Gjest Chroma Skrevet 20. mars 2020 #501 Del Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, Justsaying skrev: Selvsagt har de som har gavekort rett til å bruke dem. Og når man bestiller time er set jo ikke et tema hvordan man skal betale? Så hun avlyser vel neppe de som har gavekort bare. Må ikke overdrive alt nå da. Syns denne diskusjonen er bedre når man ikke blir usaklig, det jeg reagerer på er stort sett kun denne spleisen som opprettes som om hun var et offer for corona - når det handler mest om livsstilsvalg og gammel gjeld. Jeg har også trang økonomi men har knapt besøkt en frisør, spist ute eller kjøpt meg klær for heller å ha smør på brødskiva. Kjenner henne ikke godt nok via de få snappene jeg set men tviler på at hun hadde delt med noen som helst om hun «fikk inn mer enn hun trengte» Det er faktisk ikke lenge siden hun sa på snap at hun hadde plass til kunder, men bare de som kunne betale cash. De sol hadde gavekort fikk ikke booke time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg ser deg Skrevet 20. mars 2020 #502 Del Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, Justsaying skrev: Selvsagt har de som har gavekort rett til å bruke dem. Og når man bestiller time er set jo ikke et tema hvordan man skal betale? Så hun avlyser vel neppe de som har gavekort bare. Må ikke overdrive alt nå da. Det har jeg heller ikke sagt altså.Men hun har enda ikke svart-siden januar på mine forespørsler om nye timer. Jeg har sendt mange forespørsler til hene ang nye timer..Å etter at hun sa at hun kun ville ha folk som betalte cash på snap,ser jeg det som lite trolig at jeg får noe ut av gavekortene mine... Så jeg overdriver ikke,men syns det spøker for dem nå..å dét er ikke pga coronaviruset,men pga at hun ikke har pengene for gavekortene folk har betalt lenger..sagt alt det selv-på sin snap. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 20. mars 2020 #503 Del Skrevet 20. mars 2020 17 minutter siden, Justsaying skrev: Selvsagt har de som har gavekort rett til å bruke dem. Og når man bestiller time er set jo ikke et tema hvordan man skal betale? Så hun avlyser vel neppe de som har gavekort bare. Må ikke overdrive alt nå da. Syns denne diskusjonen er bedre når man ikke blir usaklig, det jeg reagerer på er stort sett kun denne spleisen som opprettes som om hun var et offer for corona - når det handler mest om livsstilsvalg og gammel gjeld. Jeg har også trang økonomi men har knapt besøkt en frisør, spist ute eller kjøpt meg klær for heller å ha smør på brødskiva. Kjenner henne ikke godt nok via de få snappene jeg set men tviler på at hun hadde delt med noen som helst om hun «fikk inn mer enn hun trengte» hun sa jo selv på snappen at hun hadde tid til noen få kunder, men di som hadde gavekort kunne ikke booke time siden hun trengte kjappe cash!! ingen som overdriver det. hun sa det ganske tydelig selv.. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 20. mars 2020 #504 Del Skrevet 20. mars 2020 3 timer siden, Mowepe skrev: det værste for meg var jo at jeg faktisk vurderte å kjøpe gavekort.. hadde vært rimelig pissed off nå da hvis jeg ikke kunne få penga igjen.. er så glad for at jeg ikke gjorde det. Jeg vurderte faktisk det samme, i jule/bursdagsgave til meg selv. Glad jeg ikke gjorde det, at jeg fant ut at det ble litt langt å reise likevel. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 20. mars 2020 #505 Del Skrevet 20. mars 2020 31 minutter siden, Jeg ser deg skrev: Det har jeg heller ikke sagt altså.Men hun har enda ikke svart-siden januar på mine forespørsler om nye timer. Jeg har sendt mange forespørsler til hene ang nye timer..Å etter at hun sa at hun kun ville ha folk som betalte cash på snap,ser jeg det som lite trolig at jeg får noe ut av gavekortene mine... Så jeg overdriver ikke,men syns det spøker for dem nå..å dét er ikke pga coronaviruset,men pga at hun ikke har pengene for gavekortene folk har betalt lenger..sagt alt det selv-på sin snap. Ta kontakt med Forbrukerrådet! Det går under kategorien svindel hvis man ikke får det man har betalt for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 20. mars 2020 #506 Del Skrevet 20. mars 2020 8 minutter siden, Tessa12 skrev: Jeg vurderte faktisk det samme, i jule/bursdagsgave til meg selv. Glad jeg ikke gjorde det, at jeg fant ut at det ble litt langt å reise likevel. ja tror vi gjorde lurt å ikke kjøpe gavekort,, selv om det var veldig fristende.... å det er jo faktisk svindel når man betaler for en vare man faktisk ikke får. hun kan jo ikke nekte folk å bestille time bare fordi hun trenger cash! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 20. mars 2020 #507 Del Skrevet 20. mars 2020 Skynd dere å kreve penger tilbake. Går bedriften hennes konkurs nå har dere ikke krav på stort lenger. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 20. mars 2020 #508 Del Skrevet 20. mars 2020 2 timer siden, Jeg ser deg skrev: Det har jeg heller ikke sagt altså.Men hun har enda ikke svart-siden januar på mine forespørsler om nye timer. Jeg har sendt mange forespørsler til hene ang nye timer..Å etter at hun sa at hun kun ville ha folk som betalte cash på snap,ser jeg det som lite trolig at jeg får noe ut av gavekortene mine... Så jeg overdriver ikke,men syns det spøker for dem nå..å dét er ikke pga coronaviruset,men pga at hun ikke har pengene for gavekortene folk har betalt lenger..sagt alt det selv-på sin snap. syns du burde sende henne en mld om at du krever pengene tilbake. å forklare at du vet om spleisen så du forventer å få pengen tilbake når hun får pengene utbetalt. hvis du tør da. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 20. mars 2020 #509 Del Skrevet 20. mars 2020 23 minutter siden, Mowepe skrev: syns du burde sende henne en mld om at du krever pengene tilbake. å forklare at du vet om spleisen så du forventer å få pengen tilbake når hun får pengene utbetalt. hvis du tør da. Det hadde jeg gjort. Hvis de går konkurs tror jeg ikke man får noe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 20. mars 2020 #510 Del Skrevet 20. mars 2020 Hva står det på gavekorte annet enn summen ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg ser deg Skrevet 20. mars 2020 #511 Del Skrevet 20. mars 2020 43 minutter siden, Mowepe skrev: syns du burde sende henne en mld om at du krever pengene tilbake. å forklare at du vet om spleisen så du forventer å få pengen tilbake når hun får pengene utbetalt. hvis du tør da. Tenker at hun leser dette her,her inne.Å hvis det ikke skjer noe iløpet av 2-3 dager,sender jeg henne en mail å hever kjøpet.Jeg syns hun opptrer useriøst. syke barn kan alle få,men da finner man time til dem man måtte avlyse til relativt fort etterpå mener nå jeg. Så jeg tørr,men gir henne nå siste sjanse siden hun leser alt her inne. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg ser deg Skrevet 20. mars 2020 #512 Del Skrevet 20. mars 2020 4 minutter siden, Hønemor74 skrev: Hva står det på gavekorte annet enn summen ? -Alle gavekort er gyldige i 1 år -Gavekort som er kjøpt når vi har juletilbud,kan ikke benyttes før 1 januar påløpende år. -Man kan kun benytte 1 gavekort pr.session/sitting.Har du fått flere må du da komme over flere ganger -Man kan legge til ekstra penger selv,hvis man ønsker et motiv som koster mer enn gavekortet er på. Hjertelig velkommen til oss 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 20. mars 2020 #513 Del Skrevet 20. mars 2020 Nå når alt er stengt kan man vel verken forvente å få noe refundert pr nå, eller få ny time oppsatt. Når regjeringen/stortinget gir tilllatelse til at de åpen igjen kan man henvende seg og be om time/refunsjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 20. mars 2020 #514 Del Skrevet 20. mars 2020 4 minutter siden, Flettfrid skrev: Nå når alt er stengt kan man vel verken forvente å få noe refundert pr nå, eller få ny time oppsatt. Når regjeringen/stortinget gir tilllatelse til at de åpen igjen kan man henvende seg og be om time/refunsjon. Alt var ikke stengt i januar som hun her henviser til. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 20. mars 2020 #515 Del Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, Tessa12 skrev: Alt var ikke stengt i januar som hun her henviser til. Nei, å det blir jo noe annet enn å kontakte Bohem tatto akkurat nå når de er tvangsstengt. Det hun kan gjøre er å sende en henvendelse der hun gir svarfrist, innen 2 døgn/48 timer etter at staten har fjernet tvangsstengingen. Slik at Talla får en mulighet til å ordne opp for seg, gi tattotime med en gang tvangsstengingen er opphørt. Å skrive det at saken blir klaget inn til forbrukertilsynet om hun ikke får svar innen 48 timer etter det er åpnet igjen. Da har begge parter det skriftlig og kan dokumentere det om det trengs. Ta gjerne printscreen av samtalen, de tidligere henvendelsene også så man har det til bevis om det trengs. Man kommer ofte mye lengre med å gå frem på en skikkelig måte,både overfor bedrifte/selger og overfor forbrukertilsynet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 20. mars 2020 #516 Del Skrevet 20. mars 2020 1 time siden, Jeg ser deg skrev: Tenker at hun leser dette her,her inne.Å hvis det ikke skjer noe iløpet av 2-3 dager,sender jeg henne en mail å hever kjøpet.Jeg syns hun opptrer useriøst. syke barn kan alle få,men da finner man time til dem man måtte avlyse til relativt fort etterpå mener nå jeg. Så jeg tørr,men gir henne nå siste sjanse siden hun leser alt her inne. hun leser jo alt her inne, men tviler på det hjelper noe..hun får jo en god sum utbetalt av spleisen. så jeg hadde krevd penger tilbake .. å sagt at du kontakter forbrukerombudet hvis hun ikke gjør opp for seg. det burde alle med gavekort gjøre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lailouna Skrevet 20. mars 2020 #517 Del Skrevet 20. mars 2020 Husk jo flere som følger jo mer tjener vedkommende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RockOn Skrevet 20. mars 2020 #518 Del Skrevet 20. mars 2020 (endret) Jeg er enig at det er ikke særlig profesjonelt å selge gavekort og så nekte folk med gavekort å komme pga pengemangel. Men å oppfordre folk til å sende dette til forbrukerrådet nå fordi dere ikke har fått ny time synes jeg blir litt drøyt. Særlig når det da spekuleres i konkurs. La henne i hvertfall få en sjanse til å gi dere ny time når hun åpner opp igjen. Jeg synes også at spleisen var i drøyeste laget, men hun er tydeligvis desperat og har stor gjeld. Og det er jo frivillig å gi. Men jeg er også enig i at forbruket er høyt der. Jeg trodde faktisk de hadde veldig god råd etter hva jeg har sett på snappen. Og helt enig at man gjør det man kan før man ber fremmede om hjelp, som feks å senke forbruket og selvfølgelig ikke leie et hus i tillegg til å eie ett. Endret 20. mars 2020 av RockOn Rettet en skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 20. mars 2020 #519 Del Skrevet 20. mars 2020 51 minutter siden, lailouna skrev: Husk jo flere som følger jo mer tjener vedkommende. Ikke vært aktivitet på spleisen på 2 dager så da har vel sannheten kommet greit nok frem... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 21. mars 2020 #520 Del Skrevet 21. mars 2020 Ja idag er det vel pizza på det loftet å pengene blir vel utbet idag .. har forresten aldri sett minste så rein i ansiktet før så bra hun har vært inne å lest å tatt det til seg ☺️ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg