AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Del Skrevet 24. februar 2020 Hei! Er en gutt på 18 år som har vært veltrent siden jeg var et lite barn. Jeg er tynn, ca 165cm høy og ligger på ca 55kg... Jeg har lite kroppsfett og nesten bare muskler, men er ikke noe som helst sterk. Jeg har tenkt til å begynne å trene, og lurer på hvordan jeg kan legge på meg. Utseende betyr ikke så mye for meg, men jeg vil bli større og sterkere siden jeg håper på å komme meg inn i forsvaret. Uansett hvor mye jeg spiser, så legger jeg ikke på meg 1gram. Kanskje noen som synes at jeg er heldig, men det gjør ikke jeg. Hvis det er noen som kan komme med forslag, evt treningsmetoder eller forskjellige dietter og kosttilskudd, så har jeg satt stor pris på det:) Anonymkode: 09e96...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Del Skrevet 24. februar 2020 Har du faktisk sjekket hvor mange kalorier du spiser hver dag? Også type mat og næringsinnhold. Jeg er tynn. Alle ser at jeg spiser mye på jobb så de lurer på hvordan jeg kan være så tynn. Etter mange år så har jeg skjønt det. Mitt kaloriinntak over 24 timer er kun nok til å opprettholde en lav vekt. Anonymkode: 1cc62...477 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Del Skrevet 24. februar 2020 Du har jo idealvekt. Anonymkode: 64211...1d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #4 Del Skrevet 24. februar 2020 Last ned f eks My Fitness Pal, og logg maten din. Du spiser nok færre kalorier enn du tror. Få mennesker er utenfor fysikkens lover. Så må du øke inntaket ditt. Drikke Helmelk med Oboy pulver f eks. Ellers så får du gainer kosttilskudd. Anonymkode: 1a9c2...f21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #5 Del Skrevet 24. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du faktisk sjekket hvor mange kalorier du spiser hver dag? Også type mat og næringsinnhold. Jeg er tynn. Alle ser at jeg spiser mye på jobb så de lurer på hvordan jeg kan være så tynn. Etter mange år så har jeg skjønt det. Mitt kaloriinntak over 24 timer er kun nok til å opprettholde en lav vekt. Anonymkode: 1cc62...477 Har ikke sjekket hvor mange kalorier jeg spiser nei. Spiser mye fisk og kylling hver uke, med grønnsaker. Hvor mange kalorier måtte du ha for å opprettholde ''lav vekt'' Anonymkode: 09e96...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #6 Del Skrevet 24. februar 2020 Fisk og kylling er jo sunt og fint. Det samme er grønnsaker. Men det er ikke høyt på kalorier. Anonymkode: 1a9c2...f21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 24. februar 2020 #7 Del Skrevet 24. februar 2020 (endret) Nøtter Mandler Rosiner, tørka frukt Peanøttsmør Havre Laks Egg Ris Pasta Ost Olivenoilje Kjøtt, med eventuelt mer fett på Eventuelt: Havremel Proteinpulver og Peanøttsmør som en gainer Proteinpulver frukt havremel, en dæsj olivenolje Eller om du kjøper en gainer i butikk, typisk 60-70%karbohydrater og 20-30% protein. Brukes som et tilskudd vanelig , for og få i seg mer calorier, inntar alt fra 2-3 ganger pr dag, ilag med den vanelige kosten, for og øke calorier. noen ganger er det enklere og drikke calorier en og spise alt. Endret 24. februar 2020 av Sunset90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #8 Del Skrevet 24. februar 2020 Har tenkt til å prøve gainer. Har dere forslag på gainer som ikke er så alt for dyrt, og som er av ''god kvalitet''? Anonymkode: 09e96...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #9 Del Skrevet 25. februar 2020 Jeg hadde samme problem. Spiste 2500 kcal hver dag over et halvt år (ja, jeg logget - fant også ut at mitt normale inntak var ca 2000 per dag). La ikke på meg noe som helst. Så begynte jeg med styrketrening, da gikk vekten endelig opp. Nå etter nesten ett år har jeg nådd en vekt på 60 kg. Tidligere har jeg aldri veid mer enn 53. Anonymkode: 8cad9...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 25. februar 2020 #10 Del Skrevet 25. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt til å prøve gainer. Har dere forslag på gainer som ikke er så alt for dyrt, og som er av ''god kvalitet''? Anonymkode: 09e96...448 Gainer er sukker (maltodextrin) og protein. Da kan du heller spise godteri. Så drit i det. Men proteinpulver kan være nyttig. Du har jo ikke begynt å trene enda, så før du tyr til peanøttsmør og gud veit hva, så må du først begynne å trene ordentlig. Skaff deg et treningsprogram med fokus på baseøvelser. Tren regelmessig og bli sterk i dem, og du går garantert opp i vekt. De først fem kiloene kommer til å være de enkleste du noensinne kommer til å legge på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 25. februar 2020 #11 Del Skrevet 25. februar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er en gutt på 18 år som har vært veltrent siden jeg var et lite barn. Jeg er tynn, ca 165cm høy og ligger på ca 55kg... Jeg har lite kroppsfett og nesten bare muskler, men er ikke noe som helst sterk. Jeg har tenkt til å begynne å trene, og lurer på hvordan jeg kan legge på meg. Utseende betyr ikke så mye for meg, men jeg vil bli større og sterkere siden jeg håper på å komme meg inn i forsvaret. Uansett hvor mye jeg spiser, så legger jeg ikke på meg 1gram. Kanskje noen som synes at jeg er heldig, men det gjør ikke jeg. Hvis det er noen som kan komme med forslag, evt treningsmetoder eller forskjellige dietter og kosttilskudd, så har jeg satt stor pris på det:) Anonymkode: 09e96...448 Skriv til meg så kan vi ta en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå