AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Del Skrevet 25. februar 2020 Jeg lurer på om noen her inne kan dele sine erfaringer med ulike joggesko. Jeg løper endel, og skal nå kjøpe nye sko. Blir noen kilometer i uka på asfalt (selv om jeg prøver å variere). Målet er å etterhvert løpe 30-50 km i uka. Har noen kilo for mye, men jobber med den saken. Overpronerer ikke. Noen gode tips? Anonymkode: 8704a...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 26. februar 2020 #2 Del Skrevet 26. februar 2020 Asics nimbus synes jeg er greie. Har hat denne modellen i en årrekke. Det er en nøytral sko. Bruker de mest på asfalt, og grus innimellom. Synes den dekker mine behov, vil påstå den er en ganske allround sko. En mengdesko Vi har testet joggesko for asfalt og hardt underlag fra Adidas, Asics, Mizuno og Hoka. https://www.dinside.no/fritid/her-er-det-veldig-mye-bra/71533154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #3 Del Skrevet 26. februar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om noen her inne kan dele sine erfaringer med ulike joggesko. Jeg løper endel, og skal nå kjøpe nye sko. Blir noen kilometer i uka på asfalt (selv om jeg prøver å variere). Målet er å etterhvert løpe 30-50 km i uka. Har noen kilo for mye, men jobber med den saken. Overpronerer ikke. Noen gode tips? Anonymkode: 8704a...dc5 Etter mange år med løping på høyere nivå vil jeg anbefale deg å kutte ut asfalten. Mange "jogger" også i et tempo som vil heller være bedre å gå. Gåing er undervurdert, gir kanskje like godt utbytte som å jogge. Så kan man booste på med rask gange i litt bakke for øking av puls. Anonymkode: 9f006...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå