solmåneogstjerner Skrevet 27. februar 2020 #21 Del Skrevet 27. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Idretten begrenser skolen veldig. Kommer ofte hjem om nettene. Trener vanligvis fra 15:00 til 21:00, eller senere. Karaktermessig ligger jeg faktisk ganske ålreit an. Får 4 i de fleste fag, et par femmere og treere. I termin 1 lå snittet mitt på 4.5. Jeg går og tar bussen hver dag. Foreldrene mine er kun tilstede når jeg har bokse-kamper. Får betalt av å holde på med dette. Ca 2000 kr per boksekamp. Er blant annet instruktør til Eliten ( U14-17 ). Så økonomisk klarer jeg helt ok, tror jeg. Anonymkode: e3597...293 Høres jo ikke så galt ut da. Men du kan liksom ikke kreve at de skal støtte deg. Fullfør skolen, legg inn et lite ekstra gir der nå. Det er tross alt bare tre måneder igjen. Og sats videre. Men husk at etter skolen er ferdig så må du egentlig klare deg selv. Det betyr at du må jobbe nok til mat, husly osv. Lykke til med satsingen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 27. februar 2020 #22 Del Skrevet 27. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I denne idretten er trening den eneste veien til å nå toppen, dessverre. Har 3 hviledager (Mandag, Torsdag og Lørdag). Men setter pris på svarene dine! Skal gjøre en endring fremover, angående skole osv. Takk skal du ha!😀 Anonymkode: e3597...293 Ok, da har du hviledager, godt å lese Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 27. februar 2020 #23 Del Skrevet 27. februar 2020 Har du en plan etter vgs.? Hvis du skal studere, kan du jo sjekke hvor snittet ligger omtrent på studiet du vil inn på, og tenke at hvis du kommer inn med karakterene du har nå, så går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå