Lolland78 Skrevet 25. mars 2020 Forfatter #661 Del Skrevet 25. mars 2020 17 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Nå fikk jeg seriøst vondt i sjela mi av det svaret hun ga til personen med immunsvikt i familien. Mest av at emojien med sending (bad) vibes! Seriøst?! Hun hadde hverken trengt å svare eller henge ut vedkommende på en sånn hånlig måte. Begynner å skjønne hvorfor hun kaller seg TallaTROLL. Hun er ikke god. Og dette blir bare værre og værre for hver dag. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 25. mars 2020 #662 Del Skrevet 25. mars 2020 24 minutter siden, Hønemor74 skrev: Dette svarte hun .. og etter det bilde påstår hun at hun selvfølgelig har medfølelse for de med alvorlig syke barn eller no sånt .. Jeg tok ett bilde av denne og sendte i familie/slekt gruppa vår på messenger der flere bor i Langesund. Kom mange reaksjoner og spørsmål om det var greit at de sendte det videre til sitt nettverk. Mitt svar var ja! Karma vil før eller seinere bite deg bak, og det er akkurat det som er i ferd med å skje. Eks: Min frisør har aldri annonsert, hun bruker ikke SoMe, hun snakker ALDRI vondt om noen, er det noe hun ikke føler hun mestrer anbefaler hun andre frisører, hun holder seg nøytral i alle store og mindre saker. Hun har ventelister på 6-8 uker...ikke fordi hun er værdens beste frisør, men fordi hun har ett godt rykte og er godt likt. Her har du virkelig noe å lære Talla! 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 25. mars 2020 #663 Del Skrevet 25. mars 2020 41 minutter siden, Hønemor74 skrev: La ut bilde med txt hun selv la ut på snapchaten . Og det er hun som har skrevet bad rett der over bildet , ikke noe jeg har lagt på 😅 ja fikk det med meg etter jeg hadde skrevet det, siden snappen min hadde hengt seg opp... tenk å svare så ufint.. blir helt sjokkert over at det går an å ha så lite medfølelse... gjør meg illsint..!!! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. mars 2020 #664 Del Skrevet 25. mars 2020 Nesten bra hun viser sitt sanne jeg. Hun klarer å holde det inne, men av og til så glipper det. Men i dag har det glippa et par ganger så nå kommer det nok en dag med mye syt og stakars meg igjen hvert øyeblikk. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 25. mars 2020 Forfatter #665 Del Skrevet 25. mars 2020 Hadde aldri valgt henne som min tattovør. På måten hun snakker til følgerne sine på. Man tenker at hun snakker på samme måte til kundene sine også. Veldig mange hyggeligere og ikke minst flinkere tattovører der ute.så skjønner ikke hvorfor hun tror hun er kongen på haugen 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talakoppen Skrevet 25. mars 2020 #666 Del Skrevet 25. mars 2020 Bare vent. Jovialemammaer kommer til å gå enda mer i oppløsning nettopp pga hennes vibe og oppførsel i sosiale medier. Ingen oppegående mennesker orker sånt i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. mars 2020 #667 Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Har et spørsmål om denne jenta, jeg vet ikke noe om hennes fortid. Men når jeg møtte henne så virket hun veldig ung, og det virker som hun har levd et hardt liv. Har hun en diagnose? Dette er ikke hat eller spekulasjon, men jeg er ganske sjokkert over hele situasjonen. Hun er faktisk en veldig flink tatovør. Endret 25. mars 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 25. mars 2020 #668 Del Skrevet 25. mars 2020 2 timer siden, Hønemor74 skrev: Dette svarte hun .. og etter det bilde påstår hun at hun selvfølgelig har medfølelse for de med alvorlig syke barn eller no sånt .. Den var drøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 25. mars 2020 #669 Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Når Talla skylder på corona for gjelden sin så kan hun her godt skylde på corona for den lange etterveksten jo 😆 Endret 25. mars 2020 av Justsaying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 25. mars 2020 #670 Del Skrevet 25. mars 2020 3 timer siden, Hønemor74 skrev: Dette svarte hun .. og etter det bilde påstår hun at hun selvfølgelig har medfølelse for de med alvorlig syke barn eller no sånt .. Talla har alltid gitt meg dårlig vibber. Tenk å svare folk slik, helt ufattelig. Grusom dame. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 26. mars 2020 #671 Del Skrevet 26. mars 2020 Tenker at det er bra at Talla legger ut ting jeg. For hva skulle dere ha drivi med ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 26. mars 2020 #672 Del Skrevet 26. mars 2020 58 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Tenker at det er bra at Talla legger ut ting jeg. For hva skulle dere ha drivi med ellers? Ja eller hva skulle du gjort uten å forsvare henne . Godt vi kan holde deg opptatt også. Ha en fin torsdag ☺️ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 26. mars 2020 #673 Del Skrevet 26. mars 2020 1 time siden, Siw Charlotte Sand skrev: Tenker at det er bra at Talla legger ut ting jeg. For hva skulle dere ha drivi med ellers? Snakk om å møte seg selv i døra a. 🤪 Bruker litt tid her du også vel. Regner med at du leser, siden du uttaler deg? Følger med på Talla også, siden du tydeligvis vet bedre. Kommenterer her gjør du også. Pot meet kettle. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 26. mars 2020 #674 Del Skrevet 26. mars 2020 3 timer siden, Siw Charlotte Sand skrev: Tenker at det er bra at Talla legger ut ting jeg. For hva skulle dere ha drivi med ellers? Å det snakker du om?? 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 26. mars 2020 #675 Del Skrevet 26. mars 2020 3 timer siden, neiognei skrev: Snakk om å møte seg selv i døra a. 🤪 Bruker litt tid her du også vel. Regner med at du leser, siden du uttaler deg? Følger med på Talla også, siden du tydeligvis vet bedre. Kommenterer her gjør du også. Pot meet kettle. Jeg følger med på Talla og jeg følger med på dere. Har aldri ment at jeg vet bedre. Men ganske morsomt å fyre dere opp litt. Dere biter på og da har jeg fått moroa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 26. mars 2020 #676 Del Skrevet 26. mars 2020 1 time siden, Superjanne skrev: Det bildet er ikke henne da. Hvorfor er dette egentlig så viktig? Tror de fleste oppegående uten borrelås på skoene sine har tatt poenget her nå. Står heller ikke at det bildet er henne, det står at den personen kan skylde på korona ang håret, like mye som Talla kan skylde på det ang gjeld. Det har vokst lenge før vi kom dit vi er i dag. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 26. mars 2020 #677 Del Skrevet 26. mars 2020 1 time siden, Superjanne skrev: Det bildet er ikke henne da. Hvorfor er dette egentlig så viktig? Tror de fleste oppegående uten borrelås på skoene sine har tatt poenget her nå. Oss uten borrelås trengte ikke poengtere at det ikke var bilde av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 26. mars 2020 #678 Del Skrevet 26. mars 2020 1 time siden, Siw Charlotte Sand skrev: Jeg følger med på Talla og jeg følger med på dere. Har aldri ment at jeg vet bedre. Men ganske morsomt å fyre dere opp litt. Dere biter på og da har jeg fått moroa mi. Moro? Hvis dette er humor for deg så sier det mer om deg at du bruker tid her enn om oss. Vi er konstruktive i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 26. mars 2020 #679 Del Skrevet 26. mars 2020 18 minutter siden, Justsaying skrev: Moro? Hvis dette er humor for deg så sier det mer om deg at du bruker tid her enn om oss. Vi er konstruktive i det minste. Ja det må jeg si dere driver med. Konstruktiv kritikk. God gammaldags baksnakking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 26. mars 2020 #680 Del Skrevet 26. mars 2020 18 timer siden, monstergospel skrev: Det er så gøy at alle de med få innlegg som forsvarer Talla for alt må utbrodere alder, hvor de bor og hvor mange barn de har😂 Ha ha ja, hvorfor gjør alle det klin likt? Og som om jeg tror på de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg