Flettfrid Skrevet 24. mars 2020 #621 Del Skrevet 24. mars 2020 2 timer siden, Love2017juni skrev: Jeg lurer; Hun har egen spleis gående(?) pga dårlig økonomi, men gleder seg til frisøren og negledama kan åpne igjen.... ehm??? 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Hår og negler er spons/reklameavtale. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 24. mars 2020 #622 Del Skrevet 24. mars 2020 35 minutter siden, Pålur skrev: Følger henne ikke lengre...men har hun virkelig snakket om savn av frisør og neglefixing ? Om det stemmer så fatter jeg ikke hva som surrer rundt i det hodet med ihjelbleket hår som sjeldent blir vasket og gredd🤯 Kommentarer som det her er rett og slett unødvendig og svært lite saklig. Vi veit ingenting om hvor ofte hun vasker seg. Vi kan diskutere mye, men det her holder vi vel oss for gode til? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 24. mars 2020 #623 Del Skrevet 24. mars 2020 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 24. mars 2020 #624 Del Skrevet 24. mars 2020 40 minutter siden, Flettfrid skrev: Hår og negler er spons/reklameavtale. Hva hjelper det når du må skatte av det? Blakk er blakk, opprydding består da av å ikke bruke penger på unødvendige ting! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 24. mars 2020 #625 Del Skrevet 24. mars 2020 3 minutter siden, Pålur skrev: Hva hjelper det når du må skatte av det? Blakk er blakk, opprydding består da av å ikke bruke penger på unødvendige ting! Det er absolutt noe hun må skatte av! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 24. mars 2020 #626 Del Skrevet 24. mars 2020 1 time siden, Solfridmedhatten skrev: Kommentarer som det her er rett og slett unødvendig og svært lite saklig. Vi veit ingenting om hvor ofte hun vasker seg. Vi kan diskutere mye, men det her holder vi vel oss for gode til? Tar den! ihjelbleket ugredd hår med makeup fra i går (hennes ord)! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. mars 2020 #627 Del Skrevet 25. mars 2020 3 timer siden, Flettfrid skrev: Hår og negler er spons/reklameavtale. "Samarbeid" , kaller hun det, når hun merker det i some. Du som har peiling, hva betyr det? Det betyr jo ikke at det er sponset eller at det er reklame. Annonse/samarbeid hun det hun har med Junkjard, så det er tydeligvis forskjell på avtalene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg ser deg Skrevet 25. mars 2020 #628 Del Skrevet 25. mars 2020 17 minutter siden, neiognei skrev: "Samarbeid" , kaller hun det, når hun merker det i some. Du som har peiling, hva betyr det? Det betyr jo ikke at det er sponset eller at det er reklame. Annonse/samarbeid hun det hun har med Junkjard, så det er tydeligvis forskjell på avtalene. Samarbeid er kun redusert pris mot at hun reklamerer for dem... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jimmi Skrevet 25. mars 2020 #629 Del Skrevet 25. mars 2020 6 timer siden, monstergospel skrev: Dere skjønner hvorfor hun flyttet fort som f fra en kommune til en annen rigth? Å nei.... 🙈 off er det sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metron Skrevet 25. mars 2020 #630 Del Skrevet 25. mars 2020 På 24.3.2020 den 0.16, Pålur skrev: Fasit? Dama legger ut i det vide og brede for så å snu på femøringen og benekte, eller komme med en ny historie. Hun søkte kunder og opplyste på snap at hun hadde barnepass og tid til å tattoere, men hun hadde behov for cash pga skrapa konto så hun kunne ikke ta i mot de med gavekort! Kun cash kontant. Og ja! Det blir fasiten vi må forholde oss til, om du ikke så de snappene selv så er det vel bare å innrømme at du enten syns det var en flott gest til alle de hu har pusha gavekort på, eller hva du nå måtte mene! Jeg har også hørt alt du refererer til. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. mars 2020 #631 Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Klassisk Talla: står og okupererer ei bensinpumpe for å snappe, kommer noen og tuter. Rett inn på snap for å syte. Tenk å være så freidig å be selveste Talla flytte seg sånn at andre får fylt, da gitt. 😂 Ja, den som skulle fylle kunne kjørt på den andre siden, men bare det ansiktet hun får når noen er sååååå utrolig frekk mot henne. Da ser man virkelig det sanne ansiktet titte frem mellom den solfylte fasaden. Endret 25. mars 2020 av neiognei 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 25. mars 2020 #632 Del Skrevet 25. mars 2020 1 time siden, neiognei skrev: Klassisk Talla: står og okupererer ei bensinpumpe for å snappe, kommer noen og tuter. Rett inn på snap for å syte. Tenk å være så freidig å be selveste Talla flytte seg sånn at andre får fylt, da gitt. 😂 Ja, den som skulle fylle kunne kjørt på den andre siden, men bare det ansiktet hun får når noen er sååååå utrolig frekk mot henne. Da ser man virkelig det sanne ansiktet titte frem mellom den solfylte fasaden. Det er det som er fint med dagens «influencere», de bare mååå snappe der det passer dem, samme pokker om de står i veien for andre🤦♀️ 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt74 Skrevet 25. mars 2020 #633 Del Skrevet 25. mars 2020 Er det virkelig mulig å synke så lavt som det dere gjør her inne? Det her er jo MOBBING på høyt nivå! Og NEI jeg er ikke Talla bare så det er sagt. Jeg er en voksen dame på 45 år med fire voksne barn, som bor mange mange mil unna Talla... Hadde barna mine oppført seg som dere, så hadde jeg virkelig blitt flau og skuffa over dem, for det går da virkelig ikke ann og være så slem mot et annet menneske og henge en person ut på den måten her, selv om ho er en offentlig person. Hva har ho egentlig gjort dere?? Hva om naboer og fremmede rundt om i Norge hadde gjort sånn mot dere? Hvordan hadde dere følt det da? Hadde dere syntes det hadde vært greit? Antakeligvis ikke vil jeg tro... Og det var ei her som nevnte noe om å oppføre seg og være voksen, men er dere virkelig voksne selv, som sier så mye stygt om ho her? Og i det hele tatt klare å starte en sånn her tråd om en person sier jo veldig mye om dere da. Rett og slett skammelig! Er det sånn dere vil at barna deres skal bli, sånn som dere? Og mobbe andre? Dere skrive jo også hvordan ho bør være som mor, men dere syns det er helt greit å henge ho ut og mobbe ho og oppføre dere dårlig selv? Hva sier det om dere som mennesker da egentlig? Føler dere virkelig ingen skam?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. mars 2020 #634 Del Skrevet 25. mars 2020 1 minutt siden, Oppgitt74 skrev: Er det virkelig mulig å synke så lavt som det dere gjør her inne? Det her er jo MOBBING på høyt nivå! Og NEI jeg er ikke Talla bare så det er sagt. Jeg er en voksen dame på 45 år med fire voksne barn, som bor mange mange mil unna Talla... Hadde barna mine oppført seg som dere, så hadde jeg virkelig blitt flau og skuffa over dem, for det går da virkelig ikke ann og være så slem mot et annet menneske og henge en person ut på den måten her, selv om ho er en offentlig person. Hva har ho egentlig gjort dere?? Hva om naboer og fremmede rundt om i Norge hadde gjort sånn mot dere? Hvordan hadde dere følt det da? Hadde dere syntes det hadde vært greit? Antakeligvis ikke vil jeg tro... Og det var ei her som nevnte noe om å oppføre seg og være voksen, men er dere virkelig voksne selv, som sier så mye stygt om ho her? Og i det hele tatt klare å starte en sånn her tråd om en person sier jo veldig mye om dere da. Rett og slett skammelig! Er det sånn dere vil at barna deres skal bli, sånn som dere? Og mobbe andre? Dere skrive jo også hvordan ho bør være som mor, men dere syns det er helt greit å henge ho ut og mobbe ho og oppføre dere dårlig selv? Hva sier det om dere som mennesker da egentlig? Føler dere virkelig ingen skam?? Gjesp 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 25. mars 2020 #635 Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) 10 minutter siden, Oppgitt74 skrev: Er det virkelig mulig å synke så lavt som det dere gjør her inne? Det her er jo MOBBING på høyt nivå! Og NEI jeg er ikke Talla bare så det er sagt. Jeg er en voksen dame på 45 år med fire voksne barn, som bor mange mange mil unna Talla... Hadde barna mine oppført seg som dere, så hadde jeg virkelig blitt flau og skuffa over dem, for det går da virkelig ikke ann og være så slem mot et annet menneske og henge en person ut på den måten her, selv om ho er en offentlig person. Hva har ho egentlig gjort dere?? Hva om naboer og fremmede rundt om i Norge hadde gjort sånn mot dere? Hvordan hadde dere følt det da? Hadde dere syntes det hadde vært greit? Antakeligvis ikke vil jeg tro... Og det var ei her som nevnte noe om å oppføre seg og være voksen, men er dere virkelig voksne selv, som sier så mye stygt om ho her? Og i det hele tatt klare å starte en sånn her tråd om en person sier jo veldig mye om dere da. Rett og slett skammelig! Er det sånn dere vil at barna deres skal bli, sånn som dere? Og mobbe andre? Dere skrive jo også hvordan ho bør være som mor, men dere syns det er helt greit å henge ho ut og mobbe ho og oppføre dere dårlig selv? Hva sier det om dere som mennesker da egentlig? Føler dere virkelig ingen skam?? 1) Slå opp i ordboka på hva definisjonen av mobbe er, og kom tilbake. 2) Admin rydder opp det som ikke er innenfor retningslinjene, det som får stå er da innenfor. 3) Utdyp gjerne akkurat hva du reagerer på. For her inne blir det i all hovedsak diskutert og pratet om ting Talla selv sier og gjør på snap. Og jeg ønsker heller at mine barn skal bli som meg, enn som deg som kommer inn hit og dundrer ut om at andre ikke eier skam, er slemme, mobbere, dårlig oppførsel m.m. Det er nemlig én vesentlig forskjell, du vet ingen ting om oss - men vi vet det vi prater om om Talla fordi hun selv legger det ut. Ro ned eggstokkene og skaff deg litt selvinnsikt. Endret 25. mars 2020 av Gulelefant Lagt til tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 25. mars 2020 #636 Del Skrevet 25. mars 2020 10 minutter siden, Oppgitt74 skrev: Er det virkelig mulig å synke så lavt som det dere gjør her inne? Det her er jo MOBBING på høyt nivå! Og NEI jeg er ikke Talla bare så det er sagt. Jeg er en voksen dame på 45 år med fire voksne barn, som bor mange mange mil unna Talla... Hadde barna mine oppført seg som dere, så hadde jeg virkelig blitt flau og skuffa over dem, for det går da virkelig ikke ann og være så slem mot et annet menneske og henge en person ut på den måten her, selv om ho er en offentlig person. Hva har ho egentlig gjort dere?? Hva om naboer og fremmede rundt om i Norge hadde gjort sånn mot dere? Hvordan hadde dere følt det da? Hadde dere syntes det hadde vært greit? Antakeligvis ikke vil jeg tro... Og det var ei her som nevnte noe om å oppføre seg og være voksen, men er dere virkelig voksne selv, som sier så mye stygt om ho her? Og i det hele tatt klare å starte en sånn her tråd om en person sier jo veldig mye om dere da. Rett og slett skammelig! Er det sånn dere vil at barna deres skal bli, sånn som dere? Og mobbe andre? Dere skrive jo også hvordan ho bør være som mor, men dere syns det er helt greit å henge ho ut og mobbe ho og oppføre dere dårlig selv? Hva sier det om dere som mennesker da egentlig? Føler dere virkelig ingen skam?? Må bare adresse denne. Men hva om barne dine misbrukte andres empati på den måten Talla har gjort da, hadde du likt det? Om de laga en uærlig spleis og bragte skam over deg. Helt greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt74 Skrevet 25. mars 2020 #637 Del Skrevet 25. mars 2020 Siden dere kommenterer på det jeg skriver, så tror jeg faktisk kanskje dere tar det litt til dere jeg... Men dessverre så tror jeg dere har en del å lære om hvordan man oppfører seg mot andre mennesker, som sitter her inne hver eneste dag og skriver stygt om alle andre. Er dere så veldig mye bedre enn alle andre dere eller?!? Har sett at flere av dere sitter å kommenterer stygge ting om andre personer her inne på Kvinneguiden hver dag... Har dere ikke noe annet å gjøre?? Synes nesten synd på dere, som tydeligvis ikke har det så bra selv, siden dere holder på sånn som dere gjør!! Motbydelig er det!! Håper virkelig ikke jeg kjenner noen av dere i virkeligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 25. mars 2020 #638 Del Skrevet 25. mars 2020 1 time siden, Oppgitt74 skrev: Er det virkelig mulig å synke så lavt som det dere gjør her inne? Det her er jo MOBBING på høyt nivå! Og NEI jeg er ikke Talla bare så det er sagt. Jeg er en voksen dame på 45 år med fire voksne barn, som bor mange mange mil unna Talla... Hadde barna mine oppført seg som dere, så hadde jeg virkelig blitt flau og skuffa over dem, for det går da virkelig ikke ann og være så slem mot et annet menneske og henge en person ut på den måten her, selv om ho er en offentlig person. Hva har ho egentlig gjort dere?? Hva om naboer og fremmede rundt om i Norge hadde gjort sånn mot dere? Hvordan hadde dere følt det da? Hadde dere syntes det hadde vært greit? Antakeligvis ikke vil jeg tro... Og det var ei her som nevnte noe om å oppføre seg og være voksen, men er dere virkelig voksne selv, som sier så mye stygt om ho her? Og i det hele tatt klare å starte en sånn her tråd om en person sier jo veldig mye om dere da. Rett og slett skammelig! Er det sånn dere vil at barna deres skal bli, sånn som dere? Og mobbe andre? Dere skrive jo også hvordan ho bør være som mor, men dere syns det er helt greit å henge ho ut og mobbe ho og oppføre dere dårlig selv? Hva sier det om dere som mennesker da egentlig? Føler dere virkelig ingen skam?? Du må ikke gå i mot mobben her, da får du igjen 1000 ganger. For da blir det barnehage med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 25. mars 2020 #639 Del Skrevet 25. mars 2020 1 time siden, Oppgitt74 skrev: Er det virkelig mulig å synke så lavt som det dere gjør her inne? Det her er jo MOBBING på høyt nivå! Og NEI jeg er ikke Talla bare så det er sagt. Jeg er en voksen dame på 45 år med fire voksne barn, som bor mange mange mil unna Talla... Hadde barna mine oppført seg som dere, så hadde jeg virkelig blitt flau og skuffa over dem, for det går da virkelig ikke ann og være så slem mot et annet menneske og henge en person ut på den måten her, selv om ho er en offentlig person. Hva har ho egentlig gjort dere?? Hva om naboer og fremmede rundt om i Norge hadde gjort sånn mot dere? Hvordan hadde dere følt det da? Hadde dere syntes det hadde vært greit? Antakeligvis ikke vil jeg tro... Og det var ei her som nevnte noe om å oppføre seg og være voksen, men er dere virkelig voksne selv, som sier så mye stygt om ho her? Og i det hele tatt klare å starte en sånn her tråd om en person sier jo veldig mye om dere da. Rett og slett skammelig! Er det sånn dere vil at barna deres skal bli, sånn som dere? Og mobbe andre? Dere skrive jo også hvordan ho bør være som mor, men dere syns det er helt greit å henge ho ut og mobbe ho og oppføre dere dårlig selv? Hva sier det om dere som mennesker da egentlig? Føler dere virkelig ingen skam?? Noe av det mest usaklige jeg har lest her inne. Når du starter opp en vlogg på snapp, juger ukentlig, rokkerer og omrokkeres på historier som følgerne ser og legger merke til....ja da er det tom for å diskutere dette! Er selv aktiv på snap men min vennegjeng der vi alle har lagt premisser for hva som er ok å dele og kommenter. Den samme «luxsusen» har du ikke når din store drøm er å bli kjendis og å leve av vlogg og SoMe! Da må du faktisk stå for det du sier, løgner blir avslørt om du selv roter med hva du har sagt. Og ja, hun har valgt å være offentlig, men det har da for pokker ikke ungene, x dama, familien og svigerfamilien... Disse legges det ut om støtt og stadig. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 25. mars 2020 #640 Del Skrevet 25. mars 2020 1 time siden, lillesnøfnugg skrev: Gjesp 😴 Voksen kommentar der gitt👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg