Chiqita Skrevet 4. april 2020 #1061 Del Skrevet 4. april 2020 Forhåndsbetaling «selvfølgelig», bare summen på portoen vil bli relativt høy. Vi vet at hun er blakk, det har hun jo uttrykt og det kan vi ha forståelse for sett at det var lønn f.eks 1 april. (Men hun får vel å barnetrygd). Så kommer det inn bestilling på 10 gensere, 10.000 kr inn det... DA MÅ varene BLI bestilt og at det er penger igjen til portoen. Ikke at pengene går til nødvendig livsopphold... Jeg håper hun velger den profesjonelle veien, slik som Yummymummy (som dette virker litt inspirert av) å sier f.eks : jeg har 3 i hver strl og 5 kopper, første mann til mølla! Så Blir det ingen stygg sak.... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 4. april 2020 #1062 Del Skrevet 4. april 2020 2 minutter siden, Chiqita skrev: Forhåndsbetaling «selvfølgelig», bare summen på portoen vil bli relativt høy. Vi vet at hun er blakk, det har hun jo uttrykt og det kan vi ha forståelse for sett at det var lønn f.eks 1 april. (Men hun får vel å barnetrygd). Så kommer det inn bestilling på 10 gensere, 10.000 kr inn det... DA MÅ varene BLI bestilt og at det er penger igjen til portoen. Ikke at pengene går til nødvendig livsopphold... Jeg håper hun velger den profesjonelle veien, slik som Yummymummy (som dette virker litt inspirert av) å sier f.eks : jeg har 3 i hver strl og 5 kopper, første mann til mølla! Så Blir det ingen stygg sak.... Og er det realistisk å tro at de blir sendt fra henne i uke 16? Hun har lagt ut tilbudet i kveld, i morgen er det søndag, også er det bare tre arbeidsdager før påske og uke 16 er uka etter påske. Det er jo litt tvilsomt at hun klarer å holde det tidsskjemaet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken Skrevet 4. april 2020 #1063 Del Skrevet 4. april 2020 2 minutter siden, Chiqita skrev: Forhåndsbetaling «selvfølgelig», bare summen på portoen vil bli relativt høy. Vi vet at hun er blakk, det har hun jo uttrykt og det kan vi ha forståelse for sett at det var lønn f.eks 1 april. (Men hun får vel å barnetrygd). Så kommer det inn bestilling på 10 gensere, 10.000 kr inn det... DA MÅ varene BLI bestilt og at det er penger igjen til portoen. Ikke at pengene går til nødvendig livsopphold... Jeg håper hun velger den profesjonelle veien, slik som Yummymummy (som dette virker litt inspirert av) å sier f.eks : jeg har 3 i hver strl og 5 kopper, første mann til mølla! Så Blir det ingen stygg sak.... Bestiller hun 10 gensere, blir kjøpsprisen av genserne enda lavere. Syns det er patetisk og i det hele tatt lyve om innkjøpsprisen. Da prisen er vesentlig lavere enn hva hun oppgir, pluss rabattkode på 50%. Da er summen relativ lav pr.genser. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 4. april 2020 #1064 Del Skrevet 4. april 2020 1 time siden, Lunabelle skrev: Det er kanskje det, men igjen så er det forhåndsbetaling med Vipps. Hun lever hele tiden på forskudd. Hva om ikke Vistaprint klarer å levere varene nå i disse koronatider. Har de som kjøper noen garanti for det? Og pengene hun får inn, går nok like fort ut. Så hvis kundene ikke får det de har bestilt, hva da? Enda fler som har noe tilgode hos henne i så fall da... Helt enig. Det er ikke noe som kan forsvare dette, og hun misbruker denne muligheten. For av uærlig spleis, tigging og lite (les ingen) evne eller vilje til å rydde opp i egen økonomi på noe som helst plan (redusere matbudsjett og selge ting, gjøre diverse artistiske oppdrag) så var merchsalg ingen dum ide. Da har de som ønsker å støtte sjappa mulighet men likevel få noe igjen for det- som en genser eller lignende. Men så klarer hun altså å ødelegge hele poenget med uredelighet og løgner. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. april 2020 #1065 Del Skrevet 4. april 2020 Noe dyrere herremodellene ser jeg. Hvordan er det med medverdigavgift når hun selger slike varer, må hun legge til det til innkjøpsprisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 4. april 2020 #1066 Del Skrevet 4. april 2020 Stive priser for en ordinær bomullsgenser med et enkelt trykk på.. Prisen på genseren er info som enkelt finnes ut av. Hvorfor fremstiller hu det som at disse genserne i utgangspunktet koster så mye at «vinninga går opp i spinninga» dersom klærne ikke prises deretter? enten er det elendig formulert/forklart, eller så er dette forsøk på å fremstille saken uriktig til egen fordel. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 4. april 2020 #1067 Del Skrevet 4. april 2020 21 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Stive priser for en ordinær bomullsgenser med et enkelt trykk på.. Prisen på genseren er info som enkelt finnes ut av. Hvorfor fremstiller hu det som at disse genserne i utgangspunktet koster så mye at «vinninga går opp i spinninga» dersom klærne ikke prises deretter? enten er det elendig formulert/forklart, eller så er dette forsøk på å fremstille saken uriktig til egen fordel. Sånn er det med stort sett alt hun sier og gjør. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 4. april 2020 #1068 Del Skrevet 4. april 2020 Altså jeg orker ikke. Att det går ann! Jeg hadde gravd meg ned hadde jeg blitt tatt med alle disse løgnene. I tillegg så sender hun altså inn søknader på ting hun VET hun vil få avslag på!? Da kan hun takke seg selv altså. Det er jo uansett ikke NAV Bamble som behandler søknaden, de går sentralt. Skal man søke sosial stønad, bostøtte osv må man jo legge ved kontoutskrift. Med 40.000 inn i mars vil hun da for alt i verden ikke få de stønadene der. Den gang jeg var under nav og fikk sosial stønad og bostøtte ble disse vedtakene stoppet i 3 måneder fordi jeg fikk 21.000 igjen på skatten. Altså NAV mente at jeg skulle fordele de pengene utover 3 måneder. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiqita Skrevet 5. april 2020 #1069 Del Skrevet 5. april 2020 Om man ikke er for stolt til å ta i mot hjelp via folka goodwill og donasjoner, fordi man er desperat.... Men ikke orker lage tegninger eller fødselplakater på bestilling av den grunn at tatovørene er «bortskjemte» med å få inn en del penger pr oppdrag, dette ville bare vært lommerusk. Lommerusk i forhold til dyre levevaner ja, men nok til å ha middag på bordet og brød i brødboksen om dagen til barna... det er MANGE i det ganske land som har det som eneste ønske om dagen, at det skal strekke til dit hen. gjenntar kanskje meg selv, men tror kolleksjonen som jeg også synes er et bra initiativ kanskje er noe inspirert av yummymummy, å det er ikke ulovlig! Men hos henne koster en genser 499, hun er jo en stor snapper, journalist, kjører show rundt om! Var vel medlem av mammabanden å? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alinor Skrevet 5. april 2020 #1070 Del Skrevet 5. april 2020 9 timer siden, Flettfrid skrev: Noe dyrere herremodellene ser jeg. Hvordan er det med medverdigavgift når hun selger slike varer, må hun legge til det til innkjøpsprisen? Alt fra Vistaprint må fortolles, så godt mulig prisen hun oppgir er riktig. Jeg hører hun sier at hun ikke kan selge sponsede produkter, og det er sikkert riktig. Men alle de joggeskoa er da ikke spons? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 5. april 2020 #1071 Del Skrevet 5. april 2020 Man er rimelig smart om man kjøper verdikupong hos henne nå. Lang tid tar det å få blekk på kroppen da? Hun bruker jo opp de pengene nå, og når det åpner igjen må hun ha inn friske penger, så da får vel ikke dem med verdikupong time dette året. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memena Skrevet 5. april 2020 #1072 Del Skrevet 5. april 2020 9 timer siden, Flettfrid skrev: Noe dyrere herremodellene ser jeg. Hvordan er det med medverdigavgift når hun selger slike varer, må hun legge til det til innkjøpsprisen? Når du går inn på siden velger du jo om prisene skal oppgis med eller uten moms. Du har med moms som innstilling på siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memena Skrevet 5. april 2020 #1073 Del Skrevet 5. april 2020 4 minutter siden, Monna1234 skrev: Man er rimelig smart om man kjøper verdikupong hos henne nå. Lang tid tar det å få blekk på kroppen da? Hun bruker jo opp de pengene nå, og når det åpner igjen må hun ha inn friske penger, så da får vel ikke dem med verdikupong time dette året. Hun henger jo etter med de som kjøpte gavekort til jul og valentines også, de ville hun jo ikke prioritere mens hun jobbet før viruset, for hun trengte «cash». Hun vil jo ikke ha mer tid til hverken gavekort eller kupong-kunder når det blir lov å åpne igjen, hun vil på nytt trenge «cash». Om noen kjøper disse kupongene nå, kan de umulig vite om situasjonen og hvordan de med gavekort ble nedprioritert sist. Denne dama er et godt eksempel på «betal aldri noe på forskudd». 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
this_is_she Skrevet 5. april 2020 #1074 Del Skrevet 5. april 2020 Ble litt nysgjerrig på denne personen men jeg har ikke snapchat. Googlet og kom til en blogg drevet av en jente dekket av tatoveringer og som er mor til tre jenter, er dette Talla? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
my82 Skrevet 5. april 2020 #1075 Del Skrevet 5. april 2020 Ja det er det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 5. april 2020 Forfatter #1076 Del Skrevet 5. april 2020 Et raskt klikk på nette så kan både hun og mannen skaffe seg jobb 😀 mange ledige stillinger i Bamble og i Skien. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 5. april 2020 #1077 Del Skrevet 5. april 2020 2 minutter siden, Lolland78 skrev: Et raskt klikk på nette så kan både hun og mannen skaffe seg jobb 😀 mange ledige stillinger i Bamble og i Skien. Ja det kan du tro... Hun er jo tross alt kunstner. Og hva han er vet jeg ikke, men han er nok garantert ikke interessert i noen av de stillingene der. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 5. april 2020 #1078 Del Skrevet 5. april 2020 21 minutter siden, Superjanne skrev: Hvorfor skal hun gidde det når de forhåpentligvis siste stupide vippser henne til det hun trenger? Hvorfor maser folk på at hun skal starte spleis igjen, de kan jo bare Vippse henne. 🤔 Da slipper hun vel å betale skatt også. 🤷♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Addie Skrevet 5. april 2020 #1079 Del Skrevet 5. april 2020 Jeg skjønner ikke at det går an å tigge så mye om penger som hun gjør! skippet meg gjennom snap nå, det er jo bare mas om ‘at hvem er hun til å si nei til gaver’, ‘folk tigger meg om å opprette nye spleis’ Jeg synes det er så frekt. I tillegg ranter hun om at de 36’ hun fikk inn på spleis, ikke var såååå mye penger, for det var ikke i nærheten av det hun normalt fikk inn på en måned. Så det hjalp henne litt, men ikke nærheten av det hun hadde behov for. Jeg skjønner at forbruket står i forhold til inntekter, men hvis man har en så høy inntekt som hun hinter til, så kan jeg ikke forstå at noen ønsker å hjelpe henne. Virkelig ikke. 😳 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne12 Skrevet 5. april 2020 #1080 Del Skrevet 5. april 2020 Er det ikkje fleire som lurer kor er F opp i alt dette? Koffor kan ikkje han ha være med sine egne barn så ho kan få reise ut av huset å være kreativ og tegne og tjene penger? Ho har nevnt det tidligere at han er arbeidsledig og det det medfører med kurs og plikt og ting. Men så ofte som han står å lager deilig frukost og ligger på sofaen på kvelden er han jo tilstede. Ho snakker som om ho er alenemor for jentene. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg