Gå til innhold

Coronavirus - karantene - hamstre?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor plage andre, når man kan ligge i forkant selv? 

Anonymkode: 4adf2...888

Nettopp 👍🏻 

Anonymkode: 478c5...548

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du eventuelt skulle bli satt i hjemmekarantene så er det ikke noe problem at familie eller venner kan handle for deg og sette varene utenfor. Hvis det ikke finnes kolonial.no el tilsvarende der du bor. 

Anonymkode: 2b33c...0ea

Ikke alle som har familie og venner, ei har de dem i umiddelbar nærhet.

Anonymkode: c40fe...b8b

• Liker 4
Skrevet

Ville handlet inn litt ekstra, slik at du alltid har endel mme i hus. Mannen jobber en plass hvor det er økt risiko for smitte, så vi har hamstret inn mat slik at vi slipper å tenke på mathandling om vi må være i karantene. 

Anonymkode: c3897...332

• Liker 1
Skrevet
  • bind/tamponger
  • dyremat!
  • omo/blenda eller hva du foretrekker
  • hermetiske tomater
  • juice
  • knekkebrød

Skrevet
Akkurat nå, Agathe skrev:
  • bind/tamponger
  • dyremat!
  • omo/blenda eller hva du foretrekker
  • hermetiske tomater
  • juice
  • knekkebrød

Hadde heller kjøpt menskopp, det varer lenger enn vanlige bind og tamponger.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hvis folk flest hamstrer nå så får vi et stort problem med at det bllir utsolgt for masse i butikkene og det er unødvendig.

Anonymkode: fca49...26f

Skrevet
4 timer siden, Brunhilde skrev:

Frosne grønnsaker og bærblandinger ville jeg absolutt tatt med. Smoothie er ikke godt, men iskrem og bringebær er :)

Da vet du ikke hvordan skikkelig smoothie lages :)

Skrevet
5 minutter siden, 2shy said:

Da vet du ikke hvordan skikkelig smoothie lages :)

DET er noe av det dummeste jeg har lest på lenge! Hva faen har du med å komme her og mene om hva jeg liker og ikke liker? 

J E G  L I K E R  I K K E  S M O O T H I E! Uansett hvordan og hvem fanden den er laget. Jeg liker det IKKE. Jeg syns det er EKKELT. OK? Eller må jeg rope enda høyere? Steike, jeg lot meg irritere skikkelig av det utsagnet. :skratte:

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Brunhilde skrev:

DET er noe av det dummeste jeg har lest på lenge! Hva faen har du med å komme her og mene om hva jeg liker og ikke liker? 

J E G  L I K E R  I K K E  S M O O T H I E! Uansett hvordan og hvem fanden den er laget. Jeg liker det IKKE. Jeg syns det er EKKELT. OK? Eller må jeg rope enda høyere? Steike, jeg lot meg irritere skikkelig av det utsagnet. :skratte:

Oisann.

• Liker 3
Skrevet

Om alle skal begynne å hamstre for sikkerhets-skyld så blir det jo ikke noe igjen til de som faktisk kan trenger det. Se på munnbind på apotekene nå, de er jo utsolgt allerede fordi folk hamstrer. Først seg sjøl så seg sjøl...

Anonymkode: 66bf1...daf

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du og andre som deg plager andre når dere hamstrer og gjør så butikkene går tomme for ting vi som ikke har panikk gjerne skulle handlet.

• Liker 1
Skrevet

Nei. ingen hamstring her. Har 4 doruller i skapet og det holder lenge. Munnbind har de jo gått ut så sagt 234 ganger at man ikke skal bruke så penger i do.  Lever livets glade dager og lar meg ikke affisere.  :)

Skrevet

Jeg har alltid ris, pasta, egg, skinke, spekemat,  langtidsholdbar fløte, hermetisk mais,  kjøttdeig ,  ost,  tacokit, suppeposer, mel,  smør og halvstekte baguetter i huset.  Med det kan jeg lage ganske mange måltider.  

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi hvis folk flest hamstrer nå så får vi et stort problem med at det bllir utsolgt for masse i butikkene og det er unødvendig.

Anonymkode: fca49...26f

Ja, vi hadde jo den smørkrisen i 2011 hvor folk hamstret til den store gullmedalje og hyllene var tomme i evigheter. 

Skrevet
47 minutter siden, Peanut skrev:

Ja, vi hadde jo den smørkrisen i 2011 hvor folk hamstret til den store gullmedalje og hyllene var tomme i evigheter. 

Ja man ser jo bare i denne tråden hvor forskrudde folk kan bli.  Måtte kjøpe to pakker utenlandsk smør den jula, overlevde det helt fint du.  Mens andre satt hjemme med 30 pakker i kjøleskapet, blir "moro" å se fremover hvor gale folk kommer til å bli hvis dette sprer seg. Syns jeg ser folk kommer halsende med 3 fulle handlekorver med mat i tilfelle karantene.   40 pakker dopapapir  😂jaja. 

Anonymkode: ac194...c0a

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mens andre satt hjemme med 30 pakker i kjøleskapet, blir "moro" å se fremover hvor gale folk kommer til å bli hvis dette sprer seg. Syns jeg ser folk kommer halsende med 3 fulle handlekorver med mat i tilfelle karantene.   40 pakker dopapapir  😂jaja. 

Du skal ikke se bort ifra at folk er gale nok til å faktisk gjøre det.

Anonymkode: 849c5...b7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...