GulSitron Skrevet 18. april 2020 #1421 Del Skrevet 18. april 2020 1 time siden, Lolland78 skrev: Det idiotiske er at hun er nesten litt stolt av det , når hun er forsinket. For hun sier som oftest - det må de regne med når de skal ha tattis hos meg , for sånn er jeg. Jeg skal også spise mat før jeg starter. Så de får bare vente til jeg er ferdig med det -. De får uansett ikke no tattis før jeg er klar uansett ha ha ha. Ekstremt dårlig holdning. Hun sløser med/har ikke respekt for tiden til kundene sine. Det er en veldig dårlig egenskap. La oss si hun går konkurs og må finne annet arbeid eller søke seg til et annet studio.. Har de hun evt søker hos sett snappen hennes over tid, så stiller hun jo meget dårlig med tanke på ansettelse. Kommer du mye for sent får du smekk fra de aller fleste sjefer, og stiller du ikke klar til arbeid når du først kommer på arbeid får du smekk. Hun setter seg selv i et veldig dårlig lys sånn sett. Hadde kanskje tenkt å ta tatovering hos henne fordi prisene ikke er så halvgærne - men siden hu ofte er forsinket og egentlig driter i tiden til kunden så har jeg valgt og heller dra til Attitude i Oslo som er dyrt og proft. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiasina Skrevet 18. april 2020 #1422 Del Skrevet 18. april 2020 18 minutter siden, GulSitron skrev: Ekstremt dårlig holdning. Hun sløser med/har ikke respekt for tiden til kundene sine. Det er en veldig dårlig egenskap. La oss si hun går konkurs og må finne annet arbeid eller søke seg til et annet studio.. Har de hun evt søker hos sett snappen hennes over tid, så stiller hun jo meget dårlig med tanke på ansettelse. Kommer du mye for sent får du smekk fra de aller fleste sjefer, og stiller du ikke klar til arbeid når du først kommer på arbeid får du smekk. Hun setter seg selv i et veldig dårlig lys sånn sett. Hadde kanskje tenkt å ta tatovering hos henne fordi prisene ikke er så halvgærne - men siden hu ofte er forsinket og egentlig driter i tiden til kunden så har jeg valgt og heller dra til Attitude i Oslo som er dyrt og proft. Hun passer nok ikke til å jobbe FOR noen hun.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 19. april 2020 #1423 Del Skrevet 19. april 2020 6 timer siden, Tiasina skrev: Hun passer nok ikke til å jobbe FOR noen hun.. Nei, men i verst tenkelige scenario må hun jo det. Ved mindre hun faktisk er så dum og uproff at hu tatoverer folk på en skitten kjøkkenbenk, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 19. april 2020 #1424 Del Skrevet 19. april 2020 16 timer siden, GulSitron skrev: Ekstremt dårlig holdning. Hun sløser med/har ikke respekt for tiden til kundene sine. Det er en veldig dårlig egenskap. La oss si hun går konkurs og må finne annet arbeid eller søke seg til et annet studio.. Har de hun evt søker hos sett snappen hennes over tid, så stiller hun jo meget dårlig med tanke på ansettelse. Kommer du mye for sent får du smekk fra de aller fleste sjefer, og stiller du ikke klar til arbeid når du først kommer på arbeid får du smekk. Hun setter seg selv i et veldig dårlig lys sånn sett. Hadde kanskje tenkt å ta tatovering hos henne fordi prisene ikke er så halvgærne - men siden hu ofte er forsinket og egentlig driter i tiden til kunden så har jeg valgt og heller dra til Attitude i Oslo som er dyrt og proft. Tror ikke hun har stort igjen av kunder, de tidligere kundene prater jo negativt om henne (familie av meg) og da blir det vanskelig å skaffe nye. Attitude har jeg selv vært til, de er super dyktige og profesjonelle. Tror ikke Talla er så mye billigere, mye slurv som kundene har klaget på ved flere anledninger, noe hun selv IKKE er villig til å lytte til. Hun må nok ut å søke arbeid om hun har interesse av å jobbe... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 19. april 2020 #1425 Del Skrevet 19. april 2020 47 minutter siden, Pålur skrev: Tror ikke hun har stort igjen av kunder, de tidligere kundene prater jo negativt om henne (familie av meg) og da blir det vanskelig å skaffe nye. Attitude har jeg selv vært til, de er super dyktige og profesjonelle. Tror ikke Talla er så mye billigere, mye slurv som kundene har klaget på ved flere anledninger, noe hun selv IKKE er villig til å lytte til. Hun må nok ut å søke arbeid om hun har interesse av å jobbe... I følge henne selv, så har hun bare mottatt tre klager på nesten 10 år og den siste var på den siste dagen hun jobbet... 😎. Og nå går kupongtilbudet hennes ut. Hva blir neste trekk? Blir det forlenget en stund til, eller kommer hun til å finne på noe annet? Hittil har hun hatt gavekort og kuponger... Det neste blir kanskje forskuddsbetaling eller utlodning av tatoveringer. 😅 Kanskje overraskelseskonvolutter. Betal kr???? og se hva du får. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 19. april 2020 #1426 Del Skrevet 19. april 2020 1 time siden, Lunabelle skrev: I følge henne selv, så har hun bare mottatt tre klager på nesten 10 år og den siste var på den siste dagen hun jobbet... 😎. Og nå går kupongtilbudet hennes ut. Hva blir neste trekk? Blir det forlenget en stund til, eller kommer hun til å finne på noe annet? Hittil har hun hatt gavekort og kuponger... Det neste blir kanskje forskuddsbetaling eller utlodning av tatoveringer. 😅 Kanskje overraskelseskonvolutter. Betal kr???? og se hva du får. Var det ikke noen som klaget på at det ble skrivefeil på tatoveringen også avslo hun den helt fordi det "er ikke mitt ansvar at den er korrekt skrevet" eller noe? Mener hun nevnte noe om det i påsken og at det hadde skjedd tre ganger eller noe 🤔 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 19. april 2020 #1427 Del Skrevet 19. april 2020 2 timer siden, GulSitron skrev: Var det ikke noen som klaget på at det ble skrivefeil på tatoveringen også avslo hun den helt fordi det "er ikke mitt ansvar at den er korrekt skrevet" eller noe? Mener hun nevnte noe om det i påsken og at det hadde skjedd tre ganger eller noe 🤔 Det stemmer, ja.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 19. april 2020 Forfatter #1428 Del Skrevet 19. april 2020 Forstår ikke henne. Hadde ikke hun en unge i risikogruppen? Derfor kan ikke ungen i bhg og hun kan ikke jobbe. Hvorfor omgås de andre mennesker hvis hun er så redd ? Eller er hun med redd for å jobbe ? Fordi hun har solgt en haug med gavekort /kuponger og vet at det kun er gratis arbeid hun skal utføre. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 20. april 2020 #1429 Del Skrevet 20. april 2020 12 timer siden, Lolland78 skrev: Forstår ikke henne. Hadde ikke hun en unge i risikogruppen? Derfor kan ikke ungen i bhg og hun kan ikke jobbe. Hvorfor omgås de andre mennesker hvis hun er så redd ? Eller er hun med redd for å jobbe ? Fordi hun har solgt en haug med gavekort /kuponger og vet at det kun er gratis arbeid hun skal utføre. Stemmer det. Eller de vet vel ikke om ungen har allergi eller astma, så vidt jeg har fått med meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 20. april 2020 #1430 Del Skrevet 20. april 2020 17 timer siden, Lolland78 skrev: Forstår ikke henne. Hadde ikke hun en unge i risikogruppen? Derfor kan ikke ungen i bhg og hun kan ikke jobbe. Hvorfor omgås de andre mennesker hvis hun er så redd ? Eller er hun med redd for å jobbe ? Fordi hun har solgt en haug med gavekort /kuponger og vet at det kun er gratis arbeid hun skal utføre. Er en viss forskjell på å ha ungen i barnehagen sammen med mange andre små som spiser på alt mulig, eller det å ha besøk inne i hjemmet sitt. Enn å omgås folk ute i det fri/gå tur. Jeg skjønner hun er skeptisk til å send småungene i barnehagen, men tenker fastlegen kan gi henne gode råd i disse valgene. Uansett så bør det kunne finnes en løsning som gjør at hun kan jobbe en del igjen. Den jobb delen som diskuteres her inne, orker jeg egentlig ikke ta stilling til. For det blir kun spekulasjoner fra oss som er i debatten, da ingen vet hva hun gjør om en uke eller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 20. april 2020 #1431 Del Skrevet 20. april 2020 7 minutter siden, Flettfrid skrev: Er en viss forskjell på å ha ungen i barnehagen sammen med mange andre små som spiser på alt mulig, eller det å ha besøk inne i hjemmet sitt. Enn å omgås folk ute i det fri/gå tur. Jeg skjønner hun er skeptisk til å send småungene i barnehagen, men tenker fastlegen kan gi henne gode råd i disse valgene. Uansett så bør det kunne finnes en løsning som gjør at hun kan jobbe en del igjen. Den jobb delen som diskuteres her inne, orker jeg egentlig ikke ta stilling til. For det blir kun spekulasjoner fra oss som er i debatten, da ingen vet hva hun gjør om en uke eller ikke. Det burde være en selvfølge at barnas hjemmeværende/arbeidsledige far passer de. Sånn at den som har mulighet til å tjene penger i familien, får gjort det. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 20. april 2020 #1432 Del Skrevet 20. april 2020 4 timer siden, Flettfrid skrev: Er en viss forskjell på å ha ungen i barnehagen sammen med mange andre små som spiser på alt mulig, eller det å ha besøk inne i hjemmet sitt. Enn å omgås folk ute i det fri/gå tur. Jeg skjønner hun er skeptisk til å send småungene i barnehagen, men tenker fastlegen kan gi henne gode råd i disse valgene. Uansett så bør det kunne finnes en løsning som gjør at hun kan jobbe en del igjen. Den jobb delen som diskuteres her inne, orker jeg egentlig ikke ta stilling til. For det blir kun spekulasjoner fra oss som er i debatten, da ingen vet hva hun gjør om en uke eller ikke. Først kunne hun ikke jobbe fordi at hun ikke kunne sende barnet i barnehagen. Så kunne hun ikke jobbe fordi at hun hadde barn i risikogruppen hjemme. Tror ikke du trenger å være rakettforsker for å skjønne at hun ikke jobber om en uke. Hun visste jo også dessuten at korona nå kom til å eksplodere, siden hun sitter på info ingen andre har. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 20. april 2020 #1433 Del Skrevet 20. april 2020 På 19.4.2020 den 20.18, GulSitron skrev: Var det ikke noen som klaget på at det ble skrivefeil på tatoveringen også avslo hun den helt fordi det "er ikke mitt ansvar at den er korrekt skrevet" eller noe? Mener hun nevnte noe om det i påsken og at det hadde skjedd tre ganger eller noe 🤔 Det går ikke an. 😂 Proffe tilstander! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 21. april 2020 #1434 Del Skrevet 21. april 2020 (endret) 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Tror dette er et lite stikk i denne retningen? Endret 21. april 2020 av GulSitron Glemte bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 21. april 2020 #1435 Del Skrevet 21. april 2020 40 minutter siden, GulSitron skrev: 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Tror dette er et lite stikk i denne retningen? Hva tror du hun mener at folk spekulerer i nå...? Og hvorfor slenge rundt seg med at folk har psykiske lidelser, bare fordi folk ser på henne og det hun driver med, med et litt skarpt blikk? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 21. april 2020 Forfatter #1436 Del Skrevet 21. april 2020 Tror heller den som stjeler andres historie for å få sympati har større problemer enn dem som dikter opp historier. Hun må selvfølgelig skrike høyest så andre ikke ser hun selv skinner igjennom. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 21. april 2020 #1437 Del Skrevet 21. april 2020 1 time siden, Lunabelle skrev: Hva tror du hun mener at folk spekulerer i nå...? Og hvorfor slenge rundt seg med at folk har psykiske lidelser, bare fordi folk ser på henne og det hun driver med, med et litt skarpt blikk? Jeg tror hun er her inne og leser for mye sannhet om seg selv og kanskje har innsett at hun er blitt tatt i jug, slik at hun føler en trang til å rope høyt og slenge rundt seg med diagnoser. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 21. april 2020 #1438 Del Skrevet 21. april 2020 Det er en skikkelig uting å bruke «psykiske lidelser» som et skjellsord! Vær så snill å slutt med det, Talla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 21. april 2020 #1439 Del Skrevet 21. april 2020 3 timer siden, GulSitron skrev: 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Tror dette er et lite stikk i denne retningen? OH MY GOD. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. april 2020 #1440 Del Skrevet 21. april 2020 Der kunne jo hvert en interressant diskusjon i utgangspunktet, men når hun drar inn psykisk lidelse så mister det helt det seriøse momentet. Da blir det bare kleint. Jeg ser at hun ikke får svar fra Iselin etter den kommentaren, å det tenker jeg sier sitt. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg