Lolland78 Skrevet 21. mars 2020 Forfatter #521 Del Skrevet 21. mars 2020 Er vel en grunn til at hun ikke fortalte eller viste frem gaven hun kjøpte til dattera. Hun skjønner kanskje selv at det hun viser på snapp og det som står på spleisen ikke samsvarer. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idasweet899 Skrevet 21. mars 2020 #522 Del Skrevet 21. mars 2020 2 timer siden, Hønemor74 skrev: Ja idag er det vel pizza på det loftet å pengene blir vel utbet idag .. har forresten aldri sett minste så rein i ansiktet før så bra hun har vært inne å lest å tatt det til seg ☺️ Seriøst, bare hold fred. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. mars 2020 #523 Del Skrevet 21. mars 2020 (endret) 2 timer siden, Lolland78 skrev: Er vel en grunn til at hun ikke fortalte eller viste frem gaven hun kjøpte til dattera. Hun skjønner kanskje selv at det hun viser på snapp og det som står på spleisen ikke samsvarer. Ikke en gang bursdagen til ungen hennes kan du la være å håne/hetse. Syns du skal gå litt i deg selv å se på ditt eget liv, det er sikkert ikke helt feilfritt det heller!! Du oppfører deg forkastelig! Endret 21. mars 2020 av Flettfrid Rettet skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 21. mars 2020 #524 Del Skrevet 21. mars 2020 Merker at Talla snapper svært lite nå, har en mistanke om at det er for å holde det slik med lite snapping også når hun har fått penger slik at ikke ødslingen av disse skal vises. Syns det er dumt det ble slik med Talla, likte faktisk å se snappene hennes før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstertapet Skrevet 21. mars 2020 #525 Del Skrevet 21. mars 2020 4 timer siden, Lolland78 skrev: Er vel en grunn til at hun ikke fortalte eller viste frem gaven hun kjøpte til dattera. Hun skjønner kanskje selv at det hun viser på snapp og det som står på spleisen ikke samsvarer. Tenkte det samme. Hun viser jo fram alle andre gaver til både F og de minste hver gang. Nå som hun står i den situasjonen og må tigge om penger så håper jeg virkelig det er en budsjettvennlig gave. Bra jenta ble glad da, for all del. Det er bare noe som skurrer noe helt forferdelig. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 21. mars 2020 #526 Del Skrevet 21. mars 2020 Det er bare å unfollow denne damen, så har hun ikke noen å eksponere verken barn eller dårlig økonomi til. Det er snapchat følgerne som er med på å opprettholde dette sirkuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 21. mars 2020 #527 Del Skrevet 21. mars 2020 2 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Det er bare å unfollow denne damen, så har hun ikke noen å eksponere verken barn eller dårlig økonomi til. Det er snapchat følgerne som er med på å opprettholde dette sirkuset. Man trenger ikke å følge for å se snappene. Hun har offentlig kanal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 21. mars 2020 #528 Del Skrevet 21. mars 2020 2 timer siden, EllaSays skrev: Man trenger ikke å følge for å se snappene. Hun har offentlig kanal. Offentlig kanal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 21. mars 2020 #529 Del Skrevet 21. mars 2020 5 minutter siden, Superjanne skrev: Blir det samme som og følge da, man må jo trykke abboner samme som å trykke følge. Nei, det må man ikke. Man kan se snappene hennes uten å trykke følger/abonnér. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 21. mars 2020 #530 Del Skrevet 21. mars 2020 17 minutter siden, Superjanne skrev: OK, hvordan da? man må vel søke henne opp? Nei, hun kan havne i «for deg» fordi hun har x-antall følgere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 21. mars 2020 #531 Del Skrevet 21. mars 2020 2 minutter siden, Gulelefant skrev: Nei, hun kan havne i «for deg» fordi hun har x-antall følgere. Men uansett om man følger eller ikke kommer man med i statistikken hennes om hun bruker for å kapre annonsører 😔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. mars 2020 #532 Del Skrevet 21. mars 2020 2 minutter siden, Gulelefant skrev: Nei, hun kan havne i «for deg» fordi hun har x-antall følgere. Slutter du å klikke inn på henne, forsvinner hun fra det. Eller du kan merke av for at du ikke vil få profilen opp som forslag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. mars 2020 #533 Del Skrevet 21. mars 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 22. mars 2020 #534 Del Skrevet 22. mars 2020 21 timer siden, Flettfrid skrev: Ikke en gang bursdagen til ungen hennes kan du la være å håne/hetse. Syns du skal gå litt i deg selv å se på ditt eget liv, det er sikkert ikke helt feilfritt det heller!! Du oppfører deg forkastelig! Du oppfører deg som en slags moralens vokter, samtidig er du like ille selv. 🤷♀️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 22. mars 2020 #535 Del Skrevet 22. mars 2020 På 20.3.2020 den 12.13, Jeg ser deg skrev: Det har jeg heller ikke sagt altså.Men hun har enda ikke svart-siden januar på mine forespørsler om nye timer. Jeg har sendt mange forespørsler til hene ang nye timer..Å etter at hun sa at hun kun ville ha folk som betalte cash på snap,ser jeg det som lite trolig at jeg får noe ut av gavekortene mine... Så jeg overdriver ikke,men syns det spøker for dem nå..å dét er ikke pga coronaviruset,men pga at hun ikke har pengene for gavekortene folk har betalt lenger..sagt alt det selv-på sin snap. Utrolig uproft. Men ikke særlig overraskende, dessverre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 22. mars 2020 #536 Del Skrevet 22. mars 2020 Ååh, det var fordi at hun hadde mange følgere hun fikk kritikk for spleisen altså. Trodde det var fordi at hun lever et liv med utenmat, sko og klær i fleng, har verdier hun kan selge og generelt fordi at det hun anga som årsak til tiggingen ikke hang på greip. Avslutta den dessuten etter en dag, hun. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 22. mars 2020 #537 Del Skrevet 22. mars 2020 Ogsåååå endte vi opp med surt tryne og et voldsomt fokus på de såkalte haterene vi ikke bryr oss om igjen. Og hun leser ikke får kvinneguiden. Får ikke med seg hva som blir skrevet engang. Bare svarer på det noen timer etter at det er blitt skrevet. Sikkert synsk. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 22. mars 2020 #538 Del Skrevet 22. mars 2020 «Lever på en rosa sky jeg». Hvordan i alle dager kan hun si det når hun har mistet svigerfaren, hengt ut familien hans og satt i gang en spleis for å betale ned gammel gjeld🤯 ?! Kjenner jeg blir uvel og kvalm av å høre....har hun glemt hva hun sa 1, 2 og 3 uker tilbake???? Tror hun alle som følger henne har hukommelse? Hun har da vel aldri fortalt følgerne sine at hun satte i gang spleis pga Coronna og dagens situasjon....løgn på løgn på løgn!!! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 22. mars 2020 #539 Del Skrevet 22. mars 2020 (endret) Altså. Snappene i dag.. Jeg blir bare mer og mer overraska over løgnene hennes.. 🤔 Skjønner hun virkelig ikke at vi husker hva hun sier.? Så nekter hun for det en uke etter? Må jo bare le.. Får ikke med seg hva som skjer på kg. Men forsvarer seg hele tiden for det som blir sagt her inne 😂😂 dauer Endret 22. mars 2020 av Mowepe skrivefeil 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husjhusj Skrevet 22. mars 2020 #540 Del Skrevet 22. mars 2020 Vet.... hun har svart på spørsmålet «Hvordan har du det» fem - seks ganger isdag med ymse utbroderinger. Virker absolutt ikke som at hun ikke får med seg «stormen RUNDT vannglasset».... 😆 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg