Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, neiognei skrev:

Hun er sponsa av dem, så akkurat der er hun uskyldig. 😛

Vil det si at de får skoene eller får skoene billigere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Metron skrev:

Vil det si at de får skoene eller får skoene billigere?

Hun får skoene gratis mot at hun reklamerer for nettsiden/butikken 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, GulSitron skrev:

Men hun skal jo egentlig skatte av de, hvis hun følger reglene. Så da spørs det om det er så lurt å ta de i mot, hvis hun ikke trenger de. Og det er tvilsomt om hun gjør mtp alle de skoparene hun stadig viser frem. Hun har jo enorme mengder fra før av. Skatter hun av alt hun tar i mot, så må det bli en ganske stor sum i løpet av året. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, GulSitron skrev:

Feil.Hun får avslag på sko og tøy ettersom hvor mange som bruker koden hennes.Hun får altså sko og klær til redusert pris, avhengig av hvor mange som bruker hennes kode.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Jeg ser deg skrev:

Feil.Hun får avslag på sko og tøy ettersom hvor mange som bruker koden hennes.Hun får altså sko og klær til redusert pris, avhengig av hvor mange som bruker hennes kode.

Helt greit det, så lenge man har bruk for det man kjøper😅 Når man har slike mengder sko som hun har, kan det være lurt å tenke seg litt om om en faktisk TRENGER flere par😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Den røde fare skrev:

Helt greit det, så lenge man har bruk for det man kjøper😅 Når man har slike mengder sko som hun har, kan det være lurt å tenke seg litt om om en faktisk TRENGER flere par😅

Helt enig!🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Jeg ser deg skrev:

Takk for at du rettet meg 😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jeg ser deg skrev:

Men er vel ingen som vet hvor mye rabatt hun får. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke hun får ei krone fra NAV fra den dagen hun kunne begynt å jobbe. For det første hadde de visst om astmaen var alvorlig. For det andre er det gitt retningslinjer som skal forebygge smitte for hennes yrkesgruppe. Hun kunne f eks krevd at kunden har munnbind og brukt det selv. Jeg jobber med flere foreldre med syke barn. Og vi jobber i helsevesenet. Ikke en eneste kollega sluntrer unna som hun gjør. Ikke hadde de fått godkjent fravær heller, så da måtte de ha gått hjemme uten lønn. 

Økonomiske problemer....... Ingen med store økonomiske problemer blir hjemme uten lønn når det ikke finnes en eneste retningslinje som sier at de bør...... 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Så vi holder oss hjemme. Alle sammen! (Sitat Talla)

Senest i går var de på et kjøpesenter, alle sammen... 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lunabelle skrev:

-Så vi holder oss hjemme. Alle sammen! (Sitat Talla)

Senest i går var de på et kjøpesenter, alle sammen... 

Ja, å gå på kjøpesenter er jo myeeeee tryggere enn å møte en og en kunde. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe hun får begynt å jobbe igjen fortest mulig. Sjekket Facebook og der la hun ut 18 februar at hun var fullbooket for heldags og lørdags sessions frem til mai, og hun sluttet vel jobbe i februar en gang. Så hun har nok en del å ta igjen 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, neiognei skrev:

Håper ikke hun får ei krone fra NAV fra den dagen hun kunne begynt å jobbe. For det første hadde de visst om astmaen var alvorlig. For det andre er det gitt retningslinjer som skal forebygge smitte for hennes yrkesgruppe. Hun kunne f eks krevd at kunden har munnbind og brukt det selv. Jeg jobber med flere foreldre med syke barn. Og vi jobber i helsevesenet. Ikke en eneste kollega sluntrer unna som hun gjør. Ikke hadde de fått godkjent fravær heller, så da måtte de ha gått hjemme uten lønn. 

Økonomiske problemer....... Ingen med store økonomiske problemer blir hjemme uten lønn når det ikke finnes en eneste retningslinje som sier at de bør...... 

Jobber selv i helsevesenet og der må alle jobbe uavhengig om barna hjemme har det ene eller det andre. Mange har valgt og jobbe og bo fra barna i denne perioden kunn for og hjelpe til og få det til og gå økonomisk hjemme.. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, neiognei skrev:

Hun er sponsa av dem, så akkurat der er hun uskyldig. 😛

Hun får 40 eller 50% for å reklamere, så spons, nei, samarbeid, ja!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Camillaog skrev:

Jobber selv i helsevesenet og der må alle jobbe uavhengig om barna hjemme har det ene eller det andre. Mange har valgt og jobbe og bo fra barna i denne perioden kunn for og hjelpe til og få det til og gå økonomisk hjemme.. 

Her også, mannen jobber også i helse (ambulanse). Jeg har astma og en unge med astma og allergi. Kan ikke holde oss hjemme vi, har ikke et valg der altså. Dette er kun dårlig unnskyldning, får heller sette seg inn i og følge smittevernrutiner, så er man ganske trygg.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, neiognei skrev:

For det første hadde de visst om astmaen var alvorlig. For det andre er det gitt retningslinjer som skal forebygge smitte for hennes yrkesgruppe.

De vet jo ikke om det er astma eller allergi heller, så.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Jeg syns folk som nekter å sende barna i barnehagen og ungene på skolen og nekter selv å jobbe i det minste kunne holde seg hjemme. 

Å sitte og si hun ville tatt livet sitt om hun sendte barnet i barnehage og hun ble syk og døde, er vel litt som å si at alle vi som sender i bhg/skole burde føle skyld hvis noe skjer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, sitter og snakker om at tenk om hun DRITER i ungen sin, drar smitte med seg hjem og barnet hennes DØR av korona. 

Her-re-gud. 

1% (!!) av påvist smittede er barn under 10 år. 

Det er ikke meldt om ET ENESTE dødsfall blant barn under 10 år. Ikke et. Da snakker vi i hele verden altså. 

Nå om dagen finnes det retningslinjer omtrent for hvordan man skal tørke seg i rumpa. Så når det ikke finnes en retningslinje som sier at hun må la vær å dra på jobb fordi at KANSKJE ungen hennes har astma......... Da trenger hun ikke være hjemme. 

Lat er hun. Og arrogant. Og uvitende going on altvitende. 

Endret av neiognei
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, GulSitron skrev:

De vet jo ikke om det er astma eller allergi heller, så.. 

Den eldste kiden min hadde barneastma. Jeg visste det, for å si det sånn.... Selv om det var en mild variant. 

Endret av neiognei
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...