AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Del Skrevet 21. februar 2020 Jeg trener styrke mandag, onsdag og fredag. Må jeg ligge i proteinoverskudd tirsdag, torsdag og i helgen, eller er det nok å bare ligge i overskudd de dagene jeg trener? Anonymkode: 1bcf4...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #2 Del Skrevet 22. februar 2020 Hva spør du om; kalorioverskudd eller om du trenger å spise like mye proteiner alle dager? 🙂 Virker logisk å være ganske konsekvent alle dager, tror du ikke? Det er jo mellom treningsdagene at musklene bygges sterkere... I praksis tror jeg at jeg nok spiser litt ekstra på treningsdagene, men prøver å opprettholde et godt kosthold med mye proteiner gjennom hele uka. Anonymkode: 8562e...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 22. februar 2020 #3 Del Skrevet 22. februar 2020 (endret) Der er ikke nødvendig å ligge i overskudd. Du ønsker å tilføre musklene tilstrekkelig med aminosyrer for å utnytte økt proteinsyntese etter styrketrening. Dette varer opptil 36 timer. Musklene vet ikke om det er dag eller natt eller helg eller hva det er. Så du bør spise nok hver dag. Kanskje du i teorien har litt mindre behov på søndagen, men det blir bare overtekning, spør du meg. Endret 22. februar 2020 av Pierre Gynt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #4 Del Skrevet 25. februar 2020 Ikke heng deg opp i mengdene så nøyaktig. De fleste er mosjonister på et senter, som deg. Spiser du ca 1-1,5g pr kg holder det fint for deg. Ikke heng deg opp i 1,8 eller 2g. Annerledes om du trener på høyere nivå, det gør ikke 90% av de som går på et treningsenter. De er mest opptatt av en øvelse de har lært på instagram eller å høre på musikk, se på en video etc. Eller fnise sammen med venninnene sine. Anonymkode: 52d5d...97b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå