Lolland78 Skrevet 28. mars 2020 Forfatter #721 Del Skrevet 28. mars 2020 1 time siden, Siw Charlotte Sand skrev: Du selger vel ikke julegaven du har fått av mannen din? Det hadde jeg gjort. Hadde selvsagt heller solgt ting istednefor å spørre fremmede om penger. Hadde jeg hatt ting stående i esker "uåpnet " så hadde det lett gått for salg. Hun fikk også tattoomaskin med gravering (evig elsk) av han. Så det kamera var ikke akkurat "hovedgaven" 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 28. mars 2020 #722 Del Skrevet 28. mars 2020 2 timer siden, Siw Charlotte Sand skrev: Du selger vel ikke julegaven du har fått av mannen din? Det er nettopp det du gjør i desperate tider. Du selger alt du har av overflod. Du har sikkert sett på luksusfellen på TV? Tror du programlederne ber deltakerne selge eiendeler for underholdningens skyld? Talla har gitt uttrykk for at det å selge eiendeler er uaktuelt fordi det tar for mye med tid og engasjement. Stress å selge ting via Finn.no i følge henne selv. Hu hadde da vitterlig et «garasjesalg» da hu flyttet studioet sitt. Hvorfor er ikke denne økonomiske krisen viktig nok til å ha et nytt garasjesalg? Er det lettere å trygle fremmede om penger? I såfall ber hu om penger på falskt grunnlag, da hu slettes ikke har gjort alt hu kan gjøre for å unngå det totale forfall. Talla har fremvist et liv i overflod. Kalendergaver til flere tusen kroner til barna og mannen. Masse dyr og god mat. Hu har vist frem skohylla og gladelig (nærmest stolt) fortalt om at flere av parene er ubrukt. Disse skoene er IKKE billige. Hva gjør mennesker i Norge som ikke får endene til å møtes? De kjøper brukt, mottar donerte gaver og henter julematen i ferdig pakkede poser på Frelsesarmeen!! Om ikke annet har denne damen en ekstremt dårlig forståelse av økonomiske sammenhenger. At mennesker ønsker å bistå henne i det ved å donere penger til et forbruk jeg ville omtalt som sløsing, det er helt ufattelig!! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 28. mars 2020 #723 Del Skrevet 28. mars 2020 2 timer siden, Lolland78 skrev: Det hadde jeg gjort. Hadde selvsagt heller solgt ting istednefor å spørre fremmede om penger. Hadde jeg hatt ting stående i esker "uåpnet " så hadde det lett gått for salg. Hun fikk også tattoomaskin med gravering (evig elsk) av han. Så det kamera var ikke akkurat "hovedgaven" Nå har jeg ikke fulgt med så nøye men kanskje hun ikke engang fikk dette til jul men kjøpte det når hun ble full av Spleisepenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiasina Skrevet 28. mars 2020 #724 Del Skrevet 28. mars 2020 Hvorfor er hun så opptatt av at vi skal tro det er hennes ekte neglelengde?? Hun har sagt det flere ganger å det stemmer jo heller ikke. Husker den snapen hvor hun dro til den salongen å fikk det gjort, å hun hadde ikke lange negler akkurat.. Men hvorfor er det så viktig..??🤔Noe annet jeg reagerte på Idag var at hun henstiller folk til å handle lokalt når butikker etc åpner Igjen. Da syns jeg det er veldig selvmotsigende å reklamere for Junkyard som ikke akkurat er en lokal butikk.. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstertapet Skrevet 28. mars 2020 #725 Del Skrevet 28. mars 2020 (endret) 2 timer siden, BloodyMaryFairy skrev: Det er nettopp det du gjør i desperate tider. Du selger alt du har av overflod. Du har sikkert sett på luksusfellen på TV? Tror du programlederne ber deltakerne selge eiendeler for underholdningens skyld? Talla har gitt uttrykk for at det å selge eiendeler er uaktuelt fordi det tar for mye med tid og engasjement. Stress å selge ting via Finn.no i følge henne selv. Hu hadde da vitterlig et «garasjesalg» da hu flyttet studioet sitt. Hvorfor er ikke denne økonomiske krisen viktig nok til å ha et nytt garasjesalg? Er det lettere å trygle fremmede om penger? I såfall ber hu om penger på falskt grunnlag, da hu slettes ikke har gjort alt hu kan gjøre for å unngå det totale forfall. Talla har fremvist et liv i overflod. Kalendergaver til flere tusen kroner til barna og mannen. Masse dyr og god mat. Hu har vist frem skohylla og gladelig (nærmest stolt) fortalt om at flere av parene er ubrukt. Disse skoene er IKKE billige. Hva gjør mennesker i Norge som ikke får endene til å møtes? De kjøper brukt, mottar donerte gaver og henter julematen i ferdig pakkede poser på Frelsesarmeen!! Om ikke annet har denne damen en ekstremt dårlig forståelse av økonomiske sammenhenger. At mennesker ønsker å bistå henne i det ved å donere penger til et forbruk jeg ville omtalt som sløsing, det er helt ufattelig!! Amen!! Jeg har ikke mye gjeld, fast inntekt og tjener godt og kunne forsvart en slik livsstil som hun forfekter, men gjør det selvfølgelig ikke. Det er snakk om prioriteringer (evt feil prioriteringer?). Man betaler da vitterlig ned gjeld før man kjøper dyre gaver og lever livets glade dager. Det som provoserer meg mest er at hun påstår hun ikke orker å gjøre en innsats og vil nok fortsette med luksusdyr-livet okke som. Men nå brenner hun lyset i begge endene og det skal bli spennende å følge dette videre. Helt hårreisende at hun har mennesker som synes synd på henne og gir henne penger slik at hun kan fortsette dette sirkuset. Og en siste ting så oppfatter jeg hennes "tilfeldige" latter og håning av det som blir skrevet her inne som et tegn på usikkerhet. Jeg synes det lyser usikkerhet av henne når hun tar opp temaet. Ofte så er det de som roper høyest at de er så sikre på seg selv og "jeg driter i alt holdningen" som sliter mest. Nytter ikke å sitte å rope på snap om at man har det så innmari fantastisk når man sitter der i merkeklær med nytt kamera og må tigge penger fordi man ikke orker å selge unna ting. Lettvint når følgerne betaler ned moroa. Edit: Fikset en skrivefeil Endret 28. mars 2020 av Blomstertapet 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 29. mars 2020 #726 Del Skrevet 29. mars 2020 Sannheten gjør ofte vondt, og som alle vet - sannheten kommer ofte frem. Talla kommer til å få seg en smell, hvis hun overhodet har noe som helst bakkekontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 29. mars 2020 #727 Del Skrevet 29. mars 2020 14 timer siden, Siw Charlotte Sand skrev: Du selger vel ikke julegaven du har fått av mannen din? Du har tydeligvis aldri hatt økonomiske problemer. Om man ikke får noen penger inn, hvordan skal man få kjøpt mat til barna f. eks? Ta en titt på Luksusfellen, der har deltakere til og med blitt bedt om å selge gaver de har gitt til barna sine (trampoliner, nettbrett osv.) Når man ikke har noen penger så selger man hva som helst. Eller så tigger man bare fra andre først og beholder hylla stappfull av sko, Macbook til mange tusen, lekeROMMET fullt av leker og kjøper junkfood med donerte penger. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 29. mars 2020 #728 Del Skrevet 29. mars 2020 Hvor har venninna hennes blitt av? Hun som Talla poengterte at var der hele tiden. Hun som hun etterlyste på snap for hun hadde ikke svart på meldinger hele dagen. Huske hun svarte Talla at hun skulle svare, men var opptatt. Hun kan jo selvsagt være i corona karantene😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 29. mars 2020 #729 Del Skrevet 29. mars 2020 12 minutter siden, Tulltulla skrev: Hvor har venninna hennes blitt av? Hun som Talla poengterte at var der hele tiden. Hun som hun etterlyste på snap for hun hadde ikke svart på meldinger hele dagen. Huske hun svarte Talla at hun skulle svare, men var opptatt. Hun kan jo selvsagt være i corona karantene😊 Hun har sagt at ingen får komme på besøk dit nå pga coronan. Man blir jo oppfordret til det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 29. mars 2020 #730 Del Skrevet 29. mars 2020 (endret) 14 minutter siden, Hønemor74 skrev: Hun har sagt at ingen får komme på besøk dit nå pga coronan. Man blir jo oppfordret til det De kunne tatt et møte ute. Så hadde ungene fått litt frisk luft også. Maks fem stykk da. 😊 Endret 29. mars 2020 av neiognei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 29. mars 2020 #731 Del Skrevet 29. mars 2020 7 minutter siden, neiognei skrev: De kunne tatt et møte ute. Så hadde ungene fått litt frisk luft også. Maks fem stykk da. 😊 Nei,herregud! Ikke la det bli en diskusjon også 😆Huff! Jeg støtter ikke Talla, men finnes grenser... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 29. mars 2020 #732 Del Skrevet 29. mars 2020 (endret) 41 minutter siden, Tulltulla skrev: Hvor har venninna hennes blitt av? Hun som Talla poengterte at var der hele tiden. Hun som hun etterlyste på snap for hun hadde ikke svart på meldinger hele dagen. Huske hun svarte Talla at hun skulle svare, men var opptatt. Hun kan jo selvsagt være i corona karantene😊 Hun har vært der flere ganger etter det hun, og nå er det vel litt unntakstilstander overalt, så dette er ihvertfall ikke noe å henge seg opp i. Det har ikke vært besøk der generelt på lenge nå. Får vel også understreke at jeg er for det meste enig i det som skrives her inne, for jeg følger henne selv, og får med meg en del, ikke alt men... Uansett, er enkelte ting som er såre lett å forklare, og blir veldig uberettiget. Endret 29. mars 2020 av Tessa12 Skrivefeil 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 29. mars 2020 #733 Del Skrevet 29. mars 2020 6 minutter siden, Tessa12 skrev: Hun har vært der flere ganger etter det hun, og nå er det vel litt unntakstilstander overalt, så dette er ihvertfall ikke noe å henge seg opp i. Det har ikke vært besøk der generelt på lenge nå. Får vel også understreke at jeg er for det meste enig i det som skrives her inne, for jeg følger henne selv, og får med meg en del, ikke alt men... Uansett, er enkelte ting som er såre lett å forklare, og blir veldig uberettiget. Enig her! La oss ikke lete etter enda flere feilnå. Det er kritikkverdig det vi allerede diskuterer, men om hun har besøk eller ikke får være opp til henne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 29. mars 2020 #734 Del Skrevet 29. mars 2020 12 minutter siden, Superbobla skrev: Enig her! La oss ikke lete etter enda flere feilnå. Det er kritikkverdig det vi allerede diskuterer, men om hun har besøk eller ikke får være opp til henne. Amen🙏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 29. mars 2020 #735 Del Skrevet 29. mars 2020 Har det vært noe mer snakk om spleisen? Har hun sagt takk og noe om at hun har fått betalt ting det var krise rundt osv? Kom til å tenke på det. Hun fikk jo nesten 40 000, og en oppriktig takk ville være fint. En annen ting jeg har tenkt på er at hun velger oftere og oftere å snakke til "haterne" enn å snakke til følgerne. Enda hun påpeker at haterne er ganske så få og at hun står støtt i seg selv og er trygg. Jeg bare stusser på logikken der. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 29. mars 2020 #736 Del Skrevet 29. mars 2020 Ingen takk på hverken snap eller IG, kun kjeft og klaging på haters 👌🏼🙄 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 29. mars 2020 #737 Del Skrevet 29. mars 2020 Utakknemlig er vel bare fornavnet på den der🙄 Viser kun hvor bra de fortsatt lever, og nager på haterne. Hva skal hun med offentlig snap, når hun ikke bidrar med noe annet enn negativitet om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 29. mars 2020 #738 Del Skrevet 29. mars 2020 1 time siden, Gulelefant skrev: Utakknemlig er vel bare fornavnet på den der🙄 Viser kun hvor bra de fortsatt lever, og nager på haterne. Hva skal hun med offentlig snap, når hun ikke bidrar med noe annet enn negativitet om dagen? Hun har takket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 29. mars 2020 #739 Del Skrevet 29. mars 2020 27 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Hun har takket En gang helt i starten av spleisen ja... det holder ikke.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 29. mars 2020 #740 Del Skrevet 29. mars 2020 28 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Hun har takket hvor da ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg