Mowepe Skrevet 2. april 2020 #901 Del Skrevet 2. april 2020 9 minutter siden, JessicaJones skrev: jeg skjønner virkelig mindre og mindre av hele situasjonen. Hvorfor plutselig flytte fra et hus du (fortsatt) betaler lån på for å leie et hus. Det huset må da koste en god del å leie også. Argumentet med å komme nærmere familie er greit, men at det måtte skje så fort og ikke minst før salg av bolig skjønner jeg ingenting av. Skjønner ikke hvordan hun hadde tenkt å håndtere de utgiftene før korona ble aktuelt heller? Det er flere ting som er veldig merkelig her... Nå håper jeg først og fremst at ikke folk kjøper kuponger - for deres egen skyld. For Talla håper jeg det ordner seg på en eller annen måte - uten donasjoner og luring av kunder. Enig med deg... forstår ingenting lengre.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaJones Skrevet 2. april 2020 #902 Del Skrevet 2. april 2020 Det er heller ingen menneskerett å bo i hus. De kunne helt sikkert ha fått leid seg noe billigere. Her er det grep som kunne vært tatt lenge før det opprettes en spleis! Dette blir bare for dumt. Hadde sansen i starten, nå følger jeg mer eller mindre bare fordi jeg lurer på hva det neste skal bli. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 2. april 2020 #903 Del Skrevet 2. april 2020 15 minutter siden, JessicaJones skrev: Det er heller ingen menneskerett å bo i hus. De kunne helt sikkert ha fått leid seg noe billigere. Her er det grep som kunne vært tatt lenge før det opprettes en spleis! Dette blir bare for dumt. Hadde sansen i starten, nå følger jeg mer eller mindre bare fordi jeg lurer på hva det neste skal bli. samme her.. jeg likte henne kjempe godt i stsrten, men det har bare eskalert så enormt at jeg ikke klarer å la være... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 2. april 2020 #904 Del Skrevet 2. april 2020 33 minutter siden, JessicaJones skrev: Det er heller ingen menneskerett å bo i hus. De kunne helt sikkert ha fått leid seg noe billigere. Her er det grep som kunne vært tatt lenge før det opprettes en spleis! Dette blir bare for dumt. Hadde sansen i starten, nå følger jeg mer eller mindre bare fordi jeg lurer på hva det neste skal bli. Hun bodde en liten periode i en leilighet over sjappa si, men det var ikke bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaJones Skrevet 2. april 2020 #905 Del Skrevet 2. april 2020 7 minutter siden, Gulelefant skrev: Hun bodde en liten periode i en leilighet over sjappa si, men det var ikke bra nok. Nettopp! Ikke bra nok 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 2. april 2020 #906 Del Skrevet 2. april 2020 19 minutter siden, Gulelefant skrev: Hun bodde en liten periode i en leilighet over sjappa si, men det var ikke bra nok. Det var ikke leiligheten over sjappa for den ble leid ut før hun fikk bestemt seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 2. april 2020 #907 Del Skrevet 2. april 2020 15 minutter siden, JessicaJones skrev: Nettopp! Ikke bra nok ingenting er tydeligvis bra nok... hun har fremdeles ikke takka folk for at di har bidratt til svindel spleisen.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. april 2020 #908 Del Skrevet 2. april 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 2. april 2020 Forfatter #909 Del Skrevet 2. april 2020 For 3uker siden så hadde hun EN gammel mac som hun klaget på, da sa hun at hun måtte kjøpe seg en ny etterhvert. Idag sitter hun jammen med TO mac'er på "kontoret" sitt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 2. april 2020 #910 Del Skrevet 2. april 2020 14 minutter siden, Lolland78 skrev: For 3uker siden så hadde hun EN gammel mac som hun klaget på, da sa hun at hun måtte kjøpe seg en ny etterhvert. Idag sitter hun jammen med TO mac'er på "kontoret" sitt. Du tuller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 2. april 2020 #911 Del Skrevet 2. april 2020 19 minutter siden, Lolland78 skrev: For 3uker siden så hadde hun EN gammel mac som hun klaget på, da sa hun at hun måtte kjøpe seg en ny etterhvert. Idag sitter hun jammen med TO mac'er på "kontoret" sitt. Greit å se hva spleispengene gikk til. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 2. april 2020 Forfatter #912 Del Skrevet 2. april 2020 4 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Du tuller? Nei gjør ikke det. Desverre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 2. april 2020 #913 Del Skrevet 2. april 2020 24 minutter siden, Lolland78 skrev: For 3uker siden så hadde hun EN gammel mac som hun klaget på, da sa hun at hun måtte kjøpe seg en ny etterhvert. Idag sitter hun jammen med TO mac'er på "kontoret" sitt. Det merket jeg meg også 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 2. april 2020 #914 Del Skrevet 2. april 2020 (endret) 2 timer siden, JessicaJones skrev: jeg skjønner virkelig mindre og mindre av hele situasjonen. Hvorfor plutselig flytte fra et hus du (fortsatt) betaler lån på for å leie et hus. Det huset må da koste en god del å leie også. Argumentet med å komme nærmere familie er greit, men at det måtte skje så fort og ikke minst før salg av bolig skjønner jeg ingenting av. Skjønner ikke hvordan hun hadde tenkt å håndtere de utgiftene før korona ble aktuelt heller? Det er flere ting som er veldig merkelig her... Nå håper jeg først og fremst at ikke folk kjøper kuponger - for deres egen skyld. For Talla håper jeg det ordner seg på en eller annen måte - uten donasjoner og luring av kunder. Var F som sto for utgiftene på huset de eier sa hun i tiden rundt hun opprettet spleisen. Derfor kunne han ikke hjelpe henne med inkassogjelden hennes. Endret 2. april 2020 av Flettfrid La til tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 2. april 2020 #915 Del Skrevet 2. april 2020 10 minutter siden, Flettfrid skrev: Det merket jeg meg også 🙄 jeg la og merke til det i dag at hun hadde 2 macer på kontoret sitt.. eier ikke skam 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 2. april 2020 #916 Del Skrevet 2. april 2020 2 timer siden, Lolland78 skrev: For 3uker siden så hadde hun EN gammel mac som hun klaget på, da sa hun at hun måtte kjøpe seg en ny etterhvert. Idag sitter hun jammen med TO mac'er på "kontoret" sitt. Det kommer vel en halvklein forklaring «tilfeldig» på snap om at den andre er F sin eller naboen sin. Så trist at en så tidligere kul dame bare snudde sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 2. april 2020 #917 Del Skrevet 2. april 2020 Hun har også fått fjernet fakehåret? Så det hun har gjort siden spleisen som skulle gå til stor gjeld er: Fyllt leppene Satt på negler Tatt av extentions i håret Kjøpt ny mac (Og med dette møtt ikke mindre enn TRE ulike personer utenfor sin egen familie, med en datter i risikogruppen) Har noen ord om denne dama som ikke egner seg på trykk kjenner jeg. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 2. april 2020 #918 Del Skrevet 2. april 2020 3 minutter siden, monstergospel skrev: Hun har også fått fjernet fakehåret? Så det hun har gjort siden spleisen som skulle gå til stor gjeld er: Fyllt leppene Satt på negler Tatt av extentions i håret Kjøpt ny mac (Og med dette møtt ikke mindre enn TRE ulike personer utenfor sin egen familie, med en datter i risikogruppen) Har noen ord om denne dama som ikke egner seg på trykk kjenner jeg. Tror hun fjernet håret selv, hvertfall det hun ga uttrykk for på snap😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 2. april 2020 #919 Del Skrevet 2. april 2020 2 minutter siden, monstergospel skrev: Hun har også fått fjernet fakehåret? Så det hun har gjort siden spleisen som skulle gå til stor gjeld er: Fyllt leppene Satt på negler Tatt av extentions i håret Kjøpt ny mac (Og med dette møtt ikke mindre enn TRE ulike personer utenfor sin egen familie, med en datter i risikogruppen) Har noen ord om denne dama som ikke egner seg på trykk kjenner jeg. Hun sa F hjalp henne med å fjerne håret, og hun fikk hente en pakke med ting og tang til det neglgreiene hos designer. Men, neglene ser ikke helt selvlaget ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 2. april 2020 #920 Del Skrevet 2. april 2020 6 minutter siden, Tessa12 skrev: Hun sa F hjalp henne med å fjerne håret, og hun fikk hente en pakke med ting og tang til det neglgreiene hos designer. Men, neglene ser ikke helt selvlaget ut. Hun sa at hun hadde filt ned neglene med en spesialfil hun fikk tilsendt i posten. Å nå kun hadde egne negler med gul lakk. Hun tror jo at vi er dumme😂 Tror ikke noe som helst på at han har hjulpet henne med håret, like troverdig som unnskyldningen for neglene🤣 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg