Hanne12 Skrevet 16. april 2020 #1401 Del Skrevet 16. april 2020 Fleire som såg bilde talla hadde lagt ut med naken barn i bakgrunne på insta? Ganske blurry men dog ganske tydelig 😞 rapporterte det ganske kjapt for å få det sletta.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 16. april 2020 #1402 Del Skrevet 16. april 2020 15 minutter siden, Hanne12 skrev: Fleire som såg bilde talla hadde lagt ut med naken barn i bakgrunne på insta? Ganske blurry men dog ganske tydelig 😞 rapporterte det ganske kjapt for å få det sletta.. Det ligger ute fortsatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne12 Skrevet 16. april 2020 #1403 Del Skrevet 16. april 2020 9 minutter siden, Lunabelle skrev: Det ligger ute fortsatt. Det er vekk fra min insta. Fikk beskjed at i desse krona tider er det lengre behandlingstid. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 16. april 2020 #1404 Del Skrevet 16. april 2020 8 minutter siden, Hanne12 skrev: Det er vekk fra min insta. Fikk beskjed at i desse krona tider er det lengre behandlingstid. 😕 Det er fordi du har rapportert bildet. Da kan ikke du lenger se det. Men alle andre kan dessverre fortsatt se bildet. Det er litt dumt, og spesielt hvis det er noe veldig graverende og det i tillegg skal ta ekstra lang tid å vurdere rapporten også da så 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 16. april 2020 #1405 Del Skrevet 16. april 2020 Har ikke sett bildet, men det høres ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 16. april 2020 #1406 Del Skrevet 16. april 2020 Nå er det redigert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 16. april 2020 #1407 Del Skrevet 16. april 2020 3 timer siden, Tessa12 skrev: Nå er det redigert. Ja noen sa ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 16. april 2020 #1408 Del Skrevet 16. april 2020 2 minutter siden, Chroma skrev: Ja noen sa ifra. Eller kanskje hun leser her inne... 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 16. april 2020 #1409 Del Skrevet 16. april 2020 18 minutter siden, Lunabelle skrev: Eller kanskje hun leser her inne... 😂 Nei, jeg så kommentaren på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 16. april 2020 #1410 Del Skrevet 16. april 2020 Kan selvsagt hende hun leser her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 16. april 2020 #1411 Del Skrevet 16. april 2020 På 15.4.2020 den 13.47, Hønemor74 skrev: Vet ikke om du så den dagen hvor hun viste bilder av ettervekst å negler til folk . Som skapte engagement på kanalen . Da var det en mor som kommenterte å syns det var lite problemer de hadde og at denne moren hadde to barn med immunsvikt . Det hånlige frekke svaret hennes til denne dama var tragisk .. empatiløst rett og slett . Men selv vil hun ha forståelse for sitt yngste barn. Hun mener jo det man sender ut får man tilbake . Så der har du svaret . Men nå var det ikke deg jeg siterte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaJones Skrevet 16. april 2020 #1412 Del Skrevet 16. april 2020 (endret) Når de nå er så heldige at de har to steder å bo burde det jo faktisk være mulig at F har ungene et sted og Talla jobber og bor det andre stedet. Da kunne hun tjent så mye hun sier hun gjør og jobbet fra morgen til kveld samtidig beskyttet minstejenta som har astma. Det et mange andre i lik situasjon - jeg har tatt et valg om at når jeg må i jobb i smitteavdeling flytter jeg ut for å beskytte mine tre barn. Trist, men også et valg. Nå har hun jo virkelig begynt å selge unna da, eller i hvert fall legge ut alt. Vanskelig å se hva hun vil ha for ting syns jeg. redigert for skrivefeil Endret 16. april 2020 av JessicaJones 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 16. april 2020 #1413 Del Skrevet 16. april 2020 Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 16. april 2020 #1414 Del Skrevet 16. april 2020 4 timer siden, JessicaJones skrev: Når de nå er så heldige at de har to steder å bo burde det jo faktisk være mulig at F har ungene et sted og Talla jobber og bor det andre stedet. Da kunne hun tjent så mye hun sier hun gjør og jobbet fra morgen til kveld samtidig beskyttet minstejenta som har astma. Det et mange andre i lik situasjon - jeg har tatt et valg om at når jeg må i jobb i smitteavdeling flytter jeg ut for å beskytte mine tre barn. Trist, men også et valg. Nå har hun jo virkelig begynt å selge unna da, eller i hvert fall legge ut alt. Vanskelig å se hva hun vil ha for ting syns jeg. redigert for skrivefeil Hu har uansett vært nødt til å ha stengt fra 12.mars og ikke åpne før tidligst nå på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaJones Skrevet 17. april 2020 #1415 Del Skrevet 17. april 2020 9 timer siden, MzMe skrev: Hu har uansett vært nødt til å ha stengt fra 12.mars og ikke åpne før tidligst nå på mandag. Det er jo en selvfølge at det gjelder fra når det blir lov å åpne igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 17. april 2020 Forfatter #1416 Del Skrevet 17. april 2020 9 timer siden, MzMe skrev: 14 timer siden, JessicaJones skrev: Når de nå er så heldige at de har to steder å bo burde det jo faktisk være mulig at F har ungene et sted og Talla jobber og bor det andre stedet. Da kunne hun tjent så mye hun sier hun gjør og jobbet fra morgen til kveld samtidig beskyttet minstejenta som har astma. Det et mange andre i lik situasjon - jeg har tatt et valg om at når jeg må i jobb i smitteavdeling flytter jeg ut for å beskytte mine tre barn. Trist, men også et valg. Nå har hun jo virkelig begynt å selge unna da, eller i hvert fall legge ut alt. Vanskelig å se hva hun vil ha for ting syns jeg. redigert for skrivefeil Det er en løsning som flere har gjort. De har jo en gylden mulighet siden de har et hus til som ungene og far kan bo i men løsnings orientert er hun ikke. Hun snakker om at hun jobber så ufattelig mye. Det syns jeg ikke hun gjør , hun selger masse gavekort men hun har mye fri. Det siste året har hun jobbet ganske lite. Jeg har iallfall aldri sett at hun har jobbet fra 9-16. Men hun har reist en liten tur på jobb kl12- 14 og så heller tilbake på jobb når barna skal legges fra kl19-21 ish 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine85 Skrevet 17. april 2020 #1417 Del Skrevet 17. april 2020 1 time siden, Lolland78 skrev: Det er en løsning som flere har gjort. De har jo en gylden mulighet siden de har et hus til som ungene og far kan bo i men løsnings orientert er hun ikke. Hun snakker om at hun jobber så ufattelig mye. Det syns jeg ikke hun gjør , hun selger masse gavekort men hun har mye fri. Det siste året har hun jobbet ganske lite. Jeg har iallfall aldri sett at hun har jobbet fra 9-16. Men hun har reist en liten tur på jobb kl12- 14 og så heller tilbake på jobb når barna skal legges fra kl19-21 ish Hu hadde nok aldri takla å jobbe så mye som oss andre dødelige. Hu sier hu jobber rævva av seg, drar på jobb som hun som regel alltid er forsinka til tidligst i 10 - 12 draget og hjemme igjen kun noen timer senere. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erika; Skrevet 17. april 2020 #1418 Del Skrevet 17. april 2020 Hadde sansen for henne før, men hun har mista det helt dessverre.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 18. april 2020 #1419 Del Skrevet 18. april 2020 På 17.4.2020 den 10.03, Lolland78 skrev: Det er en løsning som flere har gjort. De har jo en gylden mulighet siden de har et hus til som ungene og far kan bo i men løsnings orientert er hun ikke. Hun snakker om at hun jobber så ufattelig mye. Det syns jeg ikke hun gjør , hun selger masse gavekort men hun har mye fri. Det siste året har hun jobbet ganske lite. Jeg har iallfall aldri sett at hun har jobbet fra 9-16. Men hun har reist en liten tur på jobb kl12- 14 og så heller tilbake på jobb når barna skal legges fra kl19-21 ish Ooog hun har faktisk lagt ut snapper av at hu er forsinka til de timene hun har satt opp. Hvor da de som har time hos henne har måtte vente til hun dukker opp. Hvor profesjonelt det er sier jo sitt.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 18. april 2020 Forfatter #1420 Del Skrevet 18. april 2020 3 timer siden, kanakass skrev: Ooog hun har faktisk lagt ut snapper av at hu er forsinka til de timene hun har satt opp. Hvor da de som har time hos henne har måtte vente til hun dukker opp. Hvor profesjonelt det er sier jo sitt.. Det idiotiske er at hun er nesten litt stolt av det , når hun er forsinket. For hun sier som oftest - det må de regne med når de skal ha tattis hos meg , for sånn er jeg. Jeg skal også spise mat før jeg starter. Så de får bare vente til jeg er ferdig med det -. De får uansett ikke no tattis før jeg er klar uansett ha ha ha. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg