Den røde fare Skrevet 31. mars 2020 #821 Del Skrevet 31. mars 2020 24 minutter siden, Mowepe skrev: Det jeg syns er mest forstyrrende med Talla for tiden er den selvgode drittoppførselen. Ikke klarer hun å takke folk for spleisen. hun korta ned tiden på spleisen for å sikre seg selv slik at hun fikk penger når hun skjønte at folk ikke stolte på at pengene gikk til det hun sa... fy søren altså, jeg har ikke ord!!!! å den tiraden i dag mot følgerne og maniacsene.... altså. makan til frekkhet!!!!! hun sier vi tolker henne feil, men hun er jo direkte frekk og tåler ikke at folk spør om noe som helst. Håper bare hun ikke snakker slik foran barna. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 31. mars 2020 #822 Del Skrevet 31. mars 2020 3 minutter siden, Den røde fare skrev: Håper bare hun ikke snakker slik foran barna. Det er jo akkurat det hun gjør... Er ofte du hører og ser barna i bakgrunnen når hun gir følgerene sine ei lekse eller 5... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 31. mars 2020 #823 Del Skrevet 31. mars 2020 5 minutter siden, Mowepe skrev: Det er jo akkurat det hun gjør... Er ofte du hører og ser barna i bakgrunnen når hun gir følgerene sine ei lekse eller 5... Ja, dessverre får de med seg mye som ikke egner seg for små ører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 31. mars 2020 #824 Del Skrevet 31. mars 2020 Nå snakker hun om å handle seg varmepumpe... "vi får se hva som ligger i kortene for talla"... 🙄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiasina Skrevet 31. mars 2020 #825 Del Skrevet 31. mars 2020 7 timer siden, Pålur skrev: Ingen tvil om at hun følger med her inne, ett nytt passivt/aggressivt angrep på de som stiller feil spørsmål, i går var det til de som ikke tålte måten hun svarte på. Jeg er aldri sur på snapp jeg, nei: fordi du konstant er PASSIV/AGRESIV det Talla! Mye verre å komme med tirader mot alle som følger deg med lattermild stemme, forstår du virkelig ikke det? Jeg spurte deg, Talla, «hvorfor kjører du en spleis (som jeg dagen før hadde gitt til) til gammel gjeld når du i stedet kunne kjørt en loppis?»Svaret jeg fikk da var: «Ute etter å få igjen penga? Ingen skal fortelle meg hva jeg skal gjøre, sylfrekk er du» Null respekt for deg Trolletalla! Fy søren så frekt svar hun gir! Slike svar som dette hun gir, det deler hun ikke nei🤔Skulle likt å se henne dele sine frekke svar, stort sett deler hun kun når de innleggene som skryter av henne. Når hun deler av kritikken hun får, er det utvalgt å bevisst det hun deler, å ikke hva hun svarer folk, å når hun da deler utdrag av svar fra følgere, kan det bli tatt ut av sammenheng å virke som det er følgerne som er frekke.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 31. mars 2020 #826 Del Skrevet 31. mars 2020 Det hun sa på snap i sted om at guttebarnet til F ikke skal eksponeres, det synes jeg er bra! Skulle ønske hun var like streng på det med jentene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 31. mars 2020 #827 Del Skrevet 31. mars 2020 13 minutter siden, Mowepe skrev: Nå snakker hun om å handle seg varmepumpe... "vi får se hva som ligger i kortene for talla"... 🙄 Hvorfor i huleste skal hu handle det når hun leier? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 31. mars 2020 #828 Del Skrevet 31. mars 2020 Koselig middagsstund der .mellomste sitter på iPaden å talla sitter å snapper 🤮 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 31. mars 2020 #829 Del Skrevet 31. mars 2020 10 minutter siden, Litenoggod skrev: Hvorfor i huleste skal hu handle det når hun leier? Særlig når det går mot sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiasina Skrevet 31. mars 2020 #830 Del Skrevet 31. mars 2020 4 minutter siden, Justsaying skrev: Særlig når det går mot sommer Å det koster.. vi fikk det installert i vinter, kom på over 30.000 kr.. å det var jevnt over samme pris, ikke no spesielt med denne. Så med mindre hun får huseier til å koste på det, så er det merkelig hvor de pengene skal tas fra.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 31. mars 2020 #831 Del Skrevet 31. mars 2020 28 minutter siden, Tiasina skrev: Å det koster.. vi fikk det installert i vinter, kom på over 30.000 kr.. å det var jevnt over samme pris, ikke no spesielt med denne. Så med mindre hun får huseier til å koste på det, så er det merkelig hvor de pengene skal tas fra.. spleisen ??? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 31. mars 2020 #832 Del Skrevet 31. mars 2020 5 timer siden, Mowepe skrev: å fy flate de var skitne og ....🤮 helt sorte under.. man kan jo se det ikke er hennes negler. ingen har sånne klumpete negler fra før av.. Hvorfor kritisere neglene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 31. mars 2020 #833 Del Skrevet 31. mars 2020 8 minutter siden, Solfridmedhatten skrev: Hvorfor kritisere neglene? har du sett å skitne ??? de var sorte under... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husjhusj Skrevet 31. mars 2020 #834 Del Skrevet 31. mars 2020 12 minutter siden, Mowepe skrev: har du sett å skitne ??? de var sorte under... Det er jo det grønne som er under.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 31. mars 2020 #835 Del Skrevet 31. mars 2020 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matsui Skrevet 31. mars 2020 #836 Del Skrevet 31. mars 2020 Jeg har ikke fulgt henne så lenge, og grovleser bare her inne, men om det stemmer at hun bor med bf og lyver om det er det på tide å tipse nav om "aleneforsørger"- opplegget. Det er strengt ulovlig. Og er hun uskyldig så er det jo ikke noe krise for henne 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 31. mars 2020 #837 Del Skrevet 31. mars 2020 9 minutter siden, Matsui skrev: Jeg har ikke fulgt henne så lenge, og grovleser bare her inne, men om det stemmer at hun bor med bf og lyver om det er det på tide å tipse nav om "aleneforsørger"- opplegget. Det er strengt ulovlig. Og er hun uskyldig så er det jo ikke noe krise for henne Det hun sier selv hvertfall er at hun ikke mottar støtte fra nav, hvis det er sant så er det ikke ulovlig. Men om hun snakker sant er jo ikke godt å si 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 31. mars 2020 #838 Del Skrevet 31. mars 2020 17 minutter siden, Hollie321 skrev: Det hun sier selv hvertfall er at hun ikke mottar støtte fra nav, hvis det er sant så er det ikke ulovlig. Men om hun snakker sant er jo ikke godt å si Hvis hun ikke mottar noe støtte så er det jo merkelig å understreke at de er særboere. For det vil jo da ikke spille noen rolle. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 31. mars 2020 #839 Del Skrevet 31. mars 2020 7 minutter siden, Tessa12 skrev: Hvis hun ikke mottar noe støtte så er det jo merkelig å understreke at de er særboere. For det vil jo da ikke spille noen rolle. Ja det er merkelig, men det er det hun har sagt 🤷🏻♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 31. mars 2020 #840 Del Skrevet 31. mars 2020 Akkurat nå, Hollie321 skrev: Ja det er merkelig, men det er det hun har sagt 🤷🏻♀️ Ja, har hørt det opptil flere ganger jeg også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg