Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

1 time siden, Lolland78 skrev:

Men er ting de selv har gjort. Så de burde også stå til ansvar og fikse det før salg. 

Men, det er jo de som taper penger i et salg da, det er vel ikke noe å lange ut om å ta ansvar å fikse? Det er jo helt opptil kjøper om de vil ta på seg et prosjekt.  
Som tidligere sagt, jeg er sjokkert og oppgitt over hele dama, men enkelte ting er da virkelig ikke noe å henge henne/de for.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chroma
1 time siden, Tessa12 skrev:

Men, det er jo de som taper penger i et salg da, det er vel ikke noe å lange ut om å ta ansvar å fikse? Det er jo helt opptil kjøper om de vil ta på seg et prosjekt.  
Som tidligere sagt, jeg er sjokkert og oppgitt over hele dama, men enkelte ting er da virkelig ikke noe å henge henne/de for.

Ja, de kan vel selge det som er oppussingsobjekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Chroma skrev:

Ja, de kan vel selge det som er oppussingsobjekt. 

Det er fullt lovlig, men som oftest med stort tap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Tessa12 skrev:

Det er fullt lovlig, men som oftest med stort tap.

Selvfølgelig, men det er jo et valg de må ta selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lunabelle skrev:

Selvfølgelig, men det er jo et valg de må ta selv. 

Ja, og det var nettopp det jeg mente når jeg svarte ei anna ei her. Dette er helt og holdent opp til dem, det er ikke noe som er straffbart å ikke ta ansvar for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant

Løyet til seg 40.000,- + en hel del kroner fra alle gavekortene folk ikke har fått brukt fordi hun fortsatt trengte cash.. Nå skal hun begynne med verdikuponger som fungerer på samme måte gavekortene fungerer. Den dama er ikke lite snau. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde man virkelig begynne å selge kuponger når kan allerede har en uhåndterbar mengde kunder som har gavekort utestående? 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin.. På Facebooksiden til businessen skriver hun:

"5. Jeg er litt treg med å svare dere i innboks, lockdown er en påkjenning, særlig økonomisk. Og som de som ser nyheter veit, har det ikke kommet en løsning i form av handling for oss med ENK enda. Jeg er nå både lærer og full barnehage med mine 3 barn, og hu minste er i risikogruppen,- så jeg må bare beklage for treghet i innboksen💕"

Samtidig dokumenterer hun hele dagen, hver dag, på Snap. 🤷‍♀️

Endret av neiognei
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Gulelefant skrev:

Løyet til seg 40.000,- + en hel del kroner fra alle gavekortene folk ikke har fått brukt fordi hun fortsatt trengte cash.. Nå skal hun begynne med verdikuponger som fungerer på samme måte gavekortene fungerer. Den dama er ikke lite snau. 

Tenker at hun er rimelig lite snau, men folk er også stokk, sten dumme som kjøper enten det ene eller det andre fra henne. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, neiognei skrev:

Burde man virkelig begynne å selge kuponger når kan allerede har en uhåndterbar mengde kunder som har gavekort utestående? 

Vi kan vel ikke utale oss om mengden, solgte gavekort hun har. Så den trenger absolutt ikke være uhåndterbar. 

Å for alt vi vet kan det hende det er Nav/sosialen som har bedd henne om å selge gavekort/kuponger i påvente av behandlingstid og penger fra nav/regjeringen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd ho tar med seg si passivagressive holding til tattoo sjappa si. Det virker særs useriøst  

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama er faen ikke sann.. La nå folk få brukt gavekorta sine først... ikke begynn å selg verdikuponger... herregud.. hun har jo  mista det heilt. Eier ikke skam i livet! jeg blir rett og slett kvalm av hele henne.. å det blir jo bare værre og værre...

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja å hun sa jo på snap her om dagen eller var det på insta at hun ikke kunne begynne å jobbe nå uansett om myndigheten tillot det fordi hun hadde ett barn i risikogruppa 😆 og før a starta spleisen sa hun jo at hun ikke kunne selge flere gavekort fordi hun allerede hadde en god del som hadde kjøpt  gavekort på de tilbudene hun hadde til jul , morsdag og valentine. Og at hun ikke ville «selge skinnet før bjørnen var skutt « men se der ja nå gjør a det allikevel . Hun har også sagt at hun hadde fullt en god del framover å bare hadde tid til små jobber fram til mai eller rundt der 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 timer siden, Flettfrid skrev:

Var en finnannonse, for å prøve å selge privat. Nå har de skaffet megler sånn jeg forsto i tiden rundt oppstart av spleisen.

Ja, det var Finnannonsen fra da de kjøpte. Med bilder av hvordan det faktisk så ut før de begynte å rive. Jeg har helt ærlig trodd de bodde i et renoveringsobjekt, men standarden var jo bedre før de begynte. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant
2 minutter siden, Superjanne skrev:

Same same but different.... Hun trenger Cash. Håper ALLE sprer og TØR kommentere f.eks på instagram hvordan ståa er. Hun skulle vært anmeldt for brudd på endel paragrafer ifl. svindel.

Hun sletter jo alt av kommentarer som går i mot hun🤦🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mowepe skrev:

Vet du hvor man kan finne link nå ?

Aner ikke hvor den ble av. Skal gå an å hente opp gamle annonser på Finn, men how? Har adressen isåfall.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke bruke gavekort som allerede er kjøpt og betalt, men man kan kjøpe kupong? Dette kan da ikke være lovlig? Må vel kunne kontakte forbrukerrådet angående dette? 

hadde det vert min sjappe hadde jeg jobbet døgnet rundt for å få til de som allerede hadde gavekort (når norge åpner igjen selvsagt) 

norge er ikke så stort, kommer ikke til å ta lang tid før dette sprer seg å hun får ett dårlig rykte på seg 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...