AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Del Skrevet 21. februar 2020 Hvis jeg skal gå en to timers tur i skogen så er jeg alltid mest sliten i den første timen. Den siste timen har jeg bedre kondis enn den første timen. Sånn er det hver eneste gang. Jeg trodde det var motsatt. At man er minst slitne den første timen og blir mere sliten den andre timen. Helt motsatt hos meg. Er dette normalt? Det er så slitsomt å gå den første timen og beina og kroppen føles så tunge og jeg er så sliten. Også fortsetter jeg å gå og etter en time så er kondisen mye bedre og det er mye lettere å gå tur. Hva kan dette være for noe? Går tur i sakte tempo. Anonymkode: 2fd15...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #2 Del Skrevet 21. februar 2020 Musklene og kroppen din blir varmere, mykere og mer samarbeidsvillig etterhvert som du går. Det er min teori. Anonymkode: 81020...413 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Del Skrevet 21. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Musklene og kroppen din blir varmere, mykere og mer samarbeidsvillig etterhvert som du går. Det er min teori. Anonymkode: 81020...413 Ja kan være det. Men tar det en time? Anonymkode: 2fd15...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #4 Del Skrevet 21. februar 2020 Jeg er også slik, aner ikke hvorfor. Anonymkode: bcf65...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 21. februar 2020 #5 Del Skrevet 21. februar 2020 Jeg er også sånn, men det er den første halvtimen som noen ganger kan føles tung- skjer alltid på ski også. Etter det går det på autopilot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 21. februar 2020 #6 Del Skrevet 21. februar 2020 Tar en vis tid og få varmet opp kroppen og komme i automodus. Kan alltids føles tyngre og komme igang. Kansje fordi det er lettere og fortsette når man er kommet godt igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chumi Skrevet 21. februar 2020 #7 Del Skrevet 21. februar 2020 Veldig individuelt hvor lang tid det tar å bli varm ! Jeg bruker også nærmere en time på å bli skikkelig varm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå