Gå til innhold

Han var utro, vil at han skal angre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen var utro. Vil "ta igjen" med å virkelig få han til å angre og dermed innse hva han har mistet. Har ikke tenkt å ta han tilbake. Hva bør jeg gjøre? Hvordan kan jeg fremstå som drømmedama? 

Anonymkode: 42383...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typen var utro. Vil "ta igjen" med å virkelig få han til å angre og dermed innse hva han har mistet. Har ikke tenkt å ta han tilbake. Hva bør jeg gjøre? Hvordan kan jeg fremstå som drømmedama? 

Ved å slutte å gi ham oppmerksomhet. Som å lage denne tråden. Få han ut av hodet ditt. Når du har glemt denne mannen vil det svi. Først da. 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Typen var utro. Vil "ta igjen" med å virkelig få han til å angre og dermed innse hva han har mistet. Har ikke tenkt å ta han tilbake. Hva bør jeg gjøre? Hvordan kan jeg fremstå som drømmedama? 

Anonymkode: 42383...75c

Gjør det slutt!

Anonymkode: 2fd81...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er desperat. Ser ikke han hva han har mistet, så har ikke han mistet noe, det er ikke du som skal få han til å innse noe. Virker bare dumt. Hvorfor bortkastet du tiden på noen som ikke vil ha deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det slutt!

Datt du ut når du leste "har ikke tenkt å ta han tilbake?" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I stedet for å ønske at han skal angre, hvorfor ikke ønske deg selv lykke? Gjør noe som du er glad i. Det å overse ham helt og gå videre kan stikke mer enn du tror. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Ved å slutte å gi ham oppmerksomhet. Som å lage denne tråden. Få han ut av hodet ditt. Når du har glemt denne mannen vil det svi. Først da. 

Vil ikke gi han oppmerksomhet, men han kommer til å sitte i hodet mitt en stund. Tenker å ignorere han. Vil gjerne at det skal virke som jeg har det bra uten han. Ts

Anonymkode: 42383...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det slutt!

Anonymkode: 2fd81...ae8

Har gjort det slutt. Ts

Anonymkode: 42383...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det motsatte av kjærlighet er ikke hat ,det er  likegyldighet.

Vær totalt likegyldig ovenfor ham og det vil svi skikkelig for da er du også ferdig med ham, nå er du ikke det, for denne tråden tyder på alt annet.

Anonymkode: 5876e...68c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Martevelja skrev:

Du er desperat. Ser ikke han hva han har mistet, så har ikke han mistet noe, det er ikke du som skal få han til å innse noe. Virker bare dumt. Hvorfor bortkastet du tiden på noen som ikke vil ha deg?

Målet er å bli en bedre utgave av meg selv, og dermed virkelig få han til å angre. Vil også finne noen som er bedre enn han. Han angrer allerede nå, men vil at han skal angre mer. Ts

Anonymkode: 42383...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Krølle-frøkna skrev:

I stedet for å ønske at han skal angre, hvorfor ikke ønske deg selv lykke? Gjør noe som du er glad i. Det å overse ham helt og gå videre kan stikke mer enn du tror. 

Er egentlig det jeg mener. Vil bli en bedre utgave av meg selv, og det tror jeg vil føre til at han angrer mer. Tenker å overse ham. Ts

Anonymkode: 42383...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, eller skrev:

Legg ballen død. Beveg deg mot likegyldighet.

Tenker å ignorere han, men vil gjerne bli en bedre utgave av meg selv. Ts

Anonymkode: 42383...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort det slutt. Ts

Anonymkode: 42383...75c

Så hva er greia med dette da? 

Anonymkode: 2fd81...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det motsatte av kjærlighet er ikke hat ,det er  likegyldighet.

Vær totalt likegyldig ovenfor ham og det vil svi skikkelig for da er du også ferdig med ham, nå er du ikke det, for denne tråden tyder på alt annet.

Anonymkode: 5876e...68c

Planen er å ignorere han. Men vil også vise at det går bra uten han, og etterhvert finne noen andre... Ts

Anonymkode: 42383...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker å ignorere han, men vil gjerne bli en bedre utgave av meg selv. Ts

Anonymkode: 42383...75c

Du blir en bedre utgave av deg selv ved å miste interessen for ham. Til du lykkes med det, kan du late som.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet nok at du er sånn, derfor har han gjort som han har gjort. Dette beviser også at du har null respekt for deg selv. Da kan du ikke forvente av han heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Martevelja skrev:

Han vet nok at du er sånn, derfor har han gjort som han har gjort. Dette beviser også at du har null respekt for deg selv. Da kan du ikke forvente av han heller..

Enig. Ts er barnslig. 

Anonymkode: 2fd81...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva er greia med dette da? 

Anonymkode: 2fd81...ae8

Har lyst til å ligge i senga og gråte, men trenger tips til hvordan jeg kan late som om det går bra. Ts

Anonymkode: 42383...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...