Gå til innhold

Han var utro, vil at han skal angre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, eller skrev:

Du blir en bedre utgave av deg selv ved å miste interessen for ham. Til du lykkes med det, kan du late som.

Det er målet, men akkurat nå har jeg mest lyst til å låse meg inne for å gråte. Vet ikke hvordan jeg later som, er egentlig det jeg lurer på. Ts

Anonymkode: 42383...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Martevelja skrev:

Han vet nok at du er sånn, derfor har han gjort som han har gjort. Dette beviser også at du har null respekt for deg selv. Da kan du ikke forvente av han heller..

Jeg hvordan jeg er, og jeg prøver å gjøre noe med det. Men vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre. Ts

Anonymkode: 42383...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Typen var utro. Vil "ta igjen" med å virkelig få han til å angre og dermed innse hva han har mistet. Har ikke tenkt å ta han tilbake. Hva bør jeg gjøre? Hvordan kan jeg fremstå som drømmedama? 

Anonymkode: 42383...75c

Han mister ingenting, han har jo allerede valgt en annen kvinne i stedet for parforholdet deres!

 

Anonymkode: ff0d6...3ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Han mister ingenting, han har jo allerede valgt en annen kvinne i stedet for parforholdet deres!

 

Anonymkode: ff0d6...3ff

Mao er du null verdt for han!!

Finn deg en bedre mann, mitt råd bare..

Anonymkode: ff0d6...3ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lyst til å ligge i senga og gråte, men trenger tips til hvordan jeg kan late som om det går bra. Ts

Kom deg ut av sengen! Trene og bevege deg ute i naturen, gjøre ting som du liker! Da kommer du deg også raskere over han. Ikke vis at du har det "dårlig" nå om du treffer på han på noen måte, bare smil og gå vekk fra situasjonen. Null kontakt gjør underverker, uansett hva han gjør! Null kontakt. Så går det hele over sakte men sikkert over litt tid, og du kan gå videre og treffe en skikkelig mann. Tro at en som har sviket deg på verst mulige måte vil reagere på noen måte om du "hevner" deg er bare patetisk. Mest sannsynlig ofrer han deg ikke en tanke, han bare søker etter neste offer uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...