Snöhvit Skrevet 26. mars 2020 #701 Del Skrevet 26. mars 2020 (endret) Hvem og hva er Talla? Endret 26. mars 2020 av Snöhvit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenTippTopp Skrevet 26. mars 2020 #702 Del Skrevet 26. mars 2020 Den konspirasjonen hun delte i sta burde hun spart seg for. Ho er rett og slett farlig! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 26. mars 2020 #703 Del Skrevet 26. mars 2020 25 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Hvordan kan du si at baby er så og si født med Ipad i trynet, barn nr 2 lever i ei bleie full av piss. Barna blir glemt. Hun snapper jo ikke 24/7. Det er maaange timer vi ikke ser. Her var det mye spekulasjoner.. Enig! Syns det er mye rart her nå🤷🏼♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 27. mars 2020 #704 Del Skrevet 27. mars 2020 54 minutter siden, Mowepe skrev: hei Talla 😄 Nei hei Siw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 27. mars 2020 #705 Del Skrevet 27. mars 2020 45 minutter siden, Superjanne skrev: Jo, hun snapper 24/7. er det som er trist Siw charlotte Sand, get a grip dah! Nå må du gi deg. Det gjør hun ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 27. mars 2020 #706 Del Skrevet 27. mars 2020 5 minutter siden, Superjanne skrev: Som jeg, jeg var ærlig på alt. Satte de over på pappan, han fikk full omsorg. han eldste er 21 år nå, hu lille er 14. Jeg så sjøl når slaget var tapt, det gjør ikke Talla. Jeg mente de hadde det best hos pappaen. Og det har de hatt. Nei men det som bekymrer meg (eller ikke personlig) er at hun har så store fremtidsplaner, bli influencer, programleder, hallo?!??? Så dere sminkevideoen? Der er HUN som trenger lære, av de som kan, jeg kan absolutt ikke sminke meg men ser da en smule bedre ut en en dæsj eyeliner som hun ikke engang klarer å få ut i en bue, dere som kan dette vet hva jeg mener. Men drit nå i det. Hele videoen var latterlig! For meg føles det ut som hun tror hun er den eneste på snap som KAN dette. Hysterisk morsomt sikkert for dere som følger, men allikevel så trist, får så vondt av henne der hun prøver så iherdig. For hun hakke snøring på sminke whatsoever. LES: hvemsomhelst Så er det da et minste problem, er mer bekymra for barna jeg, hvorfor ber hun ikke BV om hjelp? for seriøst det trenger hun. Er hardt, men at snapshat skal bli grunnen så skjønner jeg faen ikkenoe, jeg gikk tross alt på dop, Alko, piller og mm. Hadde en grunn 😕 En annen ting som irriterer meg er at hun gnager om den livmora si, tror det er på tide å fjerne den! jeg fikk arrvev etter et hastesnitt pga morkakeløsning når jeg var 24 år, og fikk planlagt med siste (06). største er nå 21 og utdannet Romteknolog & mm, han elsker vist å gå på skolen, Jeg er såååå stolt! og lillejenta som nå går ungdomsskolen er like genial, og skal bli dyrlege. Ikke no sånn for å skryte men etter min RUS/ Alko historikk må jo en mamma få lov å skryte litt at det faktisk går bra med barna ❤️ Jeg skrev HARDT til Talla om dette med sammenvoksninger vedr KS, jeg fikk sykt mye mens og måtte gå på Tramadol/paralgin mm pluss noen piller som stoppet at jeg blødde så mye, jeg våknet og skulle ut av senga og det var blod over hele gulvet. Nå har jeg POENGTERT opptil ti ganger at man kan fint opp å gå dagen etter. Husker hun tok en liten kikehullskirurgi og nåla sååå om bare det! Dama er full all tatoveringer og jeg har gange mange selv, så pisspreik! Luft gjør ikke vondt (for de som skjønner hva jeg skriver). også attpåtil var hun ikke sikker hun ville fjerne livmor. VEL TALLA, FÅR SKRIVE DET HER Å, ELLER ROPE, HVA SKAL DU MED FLERE BARN NÅR DU IKKE KLARER TA VARE PÅ DE DU HAR? Allikevel etter jeg har skrevet ørten ganger at å fjerne livmor men beholde eggstokkene så er man oppe og hopper dagen etterpå, og ja Talla, for ørtenendeogfemte gang, DU VÅKNER UTEN SMERTER! faen ta altså hør på ei som går mot femti! drittlei gnålet! fjern livmora så får du 590 snapper mindre å snappe ! Men hva spiller det for noen rolle at hun ikke kan sminke seg. Bryr meg katta om det. Og du veit ikke noe om hennes smerter. De er det bare hu som veit noe om. Hu må jo for svarte ha lov til og ha tanker om den og om hun vil ha den fjernet, for den sitter i hennes kropp. Er du lei av å høre om den, er jo det ditt problem. Og hvorfor skal hu be bv om hjelp. Fint at du overførte unga dine, bra for dem. Men skjønner ikke hvorfor hu skal gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 27. mars 2020 #707 Del Skrevet 27. mars 2020 Tusler ut av denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 27. mars 2020 #708 Del Skrevet 27. mars 2020 5 timer siden, Talakoppen skrev: Neivel. Legg fra deg tastaturet du. Så bare fordi jeg ikke mener det samme som deg og er i mot henne, så skal jeg legge vekk tastaturet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talakoppen Skrevet 27. mars 2020 #709 Del Skrevet 27. mars 2020 1 time siden, Siw Charlotte Sand skrev: Men hva spiller det for noen rolle at hun ikke kan sminke seg. Bryr meg katta om det. Og du veit ikke noe om hennes smerter. De er det bare hu som veit noe om. Hu må jo for svarte ha lov til og ha tanker om den og om hun vil ha den fjernet, for den sitter i hennes kropp. Er du lei av å høre om den, er jo det ditt problem. Og hvorfor skal hu be bv om hjelp. Fint at du overførte unga dine, bra for dem. Men skjønner ikke hvorfor hu skal gjøre det. Nice try. Nice try. Du gir oss underholding både på Snapchat og her. Hehehe 👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 27. mars 2020 #710 Del Skrevet 27. mars 2020 (endret) Kommentar til slettet innhold er fjernet. Sol, admin. Mer bekymret for hun med tankegang som en diktator🤯 Nei Talla! Nord Korea og Russland er ikke i ferd med å ta knekken på Europa, eller starte 3. verdenskrig, de lever i et diktatur der en leder avgjør hva som er «sannheten» i deres land! Om det er livmor, luft eller mye hvetebakst som gir deg den magefølelsen kan jeg dessverre ikke svare deg på! Endret 27. mars 2020 av Sol Rampelyset 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 27. mars 2020 #711 Del Skrevet 27. mars 2020 1 time siden, Pålur skrev: Mer bekymret for hun med tankegang som en diktator🤯 Nei Talla! Nord Korea og Russland er ikke i ferd med å ta knekken på Europa, eller starte 3. verdenskrig, de lever i et diktatur der en leder avgjør hva som er «sannheten» i deres land! Om det er livmor, luft eller mye hvetebakst som gir deg den magefølelsen kan jeg dessverre ikke svare deg på! Det der med «hva var det jeg sa» var bare en finesse fra Talla hvor hun viser sin egen exelance i å «vite ting». Alle dere slemme der ute skal få, bare vent. Jeg kan snakke men velger å la være, for jeg er såååå mye bedre en dere. Jeg vet og er klok. Dere andre... not so much. Mine fiender er onde. Jeg er uskyldig og har en hel haug med positive sider ved meg selv som andre utnytter. Stakkars meg og slemme dem! Dette er dama som sitter å lager sympati-fokus på seg selv og sine behov når pappaen til samboeren hennes nettopp har dødd. Ikke nok med det, pappaen til samboeren hennes er også en av de nærmeste omsorgsgivere til hans sønn. Og med det bør hu ha såpass respekt for det barnets behov for ro og trygghet at hu klarer å se forbi seg selv. Det er da andre gangen i det barnets liv en omsorgsgiver dør. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. mars 2020 #712 Del Skrevet 27. mars 2020 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 27. mars 2020 Forfatter #713 Del Skrevet 27. mars 2020 19 timer siden, Siw Charlotte Sand skrev: Så bare fordi jeg ikke mener det samme som deg og er i mot henne, så skal jeg legge vekk tastaturet? Neida du behøver ikke å legge vekk tastaturet men om er enig i alt hun viser, sier og legger ut, ja da stusser jeg også på deg. For mye av dette er forferdelig trist for barna , ALLE barna. Og det er trist å se en familie så ustelt og som har så liten kontroll og styring på livet sitt. En uten jobb, ett barn mangler, ei som jobber når hun ønsker og føler for det , gjeld opptil ørene, prioriterer maling, negler , klær istednefor gjeld og inkassoer. Og det som er mest trist ? Er at hun gir fullstendig f og tenker at andre skal fikse hennes situasjon. Hun ser det ikke selv. Hun har selv klaget på andres " luftslott " , vel vel talla. Ditt luftslott er stort og flott men det innholder kun luft. Skjerp deg/dere. Få styr på livet. Du er ikke 19år lenger. Du er ei dame på over 30år , mannen din er over 40. Jeg hadde vært flau. Veldig glad mine barn har to foreldre som jobber og lager et stabilt og trygt hjem for dem. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 27. mars 2020 #714 Del Skrevet 27. mars 2020 33 minutter siden, Lolland78 skrev: Neida du behøver ikke å legge vekk tastaturet men om er enig i alt hun viser, sier og legger ut, ja da stusser jeg også på deg. For mye av dette er forferdelig trist for barna , ALLE barna. Og det er trist å se en familie så ustelt og som har så liten kontroll og styring på livet sitt. En uten jobb, ett barn mangler, ei som jobber når hun ønsker og føler for det , gjeld opptil ørene, prioriterer maling, negler , klær istednefor gjeld og inkassoer. Og det som er mest trist ? Er at hun gir fullstendig f og tenker at andre skal fikse hennes situasjon. Hun ser det ikke selv. Hun har selv klaget på andres " luftslott " , vel vel talla. Ditt luftslott er stort og flott men det innholder kun luft. Skjerp deg/dere. Få styr på livet. Du er ikke 19år lenger. Du er ei dame på over 30år , mannen din er over 40. Jeg hadde vært flau. Veldig glad mine barn har to foreldre som jobber og lager et stabilt og trygt hjem for dem. Beklager, men jeg ser ikke det samma som deg altså. Vet ikke hvilke krav du har til hvordan barn og voksne skal se ut fra de står opp til de legger seg, men regner med at det ses på dere også utover dagen at dere har både spist, lekt og jobbet. På meg virker det ikke som om hun gir f og overlater alt til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 27. mars 2020 #715 Del Skrevet 27. mars 2020 5 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Beklager, men jeg ser ikke det samma som deg altså. Vet ikke hvilke krav du har til hvordan barn og voksne skal se ut fra de står opp til de legger seg, men regner med at det ses på dere også utover dagen at dere har både spist, lekt og jobbet. På meg virker det ikke som om hun gir f og overlater alt til andre. Helt enig med deg👐🏽 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 28. mars 2020 Forfatter #716 Del Skrevet 28. mars 2020 Tilbake til talla.... Det kamera kunne hun f.eks ha solgt så kunne hun betalt litt på regningene sine. Det har kun liggi i eske siden jul 🤦♀️ Imponert. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 28. mars 2020 #717 Del Skrevet 28. mars 2020 3 minutter siden, Lolland78 skrev: Tilbake til talla.... Det kamera kunne hun f.eks ha solgt så kunne hun betalt litt på regningene sine. Det har kun liggi i eske siden jul 🤦♀️ Imponert. De kameraene der koster ikke stort, så hadde nok ikke hjulpet mye å selge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 28. mars 2020 #718 Del Skrevet 28. mars 2020 24 minutter siden, Lolland78 skrev: Tilbake til talla.... Det kamera kunne hun f.eks ha solgt så kunne hun betalt litt på regningene sine. Det har kun liggi i eske siden jul 🤦♀️ Imponert. Du selger vel ikke julegaven du har fått av mannen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 28. mars 2020 #719 Del Skrevet 28. mars 2020 27 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Du selger vel ikke julegaven du har fått av mannen din? Hadde heller gjort det enn å tigge penger fra fremmede folk. Feks på serien luksusfellen får de beskjed om å selge alt de har av verdi, ikke å opprette en tiggespleis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 28. mars 2020 #720 Del Skrevet 28. mars 2020 (endret) 34 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Du selger vel ikke julegaven du har fått av mannen din? Før man tigger fremmede om penger gjør man faktisk det. Bunad og arvesølv også. Det er en total mangel på skamvett, som kan få en til å begynne å lure. Endret 28. mars 2020 av Perle 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg