Alene&snill Skrevet 25. februar 2020 #1 Del Skrevet 25. februar 2020 I et negativt forhold til min kjæreste, som bare etter noen måneder begynte og trekke inn sine ekser og deres prestasjoner i senga sammelignet med meg. Og stadig kom det nye måter og såre meg på, daglig kritikk på hvor lite jeg gjorde for henne og hvor lite jeg brydde meg om henne og hennes behov. Sex var fraværende selv om jeg daglig ytret til henne hvor pen og flink og flott hun var, så var sexen borte og kunne være sexløst i opptil 6 måneder. Men jeg var grunnen, fikk jeg klar beskjed om. Om jeg ønsket sex 1-2 ganger etter hverandre fikk jeg klar beskjed om at jeg var syk i hode og at jeg ikke var normal, om det var aktuelt med samleie kom det med premisser og krav til hva jeg skulle gjøre for henne i forkant. Jeg som mann hadde lyst og utforske sex med og prøve ANAL, det var ikke et tema for henne. Men og snakke i telefonen og titte meg i øynene og si at eksen pulte henne i rompa mange ganger og det var deilig, var akseptabelt syntes hun. men skulle ikke stoppe der, etter og ha rakket meg sånn ned at jeg ikke liker meg selv lengre. Hun startet og snakke ned ungen min, og kaldere henne masse stygge ting. Og i dag er ungen min psykisk syk, og sliter med depresjon og selvskading, jeg klarte ikke og stå i mot og har stått på sidelinjen og sett mitt barn falme som en stjerne som dør. Men selv om vi ikke er sammen i dag, har jeg et enormt savn og klarer ikke slutte og tenke at kun den damen kan elske en så dårlig person som meg. Og ikke minst skammen jeg føler hos meg selv, hvorfor skal jeg egentlig savne noen som har gjort dette mot oss og hvorfor klarer jeg ikke leve livet som henne. Jeg klarer ikke gå ut, jeg sover nesten ikke og har gått ned 15-20 kilo i vekt etter bruddet. Jeg er så lei av og være trist, jeg så lei av og savne henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Del Skrevet 25. februar 2020 Javel. Håper det gir deg noe å skrive det du gjør. Anonymkode: f5b9d...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla80 Skrevet 25. februar 2020 #3 Del Skrevet 25. februar 2020 Sitat Hun startet og snakke ned ungen min, og kaldere henne masse stygge ting. Og i dag er ungen min psykisk syk, og sliter med depresjon og selvskading, jeg klarte ikke og stå i mot og har stått på sidelinjen og sett mitt barn falme som en stjerne som dør. Vær glad du kom deg vekk ifra henne. Hun virker ikke helt riktig satt sammen.. Hun har jo tydeligvis ødelagt psyken til dere begge to.. Du kommer deg videre i livet og kan ta vare på din datter ikke kast bort mere tid på en slik dame som det . Bruk tida på deg selv og din datter fremover, det er ikke for seint 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå