Pupperulla Skrevet 20. februar 2020 #1 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) 2 av disse går i klassen til mitt barn. Jeg er så utrolig lei meg, for barna , for mannen og ikke minst for henne. Hun som elsket livet, kjempet en umulig kamp i mange år. Vi hadde alle håpet at hun skulle vinne. Men den jævla kreften ! Den bare slo og slo! Slo i stykker noe vakkert, noe helt spesielt! I kveld er jeg så uendelig trist, jeg gråter for en mamma, en kone og en venn💔 Nå er din smerte borte, så må vi, som er igjen, bære vår smerte. Dele den ,så det kanskje blir lettere. Hvil i fred , vakre sjel ❣️ Endret 20. februar 2020 av Pupperulla 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #2 Del Skrevet 20. februar 2020 <3 Anonymkode: 4ae26...3ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 20. februar 2020 #3 Del Skrevet 20. februar 2020 ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #4 Del Skrevet 20. februar 2020 ❤️ Anonymkode: 9a0bd...6a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 20. februar 2020 #5 Del Skrevet 20. februar 2020 Livet er ikke alltid rettferdig. De beste faller bort og tilbake sitter det barn og voksne i sorg over det de nettopp har mistet. I dagene og ukene som kommer vil det gå opp for dem hvor ufattelig mye de har mistet. Men livet går ubarmhjertig videre. Ingen enser det som nettopp har skjedd. Livet fortoner seg som en busstur. Du står der på holdeplassen og venter. Du velger selv om du går på bussen når den kommer eller bare blir stående igjen å se på at den drar. Det er fint hvis du går på bussen. Kansje treffer du nye folk som kan komme med varme tanker til deg slik at livet ikke blir så værst likevel. Sorgen er der den, men jobb videre og gråt når de tankene kommer så jobb igjen. Hjelp hverandre i hverdagen. Se tilbake på de gode minnene istedet for å grave seg ned i de dårlige. Tiden leger alle sår sies det.... Varme tanker herfra, 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupperulla Skrevet 20. februar 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 20. februar 2020 21 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Livet er ikke alltid rettferdig. De beste faller bort og tilbake sitter det barn og voksne i sorg over det de nettopp har mistet. I dagene og ukene som kommer vil det gå opp for dem hvor ufattelig mye de har mistet. Men livet går ubarmhjertig videre. Ingen enser det som nettopp har skjedd. Livet fortoner seg som en busstur. Du står der på holdeplassen og venter. Du velger selv om du går på bussen når den kommer eller bare blir stående igjen å se på at den drar. Det er fint hvis du går på bussen. Kansje treffer du nye folk som kan komme med varme tanker til deg slik at livet ikke blir så værst likevel. Sorgen er der den, men jobb videre og gråt når de tankene kommer så jobb igjen. Hjelp hverandre i hverdagen. Se tilbake på de gode minnene istedet for å grave seg ned i de dårlige. Tiden leger alle sår sies det.... Varme tanker herfra, Takk❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #7 Del Skrevet 23. februar 2020 Livet er brutalt Kreft er helt jævlig brutalt Jeg ble enke i ung alder, og sitter her med et barn som også sørger over sin pappa Livet blir aldri det samme igjen, men det blir litt lettere. Ta vare på de sørgende.Ikke spør dem om de trenger hjelp til noe, sannsynligvis sier de nei takk. Bare møt opp på døren, det fungerte ivertfall her i huset. ❤ Anonymkode: 27879...8b6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla80 Skrevet 23. februar 2020 #8 Del Skrevet 23. februar 2020 Sitat 2 av disse går i klassen til mitt barn. Jeg er så utrolig lei meg, for barna , for mannen og ikke minst for henne. Hun som elsket livet, kjempet en umulig kamp i mange år. Vi hadde alle håpet at hun skulle vinne. Men den jævla kreften ! Den bare slo og slo! Slo i stykker noe vakkert, noe helt spesielt! I kveld er jeg så uendelig trist, jeg gråter for en mamma, en kone og en venn💔 Nå er din smerte borte, så må vi, som er igjen, bære vår smerte. Dele den ,så det kanskje blir lettere. Hvil i fred , vakre sjel ❣️ Skjønner veldig godt at du er lei deg . Kreft er en grusom sykdom ,spesielt ille synes jeg det er når det er barn involvert. ( selv om det selvfølgelig er ille uavhengig av alder ) De er heldige barna hennes som har deg ❤️ Stå på ! 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå