Gå til innhold

Matcher på Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste menn får minimalt med respons fra noen som helst. Kvinner kunne fått respons fra de fleste, men kontakter stort sett ikke "de fleste". Så da sitter det masse menn og prøver seg på alle og mislykkes, mens masse damer sitter og prøver seg på de samme få og mislykkes også. Tinder i et nøtteskall 😀

Anonymkode: 7b4d5...3ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn får minimalt med respons fra noen som helst. Kvinner kunne fått respons fra de fleste, men kontakter stort sett ikke "de fleste". Så da sitter det masse menn og prøver seg på alle og mislykkes, mens masse damer sitter og prøver seg på de samme få og mislykkes også. Tinder i et nøtteskall 😀

Hehe, det må da være mulig å lage en app som er bedre enn det der, ved å utnytte disse to oppførselene til både kvinner og menn?

Noe som gjør det mindre utseende basert og får kvinner til å kunne se etter gode kvaliteter hos mennene, som stabil og trygg, fremfor å kun snakke med de som har best hårvekst eller penest ansikt?

Ikke vet jeg, men det virker som en snål app som de fleste ikke er fornøyde med :)

Anonymkode: 79ed5...11f

Skrevet

Greia er jo at utseende betyr ganske mye. Det finnes nok av datesider som har mer fokus på felles interesser og verdisyn. Men jeg skal love deg at det ikke gir større suksess. Jeg har datet menn fra okcupid for eksempel, hvor vi hadde rundt 95% match. Det var null kjemi med alle tre mennene jeg møtte derfra. Helt absurd. Det er så mye mer enn det man ser.

Anonymkode: c8c2e...ea3

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Greia er jo at utseende betyr ganske mye. Det finnes nok av datesider som har mer fokus på felles interesser og verdisyn. Men jeg skal love deg at det ikke gir større suksess. Jeg har datet menn fra okcupid for eksempel, hvor vi hadde rundt 95% match. Det var null kjemi med alle tre mennene jeg møtte derfra. Helt absurd. Det er så mye mer enn det man ser.

Anonymkode: c8c2e...ea3

Selvfølgelig, men for meg så høres det uansett ut som et bedre alternativ enn å bli avvist av alle, og tilbringe hele livet alene. Uten sex, uten nærhet, uten intimitet, uten kroppsvarme fra et annet menneske. Menneskelig berøring er undervurdert.

Anonymkode: b41f8...a84

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ganske logiske egentlig. Hvis du er mann og sender melding har damen nok 100 vis av matcher. Samme har nok de 20% mest populære mennene. Jeg sender dog alltid melding først, hvis ikke har man 0% sjanse, bedre med 1% ved å være proaktiv.

Anonymkode: d2a17...649

Det er da ikke 0%. Får jo av og til første melding fra damer.

Anonymkode: 28551...420

Skrevet
1 time siden, Måneskinn skrev:

Vel, jeg tar som regel kontakt med de jeg matcher med - men svarer de? Meget sjelden... så det er ikke sånn at alle damer sitter på gjerdet. Noen av oss prøver faktisk ;) 

Det er nok veldig sjeldent. Ikke utenkelig at 90 % av damene aldri har sendt første mld. 

7 matcher nå. Null mld. 

Anonymkode: cb22c...963

Skrevet

Tror det er snart et halvt år siden ei dame sist svarte meg på Tinder. 😞 

Men så er det nok 3 måneder siden siste match også, så da er det kanskje ikke så rart. 😫

Anonymkode: b41f8...a84

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hehe, det må da være mulig å lage en app som er bedre enn det der, ved å utnytte disse to oppførselene til både kvinner og menn?

Noe som gjør det mindre utseende basert og får kvinner til å kunne se etter gode kvaliteter hos mennene, som stabil og trygg, fremfor å kun snakke med de som har best hårvekst eller penest ansikt?

Ikke vet jeg, men det virker som en snål app som de fleste ikke er fornøyde med :)

Fra mitt og ditt synspunkt ville en bra datingapp vært en app hvor folk fant hverandre fort og så sletta appen. Fra eiernes ståsted er en bra app en app man ikke sletter men bruker så lenge som mulig.

Biologien gjør at kjønnene oppfører seg veldig annerledes på tinder. Kvinner er programmert til å kun gå etter de mest attraktive, menn er programmert til å ikke være kresne. Men biologien handler kun om sex. Tinder blir bare ren biologi, og det går ikke an at alle kan få forhold med de peneste mennene. Hadde vært interessant om noen utviklet en datingapp som tok hensyn til biologi ja, hvor formålet var at brukerne skulle finne kjæreste. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra mitt og ditt synspunkt ville en bra datingapp vært en app hvor folk fant hverandre fort og så sletta appen. Fra eiernes ståsted er en bra app en app man ikke sletter men bruker så lenge som mulig.

Biologien gjør at kjønnene oppfører seg veldig annerledes på tinder. Kvinner er programmert til å kun gå etter de mest attraktive, menn er programmert til å ikke være kresne. Men biologien handler kun om sex. Tinder blir bare ren biologi, og det går ikke an at alle kan få forhold med de peneste mennene. Hadde vært interessant om noen utviklet en datingapp som tok hensyn til biologi ja, hvor formålet var at brukerne skulle finne kjæreste. 

Enig. Skal vi lage en slik app? :) Det er jo helt håpløst når det sitter millioner av bruker rundt og trykker som gale når kjønnene har helt motsatt strategi biologisk? Det blir penger av slikt, men man blir jo bare lurt egentlig til å bruke masse unødvendig tid.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...