Baresierdet Skrevet 25. mars 2020 #641 Del Skrevet 25. mars 2020 20 minutter siden, Oppgitt74 skrev: Siden dere kommenterer på det jeg skriver, så tror jeg faktisk kanskje dere tar det litt til dere jeg... Men dessverre så tror jeg dere har en del å lære om hvordan man oppfører seg mot andre mennesker, som sitter her inne hver eneste dag og skriver stygt om alle andre. Er dere så veldig mye bedre enn alle andre dere eller?!? Har sett at flere av dere sitter å kommenterer stygge ting om andre personer her inne på Kvinneguiden hver dag... Har dere ikke noe annet å gjøre?? Synes nesten synd på dere, som tydeligvis ikke har det så bra selv, siden dere holder på sånn som dere gjør!! Motbydelig er det!! Håper virkelig ikke jeg kjenner noen av dere i virkeligheten... Det er et fåtall som skriver ting som faktisk ikke stemmer utifra det hun selv har sagt på snapchat. Noen drar det litt lenger med å si noe om personlig hygiene og det er å dra det for langt, det kan jeg være enig i. Men stortsett blir det skrevet om hva hun selv sier å gjør. Så hvis det er galt, så bør hun kanskje gå i seg selv også. Eller? Jeg synes ikke du nesten skal synes synd på noen, for å ha en egen mening. Du kan være uenig og det må kunne diskuteres på saklig måte, uten å komme med "synes synd på dere" "har dere ikke noe bedre å gjøre" og hvor "motbydelig" du synes det er. Det er fakta at hun lever bedre enn mange andre familier men likevel opprettet et spleis for å dekke gammel moro. Og at folk reagerer på det skjønner jeg veldig godt. Det er også fakta at hun til tider glemmer hva hun sier og motsier seg selv kort tid etterpå. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 25. mars 2020 #642 Del Skrevet 25. mars 2020 1 time siden, Justsaying skrev: Må bare adresse denne. Men hva om barne dine misbrukte andres empati på den måten Talla har gjort da, hadde du likt det? Om de laga en uærlig spleis og bragte skam over deg. Helt greit? Hu har da ikke laget en uærlig spleis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 25. mars 2020 #643 Del Skrevet 25. mars 2020 6 timer siden, neiognei skrev: Klassisk Talla: står og okupererer ei bensinpumpe for å snappe, kommer noen og tuter. Rett inn på snap for å syte. Tenk å være så freidig å be selveste Talla flytte seg sånn at andre får fylt, da gitt. 😂 Ja, den som skulle fylle kunne kjørt på den andre siden, men bare det ansiktet hun får når noen er sååååå utrolig frekk mot henne. Da ser man virkelig det sanne ansiktet titte frem mellom den solfylte fasaden. Tenkte akkurat det samme... 😂 Jaaa Tenkt at noen tuta på ho fordi hun okkuperte bensinpumpa å ikke fikk snappe ferdig.... 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Altså... Fyll ferdig å kom deg avgårde for fanken... Ikke stå å okkuper ei pumpe fordi du skal snappe... 🤯 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. mars 2020 #644 Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) 9 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Du må ikke gå i mot mobben her, da får du igjen 1000 ganger. For da blir det barnehage med en gang. 7 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Voksen kommentar der gitt👍 Endret 25. mars 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 25. mars 2020 #645 Del Skrevet 25. mars 2020 9 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Hu har da ikke laget en uærlig spleis Åååå....så når du samler inn penger for at alt er i ferd med å gå til h....for så å kjøpe maling, pusse opp gang, ikke gidde å selge unna eiendeler og lage en «stakkar oss som ikke får gått til frisør og fixa negler» aksjon! Ikke mye respekt for den handlingen der! 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. mars 2020 #646 Del Skrevet 25. mars 2020 48 minutter siden, Oppgitt74 skrev: Siden dere kommenterer på det jeg skriver, så tror jeg faktisk kanskje dere tar det litt til dere jeg... Men dessverre så tror jeg dere har en del å lære om hvordan man oppfører seg mot andre mennesker, som sitter her inne hver eneste dag og skriver stygt om alle andre. Er dere så veldig mye bedre enn alle andre dere eller?!? Har sett at flere av dere sitter å kommenterer stygge ting om andre personer her inne på Kvinneguiden hver dag... Har dere ikke noe annet å gjøre?? Synes nesten synd på dere, som tydeligvis ikke har det så bra selv, siden dere holder på sånn som dere gjør!! Motbydelig er det!! Håper virkelig ikke jeg kjenner noen av dere i virkeligheten... Dobbelt gjesp 😴😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talakoppen Skrevet 25. mars 2020 #647 Del Skrevet 25. mars 2020 😭😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 25. mars 2020 #648 Del Skrevet 25. mars 2020 29 minutter siden, Pålur skrev: Åååå....så når du samler inn penger for at alt er i ferd med å gå til h....for så å kjøpe maling, pusse opp gang, ikke gidde å selge unna eiendeler og lage en «stakkar oss som ikke får gått til frisør og fixa negler» aksjon! Ikke mye respekt for den handlingen der! Er du sikker på det med maling?? Hun eier jo ei tattoosjappe og får ikke inn penger. Er det virkelig så ille med at Talla har laget en spleis enn alle andre som har gjort det i disse dager? Hva med alle frisører, musikere, komikere osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 25. mars 2020 #649 Del Skrevet 25. mars 2020 2 timer siden, Oppgitt74 skrev: Er det virkelig mulig å synke så lavt som det dere gjør her inne? Det her er jo MOBBING på høyt nivå! Og NEI jeg er ikke Talla bare så det er sagt. Jeg er en voksen dame på 45 år med fire voksne barn, som bor mange mange mil unna Talla... Hadde barna mine oppført seg som dere, så hadde jeg virkelig blitt flau og skuffa over dem, for det går da virkelig ikke ann og være så slem mot et annet menneske og henge en person ut på den måten her, selv om ho er en offentlig person. Hva har ho egentlig gjort dere?? Hva om naboer og fremmede rundt om i Norge hadde gjort sånn mot dere? Hvordan hadde dere følt det da? Hadde dere syntes det hadde vært greit? Antakeligvis ikke vil jeg tro... Og det var ei her som nevnte noe om å oppføre seg og være voksen, men er dere virkelig voksne selv, som sier så mye stygt om ho her? Og i det hele tatt klare å starte en sånn her tråd om en person sier jo veldig mye om dere da. Rett og slett skammelig! Er det sånn dere vil at barna deres skal bli, sånn som dere? Og mobbe andre? Dere skrive jo også hvordan ho bør være som mor, men dere syns det er helt greit å henge ho ut og mobbe ho og oppføre dere dårlig selv? Hva sier det om dere som mennesker da egentlig? Føler dere virkelig ingen skam?? Det er så gøy at alle de med få innlegg som forsvarer Talla for alt må utbrodere alder, hvor de bor og hvor mange barn de har😂 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 25. mars 2020 Forfatter #650 Del Skrevet 25. mars 2020 3 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Er du sikker på det med maling?? Hun eier jo ei tattoosjappe og får ikke inn penger. Er det virkelig så ille med at Talla har laget en spleis enn alle andre som har gjort det i disse dager? Hva med alle frisører, musikere, komikere osv. Hun eier ingen sjappe. Hun la ned sjappa si når hun flyttet. Hun leier plass hos en tattovør. Malingen var kjøpt 17.03.2020. Hun viste selv frem etiketten med dato , hvor den var kjøpt og farge. Vi andre som driver salongen og enk får 80% av inntekt de 3 siste årene opp til 6G Så det vil si at hun som har jobbet så mye og levd så godt har en grei sum i disse mnd hun ikke får jobbet. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 25. mars 2020 #651 Del Skrevet 25. mars 2020 Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjon/ryktespredning og svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 25. mars 2020 Forfatter #652 Del Skrevet 25. mars 2020 Blir sjokkert over svaret hun gir til den personen som har to i familien med imunsvikt.. "sender deg dårlige vibber" For hennes egen del så håper jeg hun er full eller påvirket (så hun har en unnskyldning for oppførselen sin ), for så kaldt og kynisk håper jeg virkelig ikke hun er. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 25. mars 2020 #653 Del Skrevet 25. mars 2020 2 timer siden, Justsaying skrev: Må bare adresse denne. Men hva om barne dine misbrukte andres empati på den måten Talla har gjort da, hadde du likt det? Om de laga en uærlig spleis og bragte skam over deg. Helt greit? Skulle faktisk just til å spørre om det samme! Jeg har og voksne barn og jeg hadde skjems hadde mine barn lagt ut den spleisen der. Og det er ikke mobbing å mene! Drittlei mobbekortet altså! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 25. mars 2020 #654 Del Skrevet 25. mars 2020 Ja det var det jeg skreiv på fredag , det er ikke lenge til talla viser sitt sanne jeg . Å idag kom det fram . For det første sitter a på krenkekrakken 2020 selv som blir furt og sender dårlige vibes . Hun driter i andres unger , men vil selv ha forståelse for at hun satt seg i frivillig karantene fordi ene barnet har barneastma.. for det andre kom det nå tre dager etter hun tok ut spleise pengene. Rett før kunne du nesten smørt a på brødskiva . Å for det 3 forventer hun at andre skal respektere henne for sånn hun er men selv er hun blotta for empati . Å hva skjedde med har du ikke no pent å si la være som hun påstod seg være så god på en av dagene hun var så stille ?!? Manipulativ selvgod og respektløs så kommer det opp bilde av henne i ordboka . Bra hun kommer til å prioritere samarbeid på frisør og negler istedenfor kundene hun har ignorert siden før korona krisa .. men jammen meg ville hun da at folk skulle vise forståelse for krisen og at hun var fornærma på at hun ikke fikk med seg kjæresten hjem fra svigerfamilien. Veit ikke om jeg skal le eller gråte 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 25. mars 2020 #655 Del Skrevet 25. mars 2020 30 minutter siden, Lolland78 skrev: Blir sjokkert over svaret hun gir til den personen som har to i familien med imunsvikt.. "sender deg dårlige vibber" For hennes egen del så håper jeg hun er full eller påvirket (så hun har en unnskyldning for oppførselen sin ), for så kaldt og kynisk håper jeg virkelig ikke hun er. Fikk det opp i feeden selv om jeg Ikke følger henne lengre, skulle tro en ikke lenger kunne bli sjokkert over oppførselen... det er så usmakelig! Skorter på empati og medfølelse! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 25. mars 2020 #656 Del Skrevet 25. mars 2020 48 minutter siden, Lolland78 skrev: Blir sjokkert over svaret hun gir til den personen som har to i familien med imunsvikt.. "sender deg dårlige vibber" For hennes egen del så håper jeg hun er full eller påvirket (så hun har en unnskyldning for oppførselen sin ), for så kaldt og kynisk håper jeg virkelig ikke hun er. Det har jeg ikke fått med meg?? Hva sa hun da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 25. mars 2020 #657 Del Skrevet 25. mars 2020 Jeg sluttet å følge henne på alle kanaler da spleisen kom; i dag måtte jeg sjekke ut på utforsk etter det som blir skrevet. Talla gjør meg oppriktig lei meg. Hun er så utrolig blottet for empati og medfølelse, så sinnsykt kald, manipulerende og stygg i oppførselsen. Kjenner at det føles deilig å ikke følge henne lenger, anbefaler alle andre å avfølge å slutte å gi henne oppmerksomhet. Sender henne kun dårlige vibber sånn som hun sender følgere, håper hun får igjen for oppførselen sin en dag. Sykt glad for å ikke ha noen relasjon til den dama i virkelig liv! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 25. mars 2020 #658 Del Skrevet 25. mars 2020 Dette svarte hun .. og etter det bilde påstår hun at hun selvfølgelig har medfølelse for de med alvorlig syke barn eller no sånt .. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 25. mars 2020 #659 Del Skrevet 25. mars 2020 28 minutter siden, Mowepe skrev: Det har jeg ikke fått med meg?? Hva sa hun da? La ut bilde med txt hun selv la ut på snapchaten . Og det er hun som har skrevet bad rett der over bildet , ikke noe jeg har lagt på 😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 25. mars 2020 #660 Del Skrevet 25. mars 2020 Nå fikk jeg seriøst vondt i sjela mi av det svaret hun ga til personen med immunsvikt i familien. Mest av at emojien med sending (bad) vibes! Seriøst?! Hun hadde hverken trengt å svare eller henge ut vedkommende på en sånn hånlig måte. Begynner å skjønne hvorfor hun kaller seg TallaTROLL. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg