Gå til innhold

favoritt-twist


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er deres topp 3 favoritt-twist og hvilke biter blir alltid liggende igjen i skåla til sist?

Mine er daim, nougatcrisp og fransk nougat.

De som blir liggende igjen er banan og chocolate toffee.

Anonymkode: 01366...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kokos ♥️

Marsipan

Fransk nougat

 

Nougat crisp ligger igjen til slutt, meeen blir jo spist den også.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er borte 😭 banan og lakris ligger alltid igjen, spiser det ikke uansett hvor søtsugen jeg er. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

 Caramel

Japp

Nougat crisp.

Banan ligger igjen, den er grusom.

 

 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er banan, chocolate toffee og marsipan. Kokos og lakris ligger alltid igjen til slutt, men de blir nå spist de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var det fjellet med snø på, men den forsvant tror jeg. Har ikke vært i de siste posene, så gadd ikke kjøpe twist mer i protest. Var som regel bare en eller to av den i en pose. Nougatcrisp er også god

Anonymkode: 1def4...414

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Best i rangert rekkefølge: Chocolate toffe, fransk nougat, nougat crisp. Chocolate toffe er en soleklar ener.

Kokos, lakris og japp er bikkjemat

Anonymkode: 24656...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min var det fjellet med snø på, men den forsvant tror jeg. Har ikke vært i de siste posene, så gadd ikke kjøpe twist mer i protest. Var som regel bare en eller to av den i en pose. Nougatcrisp er også god

Anonymkode: 1def4...414

Jaa den var min favoritt også! Visste bare ikke hvordan jeg skulle beskrive den 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakris var min favoritt, men så endret de oppskrift og nå er den ikke like god :( 

en nå er favorittene nougat crisp, daim dersom den er kjøleskapskald også er lakris og den blå toffeen på delt 3.plass!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banan er og blir favoritten, dessverre er samboeren enig 🙈 nugat, og den nye som er myk karamell med sjokolade inni, minner og meller er topp tre. 
 

marsipan, kokos og lakris er de kjedeligste.

Anonymkode: 158d4...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nougat crisp, kokos og chocolate toffee er favorittene mine. 

Anonymkode: cb312...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi haha, trodde «favoritt-twist» var et ordspill og at tråden handlet om folks favoritt vitser (høres sånn ut når man sier favoritt-twist fort). 

Anonymkode: 241e6...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Strikkegurine skrev:

Jaa den var min favoritt også! Visste bare ikke hvordan jeg skulle beskrive den 😂 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min var det fjellet med snø på, men den forsvant tror jeg. Har ikke vært i de siste posene, så gadd ikke kjøpe twist mer i protest. Var som regel bare en eller to av den i en pose. Nougatcrisp er også god

Anonymkode: 1def4...414

Ja den savner jeg også! 

Endret av Elida88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Lisanna skrev:

Lakris var min favoritt, men så endret de oppskrift og nå er den ikke like god :( 

en nå er favorittene nougat crisp, daim dersom den er kjøleskapskald også er lakris og den blå toffeen på delt 3.plass!

Enig. Lakris var min favoritt også, men den nye varianten spiser jeg ikke. Den er ikke god i det hele tatt 😞

Anonymkode: 3fc66...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...