AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Har seks matcher nå. Er mann (ellers kunne jeg jo hatt 500 eller hva som er maks, om det er en maksgrense). Null kontakt med dem. Jeg har ikke skrevet, de har ikke skrevet. Hun ene av dem har jeg faktisk matchet med for andre gang... Jeg slettet henne forrige gang. Aner ikke om hun vet at dette er andre gangen. Hva er greia med at damene bare sitter der uten å ta kontakt? Jeg vet at de har flust av andre menn å skrive med, men likevel. De har jo sveipet meg til høyre. Ser virkelig ikke for meg at noen av disse seks kommer til å ta kontakt. Anonymkode: cb22c...963
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Damer får vel stort sett match med alle de sveiper høyre på, da menn ofte sveiper alle til høyre. Da er det vel naturlig at du sender første melding? Siden de på et vis har tatt første steg. Så er det som du sier, de har sikkert veldig mange matcher. Like mange som de har høyresveipa. Anonymkode: 7b4d5...3ea
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har seks matcher nå. Er mann (ellers kunne jeg jo hatt 500 eller hva som er maks, om det er en maksgrense). Null kontakt med dem. Jeg har ikke skrevet, de har ikke skrevet. Hun ene av dem har jeg faktisk matchet med for andre gang... Jeg slettet henne forrige gang. Aner ikke om hun vet at dette er andre gangen. Hva er greia med at damene bare sitter der uten å ta kontakt? Jeg vet at de har flust av andre menn å skrive med, men likevel. De har jo sveipet meg til høyre. Ser virkelig ikke for meg at noen av disse seks kommer til å ta kontakt. Anonymkode: cb22c...963 Fordi at en del damer er selektive når de sveiper til høyre, og menn sveiper alt mulig til høyre, og lar være å svare om de får en melding de alikevel ikke er så interessert i. Jeg ble sånn på Tinder selv, lot mennene ta kontakt, for hørte jeg ikke noe først så var se faktisk ikke interessert. Send en mld til hun du har matchet med for andre gang 😉 Anonymkode: e5a94...197
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #4 Skrevet 21. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damer får vel stort sett match med alle de sveiper høyre på, da menn ofte sveiper alle til høyre. Da er det vel naturlig at du sender første melding? Siden de på et vis har tatt første steg. Så er det som du sier, de har sikkert veldig mange matcher. Like mange som de har høyresveipa. Anonymkode: 7b4d5...3ea De har ikke tatt noe første steg. De er veldig passive, som er som forventet. Null innsats. Anonymkode: cb22c...963
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #5 Skrevet 21. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Send en mld til hun du har matchet med for andre gang Anonymkode: e5a94...197 Nei, jeg skrev til henne sist og fikk ikke svar, så slettet henne etter 1-2 dager. Nå er ballen på hennes banehalvdel. Anonymkode: cb22c...963 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #6 Skrevet 21. februar 2020 Sånn som tinder fungerer nå er mennene rett og slett nødt til å si hei først om de vil at noe skal skje Anonymkode: c8c2e...ea3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #7 Skrevet 21. februar 2020 Jeg tar selv kontakt hvis det noen jeg faktisk er veldig interessert i, men noen er bare sånn kanskje, kanskje ikke. Er så lite info der at det er vanskelig å si. Skal på date snart med en mann jeg selv meldte først fordi jeg likte veldig godt det jeg så/leste. Mange matcher som aldri tar kontakt med meg heller. Anonymkode: 443bc...b53
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #8 Skrevet 21. februar 2020 42 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er greia med at damene bare sitter der uten å ta kontakt? Anonymkode: cb22c...963 Damer tar aldri kontakt først, og de svarer sjeldent når mannen skriver først. Det er min erfaring. Anonymkode: b41f8...a84 1
MakeItHappen Skrevet 21. februar 2020 #9 Skrevet 21. februar 2020 Det er ganske lett for damer å få matcher. Jeg er ikke pen, men får ofte høre at jeg er sensuell eller sjarmerende. Dette vises ikke på bilder (tror jeg). Likevel får jeg en drøss med likes (har tinder gull og kan se antall), så det beviser jo at menn ukritisk sveiper ja på meg😜 Uansett, jeg har en del matcher, de fleste har jeg ikke begynt å chatte med, mest fordi jeg «investerer» i de jeg allerede har startet en dialog med. Må sondere veien videre med de først. Orker ikke chatte med for mange av gangen. Når det er sagt syns jeg de som bare skriver Hei og ikke noe mer er lite interessante. Jeg skriver ofte først selv, og da legger jeg litt i det jeg skriver. Jeg har ikke lyst til å jobbe for dialogen. Ønsker at den skal være lett og gå av seg selv. Da er kun «hei» et dårlig utgangspunkt.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #10 Skrevet 21. februar 2020 Du klager på at de ikke skriver noe, de sitter sikkert å klager på at du ikke skriver noe. Hvorfor skriver du ikke noe til dem? Du må faktisk gjøre en innsats for å vinne frem. Anonymkode: 759ae...7f7
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #11 Skrevet 21. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du klager på at de ikke skriver noe, de sitter sikkert å klager på at du ikke skriver noe. Hvorfor skriver du ikke noe til dem? Du må faktisk gjøre en innsats for å vinne frem. Anonymkode: 759ae...7f7 Av de jeg har skrevet med er det jeg som har sendt første meldingen i over 90 % av tilfellene. Tro meg, jeg gjør nok. Anonymkode: cb22c...963
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #12 Skrevet 21. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av de jeg har skrevet med er det jeg som har sendt første meldingen i over 90 % av tilfellene. Tro meg, jeg gjør nok. Mulig det da går på HVA du skriver? Den tiden jeg var på Tinder hadde jeg inntrykk av at man som mann bare måtte ta initiativ, være veldig bevisst hva man skrev og nesten i overkant "på" (i forhold til hvordan jeg sjekker ellers), og at da hadde jeg egentlig ganske ok treffprosent. Men så fucker hele appen med hodet ditt etterhvert, og man blir overfladisk og kynisk. Eller, jeg ble. Anonymkode: e76bf...104
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #13 Skrevet 21. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mulig det da går på HVA du skriver? Den tiden jeg var på Tinder hadde jeg inntrykk av at man som mann bare måtte ta initiativ, være veldig bevisst hva man skrev og nesten i overkant "på" (i forhold til hvordan jeg sjekker ellers), og at da hadde jeg egentlig ganske ok treffprosent. Men så fucker hele appen med hodet ditt etterhvert, og man blir overfladisk og kynisk. Eller, jeg ble. Anonymkode: e76bf...104 Jeg sa ikke at det har gått dårlig når vi faktisk har skrevet noe? Anonymkode: cb22c...963
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #14 Skrevet 21. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg sa ikke at det har gått dårlig når vi faktisk har skrevet noe? Jo, det sa du (hun du matchet med 2 ganger)? Men det var kanskje en løgn, siden du i TS sier du IKKE hadde skrevet, men senere AT du hadde skrevet. Anonymkode: e76bf...104
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #15 Skrevet 21. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det sa du (hun du matchet med 2 ganger)? Men det var kanskje en løgn, siden du i TS sier du IKKE hadde skrevet, men senere AT du hadde skrevet. Anonymkode: e76bf...104 Herre. Det var ett tilfelle, én dame. Anonymkode: cb22c...963
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #16 Skrevet 21. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Av de jeg har skrevet med er det jeg som har sendt første meldingen i over 90 % av tilfellene. Tro meg, jeg gjør nok. Anonymkode: cb22c...963 Jeg er kvinne og kunne sagt det samme. Jeg sender melding i over 90% av tilfellene, og «svaret» jeg som oftest får er at matchen forsvinner, hender at de bare ikke svarer Menn er ikke noe bedre enn kvinnene du har prøvd deg på. Du må bare prøve videre, kanskje du får napp. Anonymkode: 759ae...7f7 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #17 Skrevet 21. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer tar aldri kontakt først, og de svarer sjeldent når mannen skriver først. Det er min erfaring. Anonymkode: b41f8...a84 Tull... Jeg skriver alltid først når jeg trykker match. Legger omtanke i meldingene og plukker opp noe fra bio eller bilder som jeg spør om, og får ofte ikke svar. Anonymkode: 15085...af0 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #18 Skrevet 21. februar 2020 Jeg er kvinne, og noen ganger sender jeg melding først og andre ganger venter jeg til noen sender melding til meg. Det hender at jeg ikke svarer noen som sender melding til meg fordi det er slitsomt å ha fem forskjellige samtaler på en gang. En gang så svarte jeg feil person 🙈 Anonymkode: b8fcc...b66
Måneskinn Skrevet 22. februar 2020 #19 Skrevet 22. februar 2020 Vel, jeg tar som regel kontakt med de jeg matcher med - men svarer de? Meget sjelden... så det er ikke sånn at alle damer sitter på gjerdet. Noen av oss prøver faktisk
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #20 Skrevet 22. februar 2020 Ganske logiske egentlig. Hvis du er mann og sender melding har damen nok 100 vis av matcher. Samme har nok de 20% mest populære mennene. Jeg sender dog alltid melding først, hvis ikke har man 0% sjanse, bedre med 1% ved å være proaktiv. Anonymkode: d2a17...649
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå