AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Del Skrevet 23. februar 2020 Mannen og jeg går med tanker om å lage klatrevegg ute til barna, men er samtidig litt usikre.. Han mener at om vi setter opp en klatrevegg i hagen vår, så kan andre barn komme og prøve seg. Som igjen kan resultere i at de skader seg.. Er dette noe en er nødt til å ta hensyn til, og i så fall hvordan? Jeg tenker at alle barn er velkomne til å prøve seg, men da helst etter avtale:) Mannen har "brattkort" som gjør at han kan instruere andre i klatring. Det er derfor tryggere om barna kan si ifra først. Anonymkode: 182a2...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 23. februar 2020 #2 Del Skrevet 23. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at alle barn er velkomne til å prøve seg, men da helst etter avtale:) Mannen har "brattkort" som gjør at han kan instruere andre i klatring. Det er derfor tryggere om barna kan si ifra først. Selv hadde jeg ikke hatt ønske om å ha barn i hagen min uten avtale, klart de må spørre først. Ikke bare for sikkerheten, men for deres skyld også. Uansett, kult tiltak! Klatring er en super sport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #3 Del Skrevet 23. februar 2020 Kanskje ordne en vegg der det går an å feste et dekke over, en form for presenning f.eks., slik at det ikke blir like lett for andre å begynne å klatre uten at dere er der. Anonymkode: c11fc...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #4 Del Skrevet 23. februar 2020 Har klatrevegg på ene husveggen. Det har aldri vært noe problem. Ingen klatrer der uten lov. Har hengt opp liner til topptaufeste (har ikke tauet hengende ute da det vil ødelegge tauet). Linene er også festa såpass høyt at barna ikke får tak i. De bryr seg ikke om å prøve heller. Anonymkode: 96c6e...12d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå