse for folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Såfii
13 minutter siden, Revesnute skrev:

Ja det er sykt. Men er sikkert hundrevis som følger tråden her UTEN å diskutere/kommentere må dere vite. (Som kanskje ikke har bruker her en gang) Og nå som denne venninnen står frem er det sikkert mange som ønsker å vite hvem hun er, og hun har nok skapt stor interesse for folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Siwert skrev:

Men i alle dager? Hva er det du anklager folk for??? 

Så du ikke denne? ⬇️ Det er ikke akkurat grunnløse anklager.

13 minutter siden, Revesnute skrev:

Helt forferdelig hvordan denne tråden har utviklet seg. 😔 Noen er virkelig redd for at sannheten skal komme frem. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Såfii skrev:

Ja det er sykt. Men er sikkert hundrevis som følger tråden her UTEN å diskutere/kommentere må dere vite. (Som kanskje ikke har bruker her en gang) Og nå som denne venninnen står frem er det sikkert mange som ønsker å vite hvem hun er, og hun har nok skapt stor interesse for folk.

Men vi "alle" vet jo hvem hun er 🤦‍♀️🤦‍♀️ 

Sannheten er kommet! Talla lyver! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...