Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Greia hennes er nok at det alltid er andre som begynner og at hun følger på. 

Men ja, hun glemmer raskt 😏

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, EllaSays skrev:

Greia hennes er nok at det alltid er andre som begynner og at hun følger på. 

Men ja, hun glemmer raskt 😏

Ja, det ser ut til at alle andre starta, hu bare gir tilbake det hun får🙄🤦🏻‍♀️ Hun velger å tolke spm på en frekk måte. Jeg har flere ganger spurt om ting, totalt blottet for frekkhet fra min side, men fått nebbete svar/kjeft tilbake (i muntlig form på snappen). 
Det er en grunn til at folk digget henne i starten, for da var hun spennende og kjeftet ikke på følgerne sine, først etter hun satte igang kjeftesmella at jeg rygga og fikk øynene opp for hvor mye fjas som kommer fra den kanten. Majoriteten startet ikke å følge henne fordi hun driter seg ut, men vi fortsetter kanskje å følge pga det😝 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke flere reagerer? Ikke har hu kommet med noen form for oppdatering, eller takk til følgerne sine. Det må jo være mye enklere å fortelle det offentlig på kanalen en å nå frem til hver enkelt giver? Med mindre hver giver har gitt 1000kr så ser jeg for meg at det kan dreie seg om nær 100 personer å sende en personlig hilsen til. Noe hun forøvrig ikke har gjort, i og med at givere trer frem og forteller om at de IKKE har mottatt takk. 
Spleisen hennes fremstår som «the next big heist» hvor hu stikker av med pengene i baklomma uten videre forklaring. 

Talla, fikk du betalt gjelden din? Du som så gledelig la ut om din personlige økonomi. Viste frem bunken med regninger til og med. Du kan vel gi oss en oppdatering? Eller brukte du pengene på biffmiddag i dag? 

NB! Det er søkt å spise biff til middag på en mandag når du skriker om dårlig råd. Biff er usmakelig dyrt. Jommen sa jeg smør og Talla kliner til med biff på en mandag etter å ha greiet ut om å leve som du allerede har det. Det forklarer hennes elendige forståelse av økonomi i såfall. Logisk nok. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer altså sånn når hun på den måten hun gjør, lekser opp å kaller det tips, men det er jo bare spydigheter på spydigheter å det virker som hun tror hun er et slags orakel til å vite så mye mer enn alle andre! Det hun legger ut om å være hyggelig mot andre, hun kan umulig se seg selv, måten hun svarer andre på snakker for seg..hun er temmelig selvmotsigende🤔 Å tilbake til disse neglene hun var så opptatt av igår å skrøt av at hun hadde klart selv å file bort, det ser vel ikke akkurat sånn ut.. å de er jo helt svarte under, ser jo ikke rent ut, det kom tydelig fram Idag når hun holdt denne prekenen for oss å hun viftet med fingrene oppi mobilen. Rett å slett ekkelt syns jeg. Tenk på alle bakterier som samler seg under der.. tenker på hun som sier det nesten daglig at hun har et barn i risikogruppen, så skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke bare klipper de kort, for hun bedyrer jo at det er hennes egne negler..

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Tiasina skrev:

Det irriterer altså sånn når hun på den måten hun gjør, lekser opp å kaller det tips, men det er jo bare spydigheter på spydigheter å det virker som hun tror hun er et slags orakel til å vite så mye mer enn alle andre! Det hun legger ut om å være hyggelig mot andre, hun kan umulig se seg selv, måten hun svarer andre på snakker for seg..hun er temmelig selvmotsigende🤔 Å tilbake til disse neglene hun var så opptatt av igår å skrøt av at hun hadde klart selv å file bort, det ser vel ikke akkurat sånn ut.. å de er jo helt svarte under, ser jo ikke rent ut, det kom tydelig fram Idag når hun holdt denne prekenen for oss å hun viftet med fingrene oppi mobilen. Rett å slett ekkelt syns jeg. Tenk på alle bakterier som samler seg under der.. tenker på hun som sier det nesten daglig at hun har et barn i risikogruppen, så skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke bare klipper de kort, for hun bedyrer jo at det er hennes egne negler..

ja, hun poengtert at dette var hennes negler.. hadde filt bort gelen.. så ser man idag at neglen er meget tykk med samme «bobleform» hun hadde med gel. er jo ingen som har slike tygge negler naturlig...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy fader, dama tok leppefyll under spleisen; nå har hun lagt nye negler og spiser biff på en mandag?

Hun er fader ikke sann. Velbrukte spleisepenger dette🤣

Hun ligner på han i flåklypa rundt munnen med all den botox og filler. Hun er pen nok naturlig, (utvendig, men meget fæl/ond innvendig) skjønner ikke hvorfor hun vil ha gakkgakk munn, injeksjoner osv. Det ser virkelig ikke bra ut. 

Jeg pleier forøvrig aldri å kommentere folks utseende. Dette handler om alt hun sprøyter inn. 

Talla er en god gammeldags drittkjærring, mer provoserende menneske skal man lete lenge etter!

Godt at hennes true colors kom ut til slutt. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Tiasina skrev:

SÅÅÅÅ ENIG!!

Å en ting til-hun peser om at hun har et barn i risikogruppen. Vel,det barnet har garantert ikke fått noen DIAGNOSE astma enda,dét er hun for ung til å få.Men på utprøvninger av medisiner mot astma kan hun være.Små barn responderer veldig bra på det.

Å si "selvvalgt karantene",samtidig fly på butikken hver 3.dag,IKKE skifte etter butikktur og IKKE vaske håret etter butikktur heller,samt disse neglene...ja da er en ikke svært redd for datteren som er i risikogruppen...Å ikke kan hun ha veldig plager med allergien sin heller som hun breker om,da alle som har store pollenplager nå gjør,vasker håret etter en tur ute...

Vi vet du leser her inne Talla...hvorfor juge om neglene dine da?Tips,du ser dine egene negler under høydepunkter på din egen instagram...sånn hvis ikke dine tankers kraft husker det...

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corona kommer!

Talla samler inn 40 k. 

Talla forkorter spleisen, å nevner ikke pengene eller giverne med et ord

Talla har en datter i risikogruppen

Talla møter noen som fyller leppene hennes

Talla drar i butikken OFTE

Talla møter noen som fikser neglene sine. 

Talla velger å ha lengde på de nye neglene, noe som samler masse bakterier.

Talla lyver om at det er kun hennes egne negler. (Når man lyver om så mange småting; tenk hvor mye annet man lyver om)

Talla snakker om hvor vis og hvor godt menneske hun er

Talla formaner oss om at vi må være bedre mennesker

Endret av monstergospel
Ordfeil
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun la også ut på bohemen siden idag at folk ikke kunne få pengene i retur på gavekortene de har kjøpt. Og så måtte hun presisere at hun hadde en datter i risikogruppen og at det sto dårlig til økonomisk

Klassisk å spise biff mens man skriver det. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lolland78 skrev:

Hun la også ut på bohemen siden idag at folk ikke kunne få pengene i retur på gavekortene de har kjøpt. Og så måtte hun presisere at hun hadde en datter i risikogruppen og at det sto dårlig til økonomisk

Hu har også fjernet kommentarer på IG. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, BloodyMaryFairy skrev:

Hu har også fjernet kommentarer på IG. 

15 timer siden, Lolland78 skrev:

Det er svindel og  må rapporteres.  Man kan ikke selge gavekort å så ikke la folk få bruke de . De har betalt for en tjeneste de ikke får. Ergo rett på penger tilbake . Hun kommer til å tape MANGE kunder på denne oppførselen. Håper hun går konk.

Endret av Vinglass
Skrivefeil (glemt to ord)
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo rablet fullstendig for henne! Sitter tusenvis i disse dager og er bekymret for sine nære og kjære, i tillegg til usikkerhet rundt økonomien framover.

Talla fikk spleisen sin og nå er det fult kjør med overfladisk bruk av penger, fokus på «haterne» og har utnevnt seg selv til en norsk utgave av Brahma, visdommens  Gud !

Slutt å pek mot følgerne dine med de skitne negla...du vet hva de sier: « når du retter pekefingeren på noen, vil det alltid være tre fingre som peker på deg selv»

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Punkt 5 var litt latterlig.... Kanskje heller legge bort telefonen litt oftere, og heller svare på mails fra kundene som gjør at sjappa kanskje kan bestå, enn å sitte å forherlige seg selv/rante på haters’a på snap/IG! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså.. Til å ha så dårlig råd at man må opprette spleis for å få endene til å møtes er det ikke måte på hva som serveres der i hus. Noe helt annet enn hva andre med økonomiske problemer klarer diske opp.. Bare smøret må utgjøre en tusenlapp i måneden. Nå er det egg og bacon. Søndag hele året, si!

Må bare legge til; hva andre spiser iløpet av en dag bryr meg nada. Men et så lukurativt matbudsjett hun bruker, henger det ikke på greip med spleisen. Det er ikke maten i sær jeg reagerer på, men at man kan spise biff til kvelds og bacon+egg+fries+rundstykker til frokost hver eneste coronamorgen. 

Endret av Miss.Wildfox
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal eg ikke eg hoppe inn i forsvar for talla, for eg har ikke noen sterke formeninger om ho. Men dere skriker ut om biffmiddag og håper ho går konk for ho ikke lar folk RETURNERE gavekortene (er ikke normal praksis å returnere gavekort på klesbutikker heller). Men den biffmiddagen foreksempel, det kan vært noe de hadde i frysen for den del eller har familie som slakter og fikk det av de eller kjøpte det i 50% disken på kiwi🙈 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Heahea1 skrev:

Nå skal eg ikke eg hoppe inn i forsvar for talla, for eg har ikke noen sterke formeninger om ho. Men dere skriker ut om biffmiddag og håper ho går konk for ho ikke lar folk RETURNERE gavekortene (er ikke normal praksis å returnere gavekort på klesbutikker heller). Men den biffmiddagen foreksempel, det kan vært noe de hadde i frysen for den del eller har familie som slakter og fikk det av de eller kjøpte det i 50% disken på kiwi🙈 

Det kan hende biffen allerede lå i fryseren eller var på rabatt. Men hvis du ser hva de spiser og hvor ofte hun handler så er det ikke vanskelig å se forbruket er høyt. Og det må de få lov til, who cares, med mindre man oppretter spleis for å dekke kjøpefesten. 

Angående gavekort. Hva hadde du sagt om du hadde gavekort på HM som du ville kjøpe noe for, men fikk beskjed at «beklager, du kan ikke bruke gavekortet for vi trenger kontanter i kassa». Vel, det var det som skjedde- FØR coronaen traff. Det er heller ikke normal praksis i hverken klesbutikker eller noe som helst snnet sted! Jeg håper ikke hun går konkurs, det ville vært tragisk av mange grunner. 

Endret av Miss.Wildfox
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...