Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 29. mars 2020 #741 Del Skrevet 29. mars 2020 24 minutter siden, Hesya skrev: En gang helt i starten av spleisen ja... det holder ikke.. Skal hun takke hver dag da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 29. mars 2020 #742 Del Skrevet 29. mars 2020 25 minutter siden, Mowepe skrev: hvor da ? Har du gitt penger til spleisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 29. mars 2020 #743 Del Skrevet 29. mars 2020 12 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Har du gitt penger til spleisen? absolutt ikke .. har du ?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 29. mars 2020 #744 Del Skrevet 29. mars 2020 5 minutter siden, Mowepe skrev: absolutt ikke .. har du ?? Ja og jeg har fått takk. Det holder for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 29. mars 2020 #745 Del Skrevet 29. mars 2020 7 timer siden, neiognei skrev: Du har tydeligvis aldri hatt økonomiske problemer. Om man ikke får noen penger inn, hvordan skal man få kjøpt mat til barna f. eks? Ta en titt på Luksusfellen, der har deltakere til og med blitt bedt om å selge gaver de har gitt til barna sine (trampoliner, nettbrett osv.) Når man ikke har noen penger så selger man hva som helst. Eller så tigger man bare fra andre først og beholder hylla stappfull av sko, Macbook til mange tusen, lekeROMMET fullt av leker og kjøper junkfood med donerte penger. Neivel? Hva vet du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 29. mars 2020 #746 Del Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, Siw Charlotte Sand skrev: Ja og jeg har fått takk. Det holder for meg. Je har gitt, ikke fått noen takk! ikke overrasket dessverre, har heller ikke hørt en offentlig takknemlighet. Det jeg har hørt er hvor hun lengter etter frisør besøk og fixing av negler! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 29. mars 2020 #747 Del Skrevet 29. mars 2020 12 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Ja og jeg har fått takk. Det holder for meg. hvor da ? jeg har ikke sett noen offentlig takk til alle som har gitt... er ikke overakset!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 29. mars 2020 #748 Del Skrevet 29. mars 2020 49 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Skal hun takke hver dag da eller? Nei, men hadde vært naturlig med en offentlig takk når spleisen ble avsluttet da. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 29. mars 2020 #749 Del Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, Flettfrid skrev: Nei, men hadde vært naturlig med en offentlig takk når spleisen ble avsluttet da. ja absolutt, er derfor jeg mener hun skjønner hvor syk denne spleisen er og at hun tror folk bare vil glemme den... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 29. mars 2020 #750 Del Skrevet 29. mars 2020 51 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Skal hun takke hver dag da eller? Av rein ydmykhet... ja hvorfor ikke? Hun kunne i det minste ha takket offentlig når spleisen var over. Hun takket kun i starten av speisen, når noen få hadde gitt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 29. mars 2020 #751 Del Skrevet 29. mars 2020 7 minutter siden, Hesya skrev: Av rein ydmykhet... ja hvorfor ikke? Hun kunne i det minste ha takket offentlig når spleisen var over. Hun takket kun i starten av speisen, når noen få hadde gitt. Fy fader dere er vanskelige og tilfredsstille altså. Det er ikke opp til dere og bestemme hva hun skal eller bør gjøre. Rart dere som følger med så godt og har noe å utsette på det meste ikke har klaga over at vafla hun stekte i dag ikke var jevnt stekte. Eller at hun hadde på for mye sukker. Eller at hun ratt serverte vafler med sukker til unga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 29. mars 2020 #752 Del Skrevet 29. mars 2020 2 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Fy fader dere er vanskelige og tilfredsstille altså. Det er ikke opp til dere og bestemme hva hun skal eller bør gjøre. Rart dere som følger med så godt og har noe å utsette på det meste ikke har klaga over at vafla hun stekte i dag ikke var jevnt stekte. Eller at hun hadde på for mye sukker. Eller at hun ratt serverte vafler med sukker til unga! Er jo ganske spesielt å ikke takke for alle pengene fremmede mennekser har gitt henne.... da er du utakknemlig. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metron Skrevet 29. mars 2020 #753 Del Skrevet 29. mars 2020 2 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Fy fader dere er vanskelige og tilfredsstille altså. Det er ikke opp til dere og bestemme hva hun skal eller bør gjøre. Rart dere som følger med så godt og har noe å utsette på det meste ikke har klaga over at vafla hun stekte i dag ikke var jevnt stekte. Eller at hun hadde på for mye sukker. Eller at hun ratt serverte vafler med sukker til unga! Du rakkk å si det før meg, at vafla Var ujevnt stekt😂👏🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 29. mars 2020 #754 Del Skrevet 29. mars 2020 8 minutter siden, Mowepe skrev: Er jo ganske spesielt å ikke takke for alle pengene fremmede mennekser har gitt henne.... da er du utakknemlig. Det kan jo hende at hun har takket de som har gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 29. mars 2020 #755 Del Skrevet 29. mars 2020 Syns hun hadde for lite sukker på jeg.. kjøpte ikke sukker for spleispenga da 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 29. mars 2020 #756 Del Skrevet 29. mars 2020 7 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Det kan jo hende at hun har takket de som har gitt. det tviler jeg sterkt på...! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 29. mars 2020 #757 Del Skrevet 29. mars 2020 16 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Det kan jo hende at hun har takket de som har gitt. Tviler jeg på. Og mange ga sikkert anonymt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 29. mars 2020 #758 Del Skrevet 29. mars 2020 9 minutter siden, Mowepe skrev: det tviler jeg sterkt på...! Javel, det er din rett det. Men det er jo å spekulere. Du vet ikke sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 29. mars 2020 #759 Del Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, Hesya skrev: Tviler jeg på. Og mange ga sikkert anonymt. Det er mulig å takke inne på spleisen. Styggt å spekulere. Dere vet ikke sannheten, dere tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 29. mars 2020 #760 Del Skrevet 29. mars 2020 4 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Det er mulig å takke inne på spleisen. Styggt å spekulere. Dere vet ikke sannheten, dere tror. vet du sannheten da ? du TROR jo og hun har takket alle inne på spleisen. du vet jo ikke 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg