Gå til innhold

Hvordan stoppe edderkoppene?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest spiderspider

Det er ofte ganske store edderkopper på badet mitt. Jeg orker ikke tanken på den en gang, så dette er er problem for meg. Noen kjerringråd eller tips som for de til å flytte andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde endel edderkopper på soverommet vårt i fjor... :o :-? :sjokk:

På høsten fjernet vi en svær plante som vokste oppetter veggen ved vinduet og nå sprayer jeg jevnlig med zalovann rundt vinduskarmen - utvendig!

Noe har det iallefall hjulpet for enn så lenge (*bank i bordet") har vi ikke hatt noen "på besøk"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestemari

Min ekstreme edderkoppfobi har resultert i at me har klister (ja, sånnn påskesmøring) rundt alle vindaugskarmane ute, og rundt døra.

Null edderkoppar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ekstreme edderkoppfobi har resultert i at me har klister (ja, sånnn påskesmøring) rundt alle vindaugskarmane ute, og rundt døra.

Null edderkoppar.

Hvor ofte "smører" dere :ler: , og hvordan ser det da ut rundt vinduene (og hvordan fjerner dere de som måtte sette seg fast) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestemari

Ser ikkje fint ut, me har ikkje prøvd å fjerna det endå. Reknar med at det går vekk med klisterfjernar.

Viss me ikkje hadde brukt klister, så måtte me ha flytta. Høgt opp på fjellet, der ingen erddekoppar lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...