GulSitron Skrevet 21. april 2020 #1441 Del Skrevet 21. april 2020 1 time siden, Flettfrid skrev: Jeg ser at hun ikke får svar fra Iselin etter den kommentaren, å det tenker jeg sier sitt. Ja, hun pleier jo å like en god diskusjon 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 21. april 2020 #1442 Del Skrevet 21. april 2020 Psykisk lidelse er ikke er skjellsord!! Det er en smertefull tilstand. Handler ikke om å være mindre intelligent eller ondsinnet. Handler om å lide av sykdom. Slik all annen (kroppslig) sykdom medfører lidelse. Nytt lavmål. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 21. april 2020 Forfatter #1443 Del Skrevet 21. april 2020 Må spytte ut at jeg reagerte litt på det F sa til hun eldste på snapp idag. " Breiflabben fra Brevik er faren hennes " sikkert spøk men liiiiit ufint å si slike ting på en offentlig Snap. Jeg hadde reagert hvis det var meg de snakket om. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiasina Skrevet 21. april 2020 #1444 Del Skrevet 21. april 2020 3 timer siden, GulSitron skrev: Jeg tror hun er her inne og leser for mye sannhet om seg selv og kanskje har innsett at hun er blitt tatt i jug, slik at hun føler en trang til å rope høyt og slenge rundt seg med diagnoser. Hun er nok her inne å leser ja, det er jo tydelig, men hun har nok ikke innsett at hun er tatt i ljug, for da hadde hun vært heller flau, men den egenskapen tror jeg ikke hun har faktisk..hun er bare opptatt av alle her er ute etter henne, det er jo ikke henne som gjør sier no galt..Neida 🤨 selv om det blir sitert her hva hun har sagt... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 21. april 2020 #1445 Del Skrevet 21. april 2020 (endret) Såfii sier på pm at jeg skal "ha meg langt vekk", så da må jeg vel det? Såfii sitter visst også på fakta. Hmmmm. 🤔 Endret 21. april 2020 av neiognei 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 21. april 2020 #1446 Del Skrevet 21. april 2020 5 timer siden, Mowepe skrev: OH MY GOD. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Hva er foranledningen til dette? Er det noe hun har skrevet på sin fb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 21. april 2020 #1447 Del Skrevet 21. april 2020 (endret) 9 timer siden, GulSitron skrev: 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Tror dette er et lite stikk i denne retningen? Hvorfor dikte opp ting som ikke er sant? Eeh... Skal man dikte opp ting som er sant isteden da? Slo ihjel sitt eget spørsmål med egen smarttness der. Meget intelligent vinklet spørsmål. Endret 21. april 2020 av neiognei 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 21. april 2020 #1448 Del Skrevet 21. april 2020 24 minutter siden, Leonaen skrev: Hva er foranledningen til dette? Er det noe hun har skrevet på sin fb? Dette er noe hun har skrevet på sin egen Instagram. En av de nyeste postene hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 21. april 2020 #1449 Del Skrevet 21. april 2020 Dette med psykiske lidelser føyer seg inn i rekken av tankeløse svar hun lirer av seg, for å hevde seg selv. Samme som i påsken til hun med barna med immunsvikt. Tenker ikke før hun prater, slenger ifra seg noe helt på kanten, også blir hun indignert etterpå for at noen nevner det. Kommer nok et svar snart om at hun så klaaaaart ikke ser ned på de med psykiske lidelser. Ingen har mer empati enn henne osv. Dette selv om ingen nevner det under innlegget. Og ikke leser hun på Kvinneguiden heller, så hvordan hun får det med seg forblir et mysterie. Klassisk Talla-stil der. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 21. april 2020 #1450 Del Skrevet 21. april 2020 Hvorfor kunne hun ikke begynne å jobbe igjen? Dagen kort oppsummert på snap. Den bedre halvdelen står opp med unger så hun får sove lenge. La familia er ute på utflukt med andre mennesker, spiser is ute på tur. Deretter tur på kjøpesenter.. Kan ikke skjønne annet enn at her kunne hun fått unna et par timer med jobb. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 21. april 2020 #1451 Del Skrevet 21. april 2020 Bildene av mindreårige er noe av det værste jeg har sett. Uten klær og med søl og alt mulig. Denne dama her er Villa paprika nr 2, uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 22. april 2020 #1452 Del Skrevet 22. april 2020 5 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Hvorfor kunne hun ikke begynne å jobbe igjen? Dagen kort oppsummert på snap. Den bedre halvdelen står opp med unger så hun får sove lenge. La familia er ute på utflukt med andre mennesker, spiser is ute på tur. Deretter tur på kjøpesenter.. Kan ikke skjønne annet enn at her kunne hun fått unna et par timer med jobb. Får de lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 22. april 2020 #1453 Del Skrevet 22. april 2020 6 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Hvorfor kunne hun ikke begynne å jobbe igjen? Dagen kort oppsummert på snap. Den bedre halvdelen står opp med unger så hun får sove lenge. La familia er ute på utflukt med andre mennesker, spiser is ute på tur. Deretter tur på kjøpesenter.. Kan ikke skjønne annet enn at her kunne hun fått unna et par timer med jobb. Tror det er 27 frisører og tatovører får jobbe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 22. april 2020 Forfatter #1454 Del Skrevet 22. april 2020 Hun har tydeligvis slettet det innlegge på bloggen om økonomiske krisen. Hvorfor ? Kunne det ikke ligge ute ? Vil hun at folk skal glemme spleisen eller at nye ikke skal vite om spleisen? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 22. april 2020 Forfatter #1455 Del Skrevet 22. april 2020 8 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Hvorfor kunne hun ikke begynne å jobbe igjen? Dagen kort oppsummert på snap. Den bedre halvdelen står opp med unger så hun får sove lenge. La familia er ute på utflukt med andre mennesker, spiser is ute på tur. Deretter tur på kjøpesenter.. Kan ikke skjønne annet enn at her kunne hun fått unna et par timer med jobb. Den familien som hun påsto hun ikke hadde? Som aldri besøket henne og aldri stilte opp. Den familien hun er ute sammen med ? 😂 Det er så synd at hun glemmer hva hun sier på snapp. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 22. april 2020 #1456 Del Skrevet 22. april 2020 (endret) 1 time siden, Lolland78 skrev: Hun har tydeligvis slettet det innlegge på bloggen om økonomiske krisen. Hvorfor ? Kunne det ikke ligge ute ? Vil hun at folk skal glemme spleisen eller at nye ikke skal vite om spleisen? Hun hadde spørsmål og svar i "hvor godt kjenner du Talla" på Instagram i går og da var flere av spørsmålene "er jeg i en økonomisk krise?" "Hvor lenge har jeg vært i økonomisk krise", så helt glemt tror jeg ikke det blir Endret 22. april 2020 av GulSitron 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 22. april 2020 #1457 Del Skrevet 22. april 2020 2 timer siden, GulSitron skrev: Hun hadde spørsmål og svar i "hvor godt kjenner du Talla" på Instagram i går og da var flere av spørsmålene "er jeg i en økonomisk krise?" "Hvor lenge har jeg vært i økonomisk krise", så helt glemt tror jeg ikke det blir Eeeeh... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 22. april 2020 #1458 Del Skrevet 22. april 2020 23 minutter siden, neiognei skrev: Eeeeh... Jah... Det eneste hu tok seg litt nær av er at flesteparten trodde hun og F bare har ett barn sammen, og at de har vært sammen siden 2015 eller noe sånt. De hadde jo vært sammen lengre enn det og da hadde hun visst vært veldig utydelig i sin tale når folk ikke hadde fått med seg at de har to barn samen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 22. april 2020 #1459 Del Skrevet 22. april 2020 Spleiserne har visst kjøpt/sponsa hu nye sko 😂 Altså.. Er det SÅ dårlig stelt økonomisk at man må tigge penger for å få betalt regninger, prioriterer man ikke sko til flere hundre kroner. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 22. april 2020 #1460 Del Skrevet 22. april 2020 9 minutter siden, MzMe skrev: Spleiserne har visst kjøpt/sponsa hu nye sko 😂 Altså.. Er det SÅ dårlig stelt økonomisk at man må tigge penger for å få betalt regninger, prioriterer man ikke sko til flere hundre kroner. Hun er sponsa av dem, så akkurat der er hun uskyldig. 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg