Gå til innhold

Lei av at jenten går rundt "grøten"...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrated.

Nå er meg mildt sagt oppgitt... for hver samtale jeg har med denne jenten jeg ønsker å komme litt nærmere føler jeg at hun kun vandrer rundt grøten - at hun ikke nærmer meg/men heller ikke drar fra meg - i samtalen og i handlingen.

Jeg foreslo vagt i samtalen å kanskje gå ut og ta noe enkelt å spise sammen. Spurte først om hun skulle noe spesielt i morgen og skulle ikke direkte det. Men ble til at hun liksom skulle noe så det kunne muligens bli litt vanskelig med noe mat. Skulle ringe eller sende sms hvis hun skulle ha noe mat... noe jeg så absolutt tror hun ikke kommer til å gjøre.

Men vi treffes vel kanskje i fylla på kvelden. For hun ville ikke ha så mye mat innabords for da ble hun ikke så fort full. Merkelig jente... blir helt dårlig... in a way.

Vil så gjerne treffe henne i edru tilstand, ta en kopp kaffe og ha det koselig - vise at jeg er den fantastiske gutten jeg er :-)

Blir bare så fryktelig lei av å lure på hvor jeg står når jenten kun gir avvikende svar... til meg... vanskelig å være singel og søke etter kjærligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hei og hopp!

Vansklig å si hva hun vil, men det kan jo hende at du er for pågående? vis det blir for åpenlyst hva du vil er det jo ikke noe spennende. Dessuten er det noen som ikke liker å treffest for å spise på de første møtene (er slik selv), er bare ukomfortabelt..

Kan jo hende hun liker deg veldig godt, men er veldig sjenert og det er derfor hun vil bli full?

Jeg hadde nok holdt meg litt tilbake for å se hva hun gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøy to uker. Dersom hun ikke tar kontakt innen da, kan du høre med henne en siste gang. Vil hun ikke da kan du glemme henne eller legge henne for hat. Anbefaler det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jenter har ofte vanskelig for å si direkte nei. De er nemlig redd for å såre fyren. I stedet for nei, sier de: -Hmmm, tjaaaa, kanskje.... vi får se.... Men jeg er jo litt opptatt den dagen, så jeg vet ikke enda, osv.

Slik var jeg også før, det tok en stund før jeg lærte å si bestemt nei. Det kan godt tenkes at hun ikke er interessert, men heller ikke vil såre deg ved å si nei. Prøv en gang til, og hvis du fremdeles får et unnvikende svar, dropper du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et godt svar

Jeg er sikker på at hun liker deg kjempegodt, men bare spiller vanskelig fordi hun er en stakkars sjel som har blitt såret før, og derfor har svært vanskelig for å stole på noen...Så den som er utholdende vil få lønn for strevet. (og blir dere sammen vil dette gjenta seg for hver gang dere(HUN)opplever noe vanskelig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest foreslår
Jeg er sikker på at hun liker deg kjempegodt' date=' men bare spiller vanskelig fordi hun er en stakkars sjel som har blitt såret før, og derfor har svært vanskelig for å stole på noen...Så den som er utholdende vil få lønn for strevet. (og blir dere sammen vil dette gjenta seg for hver gang dere(HUN)opplever noe vanskelig..)[/quote']

Er helt uenig med denne! (Er jente da, regner med at en gutt skrev denne over)

*Jenter svarer unnvikende hvis de mener NEI.

*Jenter kan være pysete til å ta kontakt, men hvis de VIL ha kontakt med deg, og du har gitt dem inntrykk av at du vil det samme (uten å være desperat, det er skikkelig turn-off), så får du nok en sms en gang hun er litt brisen og har tatt mot til seg!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest et godt svar

Er helt uenig med denne! (Er jente da, regner med at en gutt skrev denne over)

*Jenter svarer unnvikende hvis de mener NEI.

*Jenter kan være pysete til å ta kontakt, men hvis de VIL ha kontakt med deg, og du har gitt dem inntrykk av at du vil det samme (uten å være desperat, det er skikkelig turn-off), så får du nok en sms en gang hun er litt brisen og har tatt mot til seg!

:)

Siden mitt ærlige svar ble slettet av moderator måtte jeg svare slik! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslo vagt i samtalen å kanskje gå ut og ta noe enkelt å spise sammen. Spurte først om hun skulle noe spesielt i morgen og skulle ikke direkte det.

Hvorfor spørre vagt?

Hvorfor spurte du ikke om hun ville bli med ut til lunsj (eller hva det var) istedenfor å spørre om hun skulle noe spesielt?

Du går på en måte like mye rundt "grøten" selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

du kan kanskje være mer direkte, si til henne hvilke tanker du har om henne osv.... Kan jo være at hun ikke helt skjønner hvor skjønn du egentlig synes hun er... Dersom du sier akkurat hvordan du føler det, slipper du å angre på at noe ble usagt senere. Men det er jo ikke alltid man får de svarene som man egentlig hadde ønsket seg da :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan kanskje være mer direkte' date=' si til henne hvilke tanker du har om henne osv.... Kan jo være at hun ikke helt skjønner hvor skjønn du egentlig synes hun er... Dersom du sier akkurat hvordan du føler det, slipper du å angre på at noe ble usagt senere. Men det er jo ikke alltid man får de svarene som man egentlig hadde ønsket seg da :-([/quote']

Au au au. Å si slike ting før hun er seksuelt tiltrukket dreper sjansene for at hun blir det. Seksuellt selvmord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au au au. Å si slike ting før hun er seksuelt tiltrukket dreper sjansene for at hun blir det. Seksuellt selvmord.

Jaaaaa! Gud, så sant så sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Så den som er utholdende vil få lønn for strevet. (og blir dere sammen vil dette gjenta seg for hver gang dere(HUN)opplever noe vanskelig..)

Mener du at han skal mase på henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett...

Jenter..........prøv å la være å gå rundt grøten. Det der med ulne svar... gud men det irriterer. Vær direkte, pliiiiis-- :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kan vel bare svare for meg selv, men:

Spør man vagt, så får man et vagt svar.

Spør man direkte, så får man et direkte svar. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel bare svare for meg selv, men:

Spør man vagt, så får man et vagt svar.

Spør man direkte, så får man et direkte svar. :wink:

:tommelsmil::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett...

Jenter..........prøv å la være å gå rundt grøten. Det der med ulne svar... gud men det irriterer. Vær direkte, pliiiiis-- :tunge1:

Helt enig, det er noe vi kammerater snakker om og hater, jenter som ikke kan si hva de vil, men senere får en høre at de ikke våget å si det, slutt med det tullet spar oss for vingling og tåkeprat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Helt enig, det er noe vi kammerater snakker om og hater, jenter som ikke kan si hva de vil, men senere får en høre at de ikke våget å si det, slutt med det tullet spar oss for vingling og tåkeprat!!

Menn kan ikke endre hvordan kvinner fungerer. Vi må bruke fremgangsmåter som virker slik kvinner er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

Dette er da ikke bare noe kvinne gjør, menn gjør det og. Og det er kanskje verre fordi man som jente føler seg ekstra uønsket, da mannen jo faktisk er jegeren og ha en "god grunn" til å jakte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...