månki Skrevet 17. april 2020 #481 Del Skrevet 17. april 2020 2 timer siden, Deseo skrev: Var på ny kontroll på Riksen idag. Er 10+1. Alt står bra til ❤️ så en liten tass som tok noen situps og veiva med armer og ben. 😍 Begynner nå å roe mer litt og litt mer ned, men fortsatt et stykke igjen til jeg kan senke skuldrene. Hvis det i det hele tatt skjer 🙈 Legger ved et lite bilde 😍❤️🥰 Det er så rart å se hvor for alt skjer inne i magene våre😍 tenk at før jul sitter vi med disse små klumpene i armene Våre🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 17. april 2020 #482 Del Skrevet 17. april 2020 På 12.4.2020 den 23.42, Dame1989 skrev: Slenger meg på tråden her jeg Kanskje 8+1 i dag. 30 år og førstegangs gravid. Var på tul forrige uke 6+6 og fikk en dårlig beskjed. De kunne se en fostersekk med en mulig liten antydning til fosteranlegg. Gynekologen sa at jeg enten er kortere på vei (som er umulig, eggløsning 1/3 og positiv graviditetstest 10/3) eller at jeg har en ma. Skal på ny ultralyd på fredag så gruer meg skikkelig. Vet jo at det er 99 % sjanse for ma så forbereder meg til det. Ikke noe blødning eller smerter. Eneste symptomet er ømme bryster. Tenkte å gi et svar på tråden min. Var på ultralyd i dag 8 +5 og fikk konstantert en ma. Fått time på ullevål til mandag. Håpet er å bli raskt gravid igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 17. april 2020 Forfatter #483 Del Skrevet 17. april 2020 (endret) Har forsøkt å fange opp alle nye og terminendringer på førstesiden nå! Hvis noe mangler nå er det bare å gi beskjed Har ikke termindato på: @Karoline89 , @Idapida567 , @Dame1989 Dere oppgav kanskje hvor langt dere var på vei i stedet, men jeg er ikke så flink til å regne det om det til datoer uten å bruke mye tid hehe Ellers så kan jeg melde at jeg har bodd en uke i mammabukser nå. Var noen fine på HM som måtte kjøpes. No regrets! Føler jeg har synlig mage til alle døgnets tider - den er bare sprekkeferdig rett etter et større måltid eller før et toalettbesøk 😂 På mandag skal noen av oss slutte med hjemmekontor og tilbake til kontorene. Er da 11+2. Har TUL nr 3 samme dag faktisk! Kommer til å bli vanskelig å velge mellom å vise magen frem i trange klær eller skjule den i 5 dager til (til 12+0). Håper alle har det fint og får en solrik og bekymringsfri helg Endret 17. april 2020 av Vestalinn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 17. april 2020 Forfatter #484 Del Skrevet 17. april 2020 3 minutter siden, Dame1989 skrev: Tenkte å gi et svar på tråden min. Var på ultralyd i dag 8 +5 og fikk konstantert en ma. Fått time på ullevål til mandag. Håpet er å bli raskt gravid igjen Så trist å høre ❤️ Hvordan går det med deg nå? Har selv vært gjennom en og det var enkelt og greit beintøft. Heldigvis ordnet det seg relativt raskt, håper det gjør det for deg også ❤️ Beklager posten over - du rakk akkurat å poste før meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 17. april 2020 #485 Del Skrevet 17. april 2020 26 minutter siden, Dame1989 skrev: Tenkte å gi et svar på tråden min. Var på ultralyd i dag 8 +5 og fikk konstantert en ma. Fått time på ullevål til mandag. Håpet er å bli raskt gravid igjen Så utrolig trist å høre! Føler virkelig med deg! 😔💕 Jeg vil hvertfall anbefale deg å be om ultralyd 4 uker etter aborten, for å sjekke at alt er ute! Jeg opplevde selv at jeg ikke fikk negativ test før 9 uker eller noe, og hadde fremdeles rester etter dette, men legen min sa det ikke var mulig. Etter noen uker til hadde jeg plutselig mye smerter og da kom plutselig mensen for første gang, og den varte i rykk og napp i flere uker før det kom ut ganske store rester! 😔 Det er viktig at det blir fulgt opp bedre synes jeg! Håper du slipper unna komplikasjoner og at du blir raskt gravid igjen! 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine Elise Skrevet 17. april 2020 #486 Del Skrevet 17. april 2020 3 timer siden, Hopptimisten skrev: Ok, ringte du inn og spurte? 😊 Ringte ikke, men det stod på tekstmeldingen jeg fikk 😊 Tror de gjør veldig forskjellig virker det som! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine Elise Skrevet 17. april 2020 #487 Del Skrevet 17. april 2020 38 minutter siden, Dame1989 skrev: Tenkte å gi et svar på tråden min. Var på ultralyd i dag 8 +5 og fikk konstantert en ma. Fått time på ullevål til mandag. Håpet er å bli raskt gravid igjen Så leit å høre.. 😔❤️ Håper du blir fort gravid igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 17. april 2020 #488 Del Skrevet 17. april 2020 44 minutter siden, Dame1989 skrev: Tenkte å gi et svar på tråden min. Var på ultralyd i dag 8 +5 og fikk konstantert en ma. Fått time på ullevål til mandag. Håpet er å bli raskt gravid igjen Lykke til videre ❤️ har selv opplevd en MA, og det var trist og vondt, men fort overstått. Ble gravid igjen to sykluser etter, og denne gangen virker alt OK. Sannsynligheten for at en MA skal skje to ganger på rad er jo også liten, så nå som du har hatt det én gang kan du tenke at det trolig ikke skjer igjen. Det tenker i alle fall jeg. alt godt videre 🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline89 Skrevet 17. april 2020 #489 Del Skrevet 17. april 2020 1 time siden, Vestalinn skrev: Har forsøkt å fange opp alle nye og terminendringer på førstesiden nå! Hvis noe mangler nå er det bare å gi beskjed Har ikke termindato på: @Karoline89 , @Idapida567 , @Dame1989 Dere oppgav kanskje hvor langt dere var på vei i stedet, men jeg er ikke så flink til å regne det om det til datoer uten å bruke mye tid hehe Ellers så kan jeg melde at jeg har bodd en uke i mammabukser nå. Var noen fine på HM som måtte kjøpes. No regrets! Føler jeg har synlig mage til alle døgnets tider - den er bare sprekkeferdig rett etter et større måltid eller før et toalettbesøk 😂 På mandag skal noen av oss slutte med hjemmekontor og tilbake til kontorene. Er da 11+2. Har TUL nr 3 samme dag faktisk! Kommer til å bli vanskelig å velge mellom å vise magen frem i trange klær eller skjule den i 5 dager til (til 12+0). Håper alle har det fint og får en solrik og bekymringsfri helg Termindato ifølge app er 4 desember ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 17. april 2020 #490 Del Skrevet 17. april 2020 1 time siden, Vestalinn skrev: Har forsøkt å fange opp alle nye og terminendringer på førstesiden nå! Hvis noe mangler nå er det bare å gi beskjed Har ikke termindato på: @Karoline89 , @Idapida567 , @Dame1989 Dere oppgav kanskje hvor langt dere var på vei i stedet, men jeg er ikke så flink til å regne det om det til datoer uten å bruke mye tid hehe Ellers så kan jeg melde at jeg har bodd en uke i mammabukser nå. Var noen fine på HM som måtte kjøpes. No regrets! Føler jeg har synlig mage til alle døgnets tider - den er bare sprekkeferdig rett etter et større måltid eller før et toalettbesøk 😂 På mandag skal noen av oss slutte med hjemmekontor og tilbake til kontorene. Er da 11+2. Har TUL nr 3 samme dag faktisk! Kommer til å bli vanskelig å velge mellom å vise magen frem i trange klær eller skjule den i 5 dager til (til 12+0). Håper alle har det fint og får en solrik og bekymringsfri helg Termin 10.12 hvis alt går bra. Hatt litt blødning i dag, så får se hvordan det utvikler seg i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 17. april 2020 #491 Del Skrevet 17. april 2020 9 minutter siden, Idapida567 skrev: Termin 10.12 hvis alt går bra. Hatt litt blødning i dag, så får se hvordan det utvikler seg i helgen. Nei, så leit! 😔 Håper det går bra! 🤞🏼💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 17. april 2020 #492 Del Skrevet 17. april 2020 Hadde blødninger for 2,5 uke siden, var da på ultralyd, men var for tidlig til å se hjerteslag. Var på nye ultralyd hos fastlegen i dag (er 8+1), og fikk hilse på den lille babyen 🥰 Fin hjertelyd, og god utvikling. Kunne se tydelig hode, armer og ben. Ble så glad og lettet når alt er fint der inne 💜 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 17. april 2020 #493 Del Skrevet 17. april 2020 3 timer siden, KaffeLurker skrev: Så spennende og gøy å se et så flott bilde! Jeg var på TUL i uke 8ish, og da så det bare ut som en bønne 🙈 Gøy å se uke 10! Vi er nesten likt vi da! Jeg er 10+5 😊 Ja det var veldig gøy å se! Babyen lå veldig rolig i starten så var litt nervøs, men plutselig begynte den å sprelle 🥰 Var også på TUL rundt 8ish og detstemmer at den da var som en liten bønne. Så gøy at vi er så og si likt. 😁 Jeg har termin 15.11. Denne vil ikke endres siden det er ivf baby så vet eksakt når befruktningen skjedde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 17. april 2020 #494 Del Skrevet 17. april 2020 3 timer siden, månki skrev: Det er så rart å se hvor for alt skjer inne i magene våre😍 tenk at før jul sitter vi med disse små klumpene i armene Våre🥰 Absolutt! Var på TUL i uke 7 og 8ish før dette og det er utrolig spennende å se hvor firt de utvikler seg. 😁 Tror det er første gang jeg håper at våren og sommeren går fort 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 17. april 2020 #495 Del Skrevet 17. april 2020 2 timer siden, Dame1989 skrev: Tenkte å gi et svar på tråden min. Var på ultralyd i dag 8 +5 og fikk konstantert en ma. Fått time på ullevål til mandag. Håpet er å bli raskt gravid igjen Åneii.. Så utrolig trist. Sender deg en god klem og håper at det går bra med deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 17. april 2020 #496 Del Skrevet 17. april 2020 1 minutt siden, Deseo skrev: Åneii.. Så utrolig trist. Sender deg en god klem og håper at det går bra med deg ❤️ Takk Har akkurat kjøpt ny større leilighet så har heldigvis noe å bedrive tiden med mtp opppussing ny leilighet og salg av gammel leilighet. Siden det ikke er noe å beskytte skal jeg kose meg med 1 glass vin i kveld i påvente av mandag. Fikk beskjed om å vente 1 mens så satser på å bli gravid i sommer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 17. april 2020 #497 Del Skrevet 17. april 2020 35 minutter siden, Dame1989 skrev: Takk Har akkurat kjøpt ny større leilighet så har heldigvis noe å bedrive tiden med mtp opppussing ny leilighet og salg av gammel leilighet. Siden det ikke er noe å beskytte skal jeg kose meg med 1 glass vin i kveld i påvente av mandag. Fikk beskjed om å vente 1 mens så satser på å bli gravid i sommer Det er godt du har noe annet å tenke på. Det hjelper masse det. ❤️ Kos deg masse med vinen din og det er supert å se at du har en så fin og positiv innstilling. Det hjelper veldig i slike situasjoner. Ønsker deg det aller beste ❤️🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 18. april 2020 #498 Del Skrevet 18. april 2020 Fikk logger inn på Fürst og der var HCG prøvesvaret lagt ut i går ettermiddag. Tok blodprøve tirsdag ettermiddag (6+1), legen ville se ann svaret før jeg fikk ny blodprøve. Hcg var på 32000 - tenker det var bra?? Har heller ikke hatt noe mer blødning etter den sporten i går. Så får jeg prøve å roe meg litt ned med hagearbeid til TUL på tirsdag 😊☀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffeLurker Skrevet 18. april 2020 #499 Del Skrevet 18. april 2020 13 timer siden, Dame1989 skrev: Takk Har akkurat kjøpt ny større leilighet så har heldigvis noe å bedrive tiden med mtp opppussing ny leilighet og salg av gammel leilighet. Siden det ikke er noe å beskytte skal jeg kose meg med 1 glass vin i kveld i påvente av mandag. Fikk beskjed om å vente 1 mens så satser på å bli gravid i sommer Huff så trist 😢 Lykke til videre 💞💞 Håper vinen smaker og at du blir gravid igjen raskt 🤞💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 18. april 2020 #500 Del Skrevet 18. april 2020 1 time siden, Idapida567 skrev: Fikk logger inn på Fürst og der var HCG prøvesvaret lagt ut i går ettermiddag. Tok blodprøve tirsdag ettermiddag (6+1), legen ville se ann svaret før jeg fikk ny blodprøve. Hcg var på 32000 - tenker det var bra?? Har heller ikke hatt noe mer blødning etter den sporten i går. Så får jeg prøve å roe meg litt ned med hagearbeid til TUL på tirsdag 😊☀️ Det lover godt! 😁🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå