Gå til innhold

Han har dame, men vi snapper hver dag

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Har det siste året hatt et lite håp om at han skal gjøre det slutt med dama når jeg flytter hjem, men må nok bare ta meg sammen. Er vanskelig siden han er den eneste jeg har vært glad i

Anonymkode: da0ef...e41

Skjønner det. Man har jo gjerne et håp om at det skal gå den veien man ønsker. Men så lenge han velger å være sammen med en annen, og ikke deg så har han tatt et valg. Og det gjør vondt å innse. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snill?

Han liker at du liker han.

Han liker oppmerksomheten.

Og det gjør du og.

Du: "Han liker meg innerst inne, ellers hadde han kuttet kontakten" 

Forer videre på forelskelsen.

Han: "hun får ikke nok av meg, bra for selvtilliten. Og går det dårlig med nye dama, står hun klar"

Anonymkode: 40211...43d

Vet ikke helt hva jeg skal tro lengre. Hvis det viser seg at han er en "drittsekk" gir jeg opp gutter. Han har vært der for meg over halve livet mitt og er den eneste (bortsett fra familien min) jeg stoler på. 

Skjønner bare ikke hvorfor han skal ha meg som reserve? Han er en 10er og jeg er en 6er. Han kan få hvem han vil

Skrevet
5 minutter siden, this_is_she skrev:

Du er et voksent menneske, er du ikke det da? Er det sånn at han står med en pistol mot tinningen din og tvinger deg til dette? Nei. Du står fritt til å ta dine egne valg. Ikke legg skylda over på han! Dette er lett; gi en kort forklaring på hvorfor du ikke ønsker mer kontakt. Deretter slett og blokker. 

Jeg er svak. Han har vært der for meg nesten halve livet mitt. Han er den jeg stoler mest på. Klarer ikke å la han gå uten å virkelig ha prøvd. Vil gjerne at han skal innse at han har gjort en feil.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av og på i årevis?

Så du er ventepølsa mellom de gangene han har kjæreste på ordentlig?

Han har kjent deg i årevis og aldri blitt kjæresten din?

Og du lurer på hvorfor 😛

Anonymkode: 40211...43d

Er jeg som har avvist han i alle disse årene. Har aldri følt meg klar for å ha kjæreste også har jeg hatt litt å slitt med da jeg var yngre. Han var der for meg. Han fikk seg dame når jeg flyttet for å studere, men da det ble slutt tok han opp kontakten igjen. Ikke hans feil, og han har ikke gjort noe galt. Som nevnt var det jeg som var urettferdig mot han. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er så hekta!!!

Les deg opp på hekt og kom deg videre!

Anonymkode: 4cd7a...af5

Skal prøve å lese meg opp

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sa han til meg da han "dumpet" meg også, at hvis det er meningen at vi skal ende sammen, så gjør vi det når jeg flytter hjem. Det gjør det så tungt. Har holdt på med noen drittsekker, men han er egentlig ikke en av dem..

Vel, han dumper deg, enda han sier dere ender sammen, bare for å holde deg varm. Han skal bare pule litt på andre mens du sitter og venter på ham, han sender deg snapper mens han er sammen med andre damer, tror neppe han gjør det for å glede deg!  Oppfører seg som en kødd mot både deg og dama si.  Sånt definerer jeg som en drittsekk, ikke som verdens snilleste, virkelig ikke! 

Gjest this_is_she
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er svak. Han har vært der for meg nesten halve livet mitt. Han er den jeg stoler mest på. Klarer ikke å la han gå uten å virkelig ha prøvd. Vil gjerne at han skal innse at han har gjort en feil.

Så planen er at dere skal leve lykkelig sammen alle deres dager da? Er dette egentlig en mann å trakte etter? Om dere nå skulle bli sammen så tar det vel ikke lang tid før han sitter på snap og kjøper seg inn hos en ny dame? 

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han gjør egentlig ikke noe galt? Er ikke flørtende meldinger. Er meldinger om dagligdagse ting. Kan spørre hvordan jeg har det. Han er en god person. Bare skjønner ikke hva han tenker

Intensjonen bak snappingen vet du da... 

Anonymkode: 47e40...a98

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

D beste å gjøre er å ikke svare så ofte. Ta ikke noe kontakt. Spør han hvorfor... noe han egentlig burde ha skjønt da. Så si hva du føler og at du må komme deg videre når det ikke er noe mer hos han og hente. Fake it til you make it... si du skal på date😁. Still krav.

Anonymkode: 9d31b...f8f

Skrevet
20 timer siden, Dævendøtte skrev:

Vel, han dumper deg, enda han sier dere ender sammen, bare for å holde deg varm. Han skal bare pule litt på andre mens du sitter og venter på ham, han sender deg snapper mens han er sammen med andre damer, tror neppe han gjør det for å glede deg!  Oppfører seg som en kødd mot både deg og dama si.  Sånt definerer jeg som en drittsekk, ikke som verdens snilleste, virkelig ikke! 

Vil ikke si at jeg sitter og venter på han. Er på dater med andre. Virker som han blir litt sjalu da. Tror bare han er ensom, og synes det er tøft at jeg bor så langt unna. Tenker ikke å ta han tilbake med det første heller hvis det skulle bli slutt med dama

Ts

Skrevet
20 timer siden, this_is_she skrev:

Så planen er at dere skal leve lykkelig sammen alle deres dager da? Er dette egentlig en mann å trakte etter? Om dere nå skulle bli sammen så tar det vel ikke lang tid før han sitter på snap og kjøper seg inn hos en ny dame? 

Det vi hadde var spesielt og er derfor veldig vanskelig å gi slipp på. Tar han ikke nødvendigvis tilbake hvis det blir slutt med dama. Han er ikke typen som "kjøper seg inn hos nye damer", men vi blir alltid "dratt mot hverandre". 

Ts

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Intensjonen bak snappingen vet du da... 

Anonymkode: 47e40...a98

Nei, ikke nødvendigvis. Skjønner ikke hvorfor han vil prate hver dag. Skjønner heller ikke hva han sier til dama om dette. Han mente det var greit siden meldingene mellom oss var uskyldige. Skal sies at vi har lengre samtaler når han ikke er med dama. 

Ts

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

D beste å gjøre er å ikke svare så ofte. Ta ikke noe kontakt. Spør han hvorfor... noe han egentlig burde ha skjønt da. Så si hva du føler og at du må komme deg videre når det ikke er noe mer hos han og hente. Fake it til you make it... si du skal på date😁. Still krav.

Anonymkode: 9d31b...f8f

Tar sjeldnere kontakt nå enn tidligere. Har også hintet litt om at jeg dater. Det tror jeg ikke han liker. Prøver å bry meg minst mulig, men i perioder savner jeg han veldig. Bør begynne å stille krav. Takk!

Ts

Skrevet

TS, Starter tilfeldigvis navnet ditt på C? 

Anonymkode: 4a98c...cb4

Skrevet

Han holder deg på gress... Fatter ikke at du gidder 😒

Anonymkode: 877bf...e73

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, Starter tilfeldigvis navnet ditt på C? 

Anonymkode: 4a98c...cb4

Nei, starter ikke på C. Kjenner du noen andre som har opplevd noe lignende? 

Ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han holder deg på gress... Fatter ikke at du gidder 😒

Anonymkode: 877bf...e73

😕 Skjønner heller ikke at jeg gidder. Trenger litt tid for å gi slipp.. 

Ts

Skrevet
På 20.2.2020 den 19.14, AnonymBruker skrev:

Av og til sender han snapper av at han sitter sammen med dama eller at han ligger i senga hennes. Andre dager sender han fine selfier av seg selv. Blir så forvirret av hele situasjonen. Gjør vondt å se dem sammen

Enten liker du å plage deg selv, eller så er du alt for snill. Det mest riktige ville vært å kutte kontakten. Det eneste som kommer ut av dette,er at du blir såret.

Anonymkode: 3f217...194

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...