Gjest Chroma Skrevet 23. mars 2020 #581 Del Skrevet 23. mars 2020 27 minutter siden, Indyy skrev: Jeg følger henne! Men akkurat den setningen har gått meg hus forbi. Så du mener det som blir skrevet her er fasit? Vi er mange som fikk det med oss, så bare slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 23. mars 2020 #582 Del Skrevet 23. mars 2020 39 minutter siden, Indyy skrev: Jeg følger henne! Men akkurat den setningen har gått meg hus forbi. Så du mener det som blir skrevet her er fasit? Så fordi akkurat du ikke fikk det med deg så er det ikke sant? Jeg fikk med meg. Så jeg vet det er sant. Hun sa på snappen at hun var blakk å trengte penger så kunder med gavekort kunne hun ikke tatovere. Bare di som kunne betale der og da. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 23. mars 2020 #583 Del Skrevet 23. mars 2020 3 timer siden, Hønemor74 skrev: Ingen som har sagt at ikke unger har det . Men å legge ut filmer og bilder av ett barn som er så lite at det ikke kan tørke nesa si selv men har snør hengende nedi munn ofte når det filmes eller tas bilde Av det er spesielt . Å det man deler av barna sine er jo foreldrenes ansvar . Ville du selv publisert ett bilde av deg med mat rundt munn? Eller snørr hengende under nesa di ? Syns ikke hu eksponerer unga sine så mye jeg. Og hva så om det er en snørrete unge som blir vist fram da? Jeg skjønner ikke hva som er galt med det jeg. Alt må jo ikke være "perfekt" hele tiden. Kunne fint lagt ut et snørrebilde av meg sjøl jeg. Null stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 23. mars 2020 #584 Del Skrevet 23. mars 2020 Akkurat nå, Siw Charlotte Sand skrev: Syns ikke hu eksponerer unga sine så mye jeg. Og hva så om det er en snørrete unge som blir vist fram da? Jeg skjønner ikke hva som er galt med det jeg. Alt må jo ikke være "perfekt" hele tiden. Kunne fint lagt ut et snørrebilde av meg sjøl jeg. Null stress. Det er en uting fordi barna ikke kan samtykke. Det verste er allikevel når hun filmer eldstebarnet som holder foran ansiktet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 23. mars 2020 #585 Del Skrevet 23. mars 2020 2 minutter siden, Chroma skrev: Det er en uting fordi barna ikke kan samtykke. Det verste er allikevel når hun filmer eldstebarnet som holder foran ansiktet sitt. Når det har skjedd ler jo jentungen og det er jo bare 1 sekund eller no. Det hadde vært verre hvis hun hadde filmet i timesvis. Tror nok at dette er snakket om hjemme der. Ser ikke noe problem med det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husjhusj Skrevet 23. mars 2020 #586 Del Skrevet 23. mars 2020 13 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Når det har skjedd ler jo jentungen og det er jo bare 1 sekund eller no. Det hadde vært verre hvis hun hadde filmet i timesvis. Tror nok at dette er snakket om hjemme der. Ser ikke noe problem med det jeg. Du har kanskje akkurat begynt å følge.... det pleier å være timesvis med snapping, mye av barna, og eldste viser tydelig at hun er ukomfortabel med det i mange sammenhenger. Hun gjemmer seg bort og vil tydelig ikke bli filmet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husjhusj Skrevet 23. mars 2020 #587 Del Skrevet 23. mars 2020 23 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Syns ikke hu eksponerer unga sine så mye jeg. Og hva så om det er en snørrete unge som blir vist fram da? Jeg skjønner ikke hva som er galt med det jeg. Alt må jo ikke være "perfekt" hele tiden. Kunne fint lagt ut et snørrebilde av meg sjøl jeg. Null stress. Meget spesielt.... det tviler jeg sterkt på at du ville gjort. 😂😂 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. mars 2020 #588 Del Skrevet 23. mars 2020 Tråden er ryddet for persondebatt og brukerdebatt med svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 23. mars 2020 #589 Del Skrevet 23. mars 2020 57 minutter siden, Superjanne skrev: Jeg hørte det, før hun blokka meg pga et eneste spørsmål. Og nei; jeg tror ikke hun kommmer prioritere dere med gavekort. Hun gjorde det jo ikke FØR alt dette skjedde. Synd. Mister nok endel kunder av denne oppførselen. Vært stille 3 døgn, vente jo selvsagt på Spleispengene. Idag er alt som før. Og med så mange sponsorer, kan noen sponse noen klær på mellomste? Ja da stemmer d kanskje at hun har sagt dette. Går ut i fra dette gjaldt en dag og ikke for alltid. Jeg tror ikke hun sier nei til kunder. Porsgrunn er en liten by med mange tattovører. 4 stk i samme bygg bl.a. Det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 23. mars 2020 #590 Del Skrevet 23. mars 2020 2 timer siden, Chroma skrev: Vi er mange som fikk det med oss, så bare slutt. Takk for koselig kommentar 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 23. mars 2020 #591 Del Skrevet 23. mars 2020 (endret) 4 minutter siden, Indyy skrev: Nå må du slutte m brukerangrep. Nå må du slutte med brukerdebatt Og heller bruke tiden din på å lese deg opp på nett og den digitale verden vi lever i. Og barns rettigheter i samme slengen, kan anbefale deg https://www.unicef.no/nyheter/barns-rettigheter-oppvekst-innovasjon-og-teknologi/6-tips-til-foreldre-om-deling-av Anbefales og bare hyggelig! Endret 23. mars 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 23. mars 2020 #592 Del Skrevet 23. mars 2020 34 minutter siden, Husjhusj skrev: Du har kanskje akkurat begynt å følge.... det pleier å være timesvis med snapping, mye av barna, og eldste viser tydelig at hun er ukomfortabel med det i mange sammenhenger. Hun gjemmer seg bort og vil tydelig ikke bli filmet. Nei har ikke akkurat begynt følge. Jeg syns ikke det ser ut som om hun er ukomfortabel. De lager jo Tiktok og tuller sammen. Dere leter etter ting hele tiden syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 23. mars 2020 #593 Del Skrevet 23. mars 2020 (endret) 2 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Nei har ikke akkurat begynt følge. Jeg syns ikke det ser ut som om hun er ukomfortabel. De lager jo Tiktok og tuller sammen. Dere leter etter ting hele tiden syns jeg. Eksponering er helt forkastelig og les dette før du uttaler deg videre https://www.unicef.no/nyheter/barns-rettigheter-oppvekst-innovasjon-og-teknologi/6-tips-til-foreldre-om-deling-av mulig at det går opp et lite lys da? Og når det kommer til eksponering så trenger man ikke å lete, alt ligger på SoMe. Endret 23. mars 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 23. mars 2020 #594 Del Skrevet 23. mars 2020 2 timer siden, Chroma skrev: Vi er mange som fikk det med oss, så bare slutt. Men hun sa ikke at hun ikke kom til å tatovere de med gavekort senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 23. mars 2020 #595 Del Skrevet 23. mars 2020 Det er ingen som har sagt at hun aldri kommer til å tatovere de med gavekort, men at det ikke er greit at hun skyver de til siden fordi hun er blakk. Det skal ikke gå utover kunden. Jeez, slutt å dra ting så langt og hold dere til det som blir sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lolland78 Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Populært innlegg #596 Del Skrevet 23. mars 2020 Skjønner at folk stiller spørsmål om alle "historiene" hun forteller. Går ganske fort i svingene. For en stund siden (når hun ikke kom overens med sin egen familie) så skulle hun skrive bok om sin barndom. Siden hun ikke hadde hatt noen bra barndom og opplevd ting barn ikke skal oppleve. Men så skriver hun jo en helt annen historie på bloggen sin nå som de er venner igjen. Og boken hun skulle skrive har vi ikke hørt mer om. Hun forteller plutselig at hun sliter voldsomt med adeno og blitt operert 8ganger for dette. For å holde smertene nede så er hun overaktiv og spiser sunt og ikke brød,rundstykker o.l. men hun viser noe helt annet. Det går det meste i rundstykker,baguetter , junk og bakst. (Jeg har aldri trodd at hun har den sykdommen , desverre. Og grunnen til det er fordi hun ikke aner noe om den, hun kommet med feil info ang sykdommen og man kan se at hun tydelig ikke spiser adeno/endo diett ) Så skal hun skaffe seg personlig assistent fordi hun gidder ikke å bruke sin dyrebare tid til å betale regninger og lese mail (hennes egne ord) men så plutselig har hun ikke nåla i veggen og kan kun ta imot kunder som betaler cash og avlyser de med gavekort. Hun oppretter den fine spleisen sin mens hun bruker penger på maling. Så jeg skjønner at folk stiller spørsmål rundt henne og til henne. Jeg har selv stilt masse spørsmål uten svar. Det siste året har det kommet så mange historier som man liksom ikke får svar på. For når historiene avsluttes så har man ikke lov til å stille spørsmål fordi noen av disse historiene har plutselig aldri skjedd. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siw Charlotte Sand Skrevet 23. mars 2020 #597 Del Skrevet 23. mars 2020 1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev: Der tar du feil, jeg kan faktisk mene noe om det og det samme gjør resten av den opplyste verden. Og jeg har faktisk noe med at Harry folk utsetter mindreårige for ting de ikke trenger å bli utsatt for, det er ikke mye jovialt over denne eksponeringen for å si det sånn. Ja mene noe om kan du gjøre, men du har ikke noe med det. Talla kan gjøre som hun vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 23. mars 2020 #598 Del Skrevet 23. mars 2020 (endret) 2 minutter siden, Siw Charlotte Sand skrev: Ja mene noe om kan du gjøre, men du har ikke noe med det. Talla kan gjøre som hun vil. Ja, men da må hun tåle å bli kritisert for det også. Det er faktisk brudd på barns rett til privatliv, og det er helt forkastelig. Og at noen mener at «det er da ikke så ille» er like forkastelig. Gjøre noe med det? Du er klar over at folk som eksponerer barna sine risikerer å få en bekymringsmelding til bv? Flere som har fått det i blogg verden. Endret 23. mars 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 23. mars 2020 #599 Del Skrevet 23. mars 2020 (endret) 4 timer siden, Indyy skrev: Ja hører dere spinner rundt dette. Jeg har ikke hørt hun si d på snap. Hvem som har rett er ikke lett å si. Jeg velger å tro Bohemen tattoo ordner opp for sine kunder når coronan er over. Hun skrev det på en snap, ja. At hun ønsket kunder, men ikke de med gavekort, for hun trengte penger. Da hadde hun ikke jobbet på mange dager pga drama. Og altså. Du spør om det som skrives her er fasit. Fasit?? Ja, når hun har sagt ting, og det refereres til det hun har sagt, da er det vel det fasit. Endret 23. mars 2020 av neiognei 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 23. mars 2020 #600 Del Skrevet 23. mars 2020 10 timer siden, Pålur skrev: Punktvis det jeg reagerer på: Har ikke tall på hvor mange ganger hun har hengt ut F med div. Han var ikke bra for barna, de kunne ikke bo sammen, han stakk før hun skulle føde, han svikta henne når hun skulle opereres, hun flyttet ut pga han osv. For så å fortelle i en «tell all» snap at de hadde ett solid trygt forhold det det ALDRI hadde vært noe styr eller noen gang vært slutt. - En livsstil med overdådige middager, gaver, klær, take away, lunsjer på Restauranter og repeterte snapper om at hun klarte seg meeeeget godt økonomisk. For så en helomvending om hvor tøft hun hadde det og satte i gang denne berømte spleisen for å betale ned gammel morro. -Hun reklamerte intenst for gavekort Fra Bohemen tatto fra November til valentines 14. Februar for så i slutten av Februar si at hun tok kun i mot kunder som betalte cash. Hun søkte til og med etter assistent for å ta seg av alt det arbeidet hun syntes var «kjedelig” i samme periode....hun skulle satse mer på sosiale medier og kun tatovere det hun synest var «artig» å tatovere. Nå sitter det mange med gavekort der ute som ikke fikk brukt det fordi hun kun tok i mot cash kunder før Corona, så da vil hun vi skal tro på at disse vil bli prioritert når sjappa åpner igjen? - I en ny «tell all» har hun en ny rant mot oss søppel/spresiell rase folk som skriver og konspirerer på Kvinneguiden. Et sted hun en gang 4. Januar i fjor såvidt var innom for å lese, men ut i fra det kan hun dømme så mange mennesker?! Talla! Vi lytter på deg, vi husker, det gjør dessverre ikke du. Du har kommet med historier du har benektet i ettertid gang på gang. Å nei, ingen er sjalu på Junkyard samarbeidet du har, du har akkurat det samme samarbeidet som alle Ex on the beach og paradise deltakerene har. «Gratis» fillers i lepper, hair extension, bleking og stell av negler er noe du må betale skatt av. Nei, finnes ikke sjalu på den baksmellen du får, for en ting vet vi alle, du har ingen buffer verken privat eller i jobbsammenheng. Hva tror du at du må betale i skatt av 10 par sko til 1000,- pr stykk? Det kan jeg fortelle deg, Talla, ca 4000,-! Så da kan du regne ut hvor mye du må betale for dungene av klær og stablene med sko selv. Du kommer ikke langt i livet med den attituden der, har sluttet å følge deg for makan til usympatisk kvinnemenneske skal du lete lenge etter! innlegget er ryddet for persondebatt. Sol, admin Thank you! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg