Gå til innhold

Lamictal

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Lurer på når dere som går på Lamictal merket bedring? Jeg har tilbakevendende depressiv lidelse. Sannsynligvis har jeg noe i retning bipolar. Enten bipolar 2 eller cyklotymi. 

Lidelsestrykket er så sterkt. Jeg har andre diagnoser også. Er desperat etter noe som kan hjelpe meg nå. Har svært mørke tanker og det at Lamictal kanskje kan hjelpe meg er det eneste som holder meg i live for tiden. 

Anonymkode: 23e3c...7ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid det tar før man oppnår effekt av Lamictal varierer nok noe fra person til person. Man starter med en lav dose,for så å øke opp til den dosen som er anbefalt, økning (vanligvis) med 2-ukers intervaller.Blodprøver vil også gi et hint om dosering.  Effekten vil som regel merkes noe etter et par uker og mer etterhvert som du nærmer deg den doseringen som 'passer' for deg. Klønete forklart,menmen.. Lykke til 🙂

Skrevet

For meg tok det veldig lang tid, det hang sammen med at vi økte dosen veldig sakte. Jeg er nå oppe i en dose der jeg merker noe bedring i de depressive symptomene. Har prøvd mange medisiner før uten virkning.

Eksmannen min er bipolar og han merket virkningen fortere og er blitt mye bedre på den medisinen.

Håper du får hjelp av den 🙂

Anonymkode: c19bf...bac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...