Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Gjest RockOn

At hun legger ut et skjermbildet av at hun slenger med leppa til ei som har noen i familien som er i en sårbar gruppe er ikke morsomt. Vi kan absolutt ha godt av litt humor i disse tider, men det holder lenge med at folk legger ut bilder av at de teller riskorn eller alfabetiserer krydderhylla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Siw Charlotte Sand skrev:

Ja det må jeg si dere driver med. Konstruktiv kritikk. God gammaldags baksnakking. 

Baksnakking av en som svindler folk for penger i en, for veldig mange, sårbar situasjon. 🙂 Og du bruker tiden din på å beskytte en svindler. Og leker moralpoliti mens du gjør det. 🤔

Endret av neiognei
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Charlotte Sand
29 minutter siden, neiognei skrev:

Baksnakking av en som svindler folk for penger i en, for veldig mange, sårbar situasjon. 🙂 Og du bruker tiden din på å beskytte en svindler. Og leker moralpoliti mens du gjør det. 🤔

Spiller ingen rolle. Baksnakking er baksnakking. Er ikke enig i at hun er en svindler nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev:

Spiller ingen rolle. Baksnakking er baksnakking. Er ikke enig i at hun er en svindler nei. 

Baksnakking og baksnakking... Hun har da mulighet til å lese her og til og med ta til seg noe av kritikken. Hadde så mange reagert på hvordan jeg er eller hvordan jeg gjør ting, hadde jeg faktisk tatt det til meg å prøvd å bli bedre. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant

Nå kjenner hun det i magen at 3.verdenskrig kommer, fordi britene melder unormal aktivitet på sjøen av russerne, mens Norge mener det er normal aktivitet. 
Mon tro om hun også tror jorda er flat?🥴 

Sikkert bare litt luft i magen hun kjenner😂

og hun presiserer at hun ikke vil by opp til diskusjon eller skape frykt, men er det noen som er dumme nok til å ha dama for god fisk er det jo nettopp det’a gjør.. Sprer frykt.

Endret av Gulelefant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2020 den 17.57, Såfii skrev:

Endret av trinerabbens@gmail
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for personangrep, persondebatt og spekulasjoner med svar. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Gulelefant skrev:

Nå kjenner hun det i magen at 3.verdenskrig kommer, fordi britene melder unormal aktivitet på sjøen av russerne, mens Norge mener det er normal aktivitet. 
Mon tro om hun også tror jorda er flat?🥴 

Sikkert bare litt luft i magen hun kjenner😂

og hun presiserer at hun ikke vil by opp til diskusjon eller skape frykt, men er det noen som er dumme nok til å ha dama for god fisk er det jo nettopp det’a gjør.. Sprer frykt.

Jeg lo så jævlig høyt! Hu sa det selv «hadde ikke tenkt til å si noe.. nei det burde hun ikke gjort! Blir for dumt.. grunnen til at Russland ikke er rammet av corona er jo fordi det er diktatur. Selvfølgelig er det rammet de også.. informasjonen når bare ikke resten av verden.. eller kanskje talla tror det er en virushinne rundt Russland så de forblir friske. Hva tror a egentlig, at Russland skal kuppe verden?? 🤣

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Talakoppen
2 timer siden, Siw Charlotte Sand skrev:

Neivel. Legg fra deg tastaturet du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mellion skrev:

Jeg lo så jævlig høyt! Hu sa det selv «hadde ikke tenkt til å si noe.. nei det burde hun ikke gjort! Blir for dumt.. grunnen til at Russland ikke er rammet av corona er jo fordi det er diktatur. Selvfølgelig er det rammet de også.. informasjonen når bare ikke resten av verden.. eller kanskje talla tror det er en virushinne rundt Russland så de forblir friske. Hva tror a egentlig, at Russland skal kuppe verden?? 🤣

ja nå er det ragnarok... tenk at hun ikke ville si noe før nå.. å bare "hva var det jeg sa?" 😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Superjanne skrev:

Så om jeg skriver om min forenværende tragiske fortid og lager en spleis, gir du meg penger for mine idiotiske gamle synder da?

Er jeg da en svidler eller en som utnytter min snapskare? anywho, det er da for faen ikke riktig at andre mennesker skal betale for hennes gammelt rør? 

Men hu skal ha den, genialt som Faen 😄

Jeg har fulgt deg over ganske mange år Superjanne og vet endel om historien din. Hadde du laget en spleis hadde jeg støttet den ♥️ Så at du har disse meningene sier mye om hvor etisk ukorrekt den spleisen til Talla var og er!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nettopp på at Talla etterspurte en personlig assistent for en kort stund siden? Dersom det står så dårlig til med økonomien, hvordan i all verden skulle hu finansiere lønn til denne assistenten? 

assistenten som skulle ta seg av alt det kjedelige som å booke timer, holde regnskap og kjøre ut giro. Altså... veldig merkelig å proklamere dette offentlig når man samtidig sitter med gjeld opp til nesa (som hu påstår.) Det er ikke lett å holde styr på hva som er reelt eller ikke når det er så mange motstridende utsagn. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg.. har du virkelig dårlig råd og økonomiske problemer. Type «jeg-vet-ikke-hvordan-jeg-skal-overleve-type-gjeld» så sitter du ikke å flotter deg med dyre negler, frisørtimer, kjøper sko/klær, dyre gaver (og kalendergaver????) og det uavhengig om det er sponset eller ikke. Ikke bare skal spons betales tilbake via skatt.. det handler også om mindset og fokusområder.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun tror grunnen til at Nord-Korea har null tilfeller er at de og Russland sammen har skapt viruset. 🤣

Vel, jeg har to teorier vedrørende dette:

1: Nord-Korea lyver om dette som om det meste annet

2: Nord-Korea er det mest lukkede landet i verden og har derfor et naturlig lavt smittetall pga mangel på globalisering, ergo smitten når ikke inn i landet (i særlig stor grad)

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Superjanne skrev:

Så enig! Og jeg liker absolutt ikke å dra barn inni dette surret deres men, jeg klarer ikke lavær når en liten baby så og si blir født med en iPad i fjeset. Det er trist! Det er trist hun er så selvopptatt, takler ikke at hun fikk mange følgere, hun kjenner sannsynlig adrenalinet strømmer igjennom kroppen og ungene blir så og si glemt. Det er trist! Tristest av alt er at hun ikke innser, hun var en real, god, fin, stelt, ærlig person i begynnelsen av Jovialemammaer. 

Hun gikk rett å slett på veggen. Taklet ikke whatsoever fame`n og et par tusen følgere. Gud faen bedre jeg er er glad jeg er ferdig med den tiden. Var med i Vognmafieaen, storhetstid for ca 15 år siden, bloggen min var på nr. 2 i Norge og jeg fikk også tilsendt barneutstyr, luer (Morild, de første m refleksgarn om noen husker) sponsorer, og mye mye mer enn Talla noengang kommer gjøre, var i VG og Familie & barn reportasjer. Vi var en god god gjeng som fremdeles er gode venner. :)

Men jeg kan si med hånden på hjertet at ALDRI ALDRI, ble jeg selvopptatt, aldri ble jeg høy på meg sjøl. Folk fulgte meg for jeg ga inspirasjon, jeg ga glede ,og ikke minst jeg blogga hele skilsmissen min og at jeg ble en alkis og narkoman som tilslutt ga fra meg begge barna til barnepapppaen, som jeg vil si at er til dags dato er den beste i Verden! ❤️

Så, ha håp! ha håp at Talla endag våkner, skjønner at hun ikke kan bli programleder, når hun ikke engang klarer kle på sitt andre barn, som lever i en bleie full av piss(?)! og at hun forstår at hun må tørke snørra av siste, og at hu eldste faktisk har venninner som ser at mamma til hun AXXXXXX, bare er opptatt av seg selv. 

Kunne skrevet tusen ord!

Men jeg prøvde si det til henne, hun er innerst inne et godt og ærlig menneske, men at noen tusen følgere skal få et menneske å tippe så jævlig er så sårt, så leit og grusomt, at mammaen glemmer å være mamma!

TALLA: 

Du har blokka meg, kom ned fra din høye pidestall, du har tapt, ikke bare som person men som menneske og ikke minst får studioet ditt et utrolig dårlig rykte. Få på klær på ungene, tørk snørr, ikke la iPadden være mamma, barn trenger stimuli, det ser jeg NadaNixZippZero hos deg!

Bli MAMMA! 

takk for meg, jeg har et liv med alko & rus etter skildsmissen, men er nå under recovery ❤️

AAAAAAAAAMEEEEEEN!!!!!!!!!!!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 minutter siden, Superjanne skrev:

Så enig! Og jeg liker absolutt ikke å dra barn inni dette surret deres men, jeg klarer ikke lavær når en liten baby så og si blir født med en iPad i fjeset. Det er trist! Det er trist hun er så selvopptatt, takler ikke at hun fikk mange følgere, hun kjenner sannsynlig adrenalinet strømmer igjennom kroppen og ungene blir så og si glemt. Det er trist! Tristest av alt er at hun ikke innser, hun var en real, god, fin, stelt, ærlig person i begynnelsen av Jovialemammaer. 

Hun gikk rett å slett på veggen. Taklet ikke whatsoever fame`n og et par tusen følgere. Gud faen bedre jeg er er glad jeg er ferdig med den tiden. Var med i Vognmafieaen, storhetstid for ca 15 år siden, bloggen min var på nr. 2 i Norge og jeg fikk også tilsendt barneutstyr, luer (Morild, de første m refleksgarn om noen husker) sponsorer, og mye mye mer enn Talla noengang kommer gjøre, var i VG og Familie & barn reportasjer. Vi var en god god gjeng som fremdeles er gode venner. :)

Men jeg kan si med hånden på hjertet at ALDRI ALDRI, ble jeg selvopptatt, aldri ble jeg høy på meg sjøl. Folk fulgte meg for jeg ga inspirasjon, jeg ga glede ,og ikke minst jeg blogga hele skilsmissen min og at jeg ble en alkis og narkoman som tilslutt ga fra meg begge barna til barnepappaen, som jeg vil si at er til dags dato er den beste i Verden! ❤️

Så, ha håp! ha håp at Talla endag våkner, skjønner at hun ikke kan bli programleder, når hun ikke engang klarer kle på sitt andre barn, som lever i en bleie full av piss(?)! og at hun forstår at hun må tørke snørra av siste, og at hu eldste faktisk har venninner som ser at mamma til hun AXXXXXX, bare er opptatt av seg selv. 

Kunne skrevet tusen ord!

Men jeg prøvde si det til henne, hun er innerst inne et godt og ærlig menneske, men at noen tusen følgere skal få et menneske å tippe så jævlig er så sårt, så leit og grusomt, at mammaen glemmer å være mamma!

TALLA: 

Du har blokka meg, kom ned fra din høye pidestall, du har tapt, ikke bare som person men som menneske og ikke minst får studioet ditt et utrolig dårlig rykte. Få på klær på ungene, tørk snørr, ikke la iPadden være mamma, barn trenger stimuli, det ser jeg NadaNixZippZero hos deg!

Bli MAMMA! 

takk for meg, jeg har et liv med alko & rus etter skildsmissen, men er nå under recovery ❤️

👏🏼

Det er ikke feilstegene man gjør i livet som er det værste og gjør en til er dårlig menneske, såfremt man har (selv)innsikt nok i situasjonen. Som mamma at man klarer å sette barnas behov først, og seg selv sist. Enda hvor vondt det gjør.

Her har Talla mye å lære!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Superjanne skrev:

Så om jeg skriver om min forenværende tragiske fortid og lager en spleis, gir du meg penger for mine idiotiske gamle synder da?

Er jeg da en svidler eller en som utnytter min snapskare? anywho, det er da for faen ikke riktig at andre mennesker skal betale for hennes gammelt rør? 

Men hu skal ha den, genialt som Faen 😄

Jeg ser ikke helt forskjellen på å lage spleis angående å betale ned gammel gjeld eller å be om vipps på Snap i bytte mot nakenbilder 🤷‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Charlotte Sand
1 time siden, Superjanne skrev:

Men jeg kan si med hånden på hjertet at ALDRI ALDRI, ble jeg selvopptatt, aldri ble jeg høy på meg sjøl. Folk fulgte meg for jeg ga inspirasjon, jeg ga glede ,og ikke minst jeg blogga hele skilsmissen min og at jeg ble en alkis og narkoman som tilslutt ga fra meg begge barna til barnepappaen, som jeg vil si at er til dags dato er den beste i Verden! ❤️

Kunne skrevet tusen ord!

TALLA: 

Bli MAMMA! 

Hvordan kan du si at baby er så og si født med Ipad i trynet, barn nr 2 lever i ei bleie full av piss. Barna blir glemt. Hun snapper jo ikke 24/7. Det er maaange timer vi ikke ser. Her var det mye spekulasjoner.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Siw Charlotte Sand skrev:

Hvordan kan du si at baby er så og si født med Ipad i trynet, barn nr 2 lever i ei bleie full av piss. Barna blir glemt. Hun snapper jo ikke 24/7. Det er maaange timer vi ikke ser. Her var det mye spekulasjoner.. 

hei Talla 😄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...