Gå til innhold

Han har dame, men vi snapper hver dag

Fremhevede innlegg

Skrevet

En jeg har holdt på med/vært sammen med har fått seg dame. Da jeg fikk vite at de holdt på spurte jeg han om vi skulle kutte kontakten. Han ville fortsette å sende meldinger med meg siden jeg var så koselig å tekste med. Han var også redd for at vi ville miste kontakten for alltid hvis vi "tok en pause" med å sende meldinger til hverandre. Vi snapper altså hver dag. Noen dager korte samtaler, andre dager lengre samtaler. 

Selv synes jeg dette er litt rart. Hvis jeg hadde vært den nye dama hans hadde jeg blitt veldig usikker hvis jeg visste om dette (men så er jo jeg en litt usikker person). Jeg kunne også forstått det bedre hvis vi holdt kontakten i perioder, men han vil snakke hver dag. Vi har aldri vært kun venner, det har alltid vært følelser der. Vi har vært av og på i rundt 10 år, og vi bestemte oss for å være venner senest for et år siden ettersom jeg bor i en annen by på grunn av studier. 

Ville bare høre hva dere tenker? Tenker jeg for mye? Jeg savner han veldig, men skjønner ikke hva han tenker om meg...

Anonymkode: da0ef...e41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenker for lite. Kutt nå for helvete kontakten med dusten!

Anonymkode: 93d4a...a07

• Liker 18
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En jeg har holdt på med/vært sammen med har fått seg dame. Da jeg fikk vite at de holdt på spurte jeg han om vi skulle kutte kontakten. Han ville fortsette å sende meldinger med meg siden jeg var så koselig å tekste med. Han var også redd for at vi ville miste kontakten for alltid hvis vi "tok en pause" med å sende meldinger til hverandre. Vi snapper altså hver dag. Noen dager korte samtaler, andre dager lengre samtaler. 

Selv synes jeg dette er litt rart. Hvis jeg hadde vært den nye dama hans hadde jeg blitt veldig usikker hvis jeg visste om dette (men så er jo jeg en litt usikker person). Jeg kunne også forstått det bedre hvis vi holdt kontakten i perioder, men han vil snakke hver dag. Vi har aldri vært kun venner, det har alltid vært følelser der. Vi har vært av og på i rundt 10 år, og vi bestemte oss for å være venner senest for et år siden ettersom jeg bor i en annen by på grunn av studier. 

Ville bare høre hva dere tenker? Tenker jeg for mye? Jeg savner han veldig, men skjønner ikke hva han tenker om meg...

Da vet du jo at du aldri kan stole på han i hvert fall. Kjekt å finne ut av før det eventuelt skulle blitt dere to.

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker for lite. Kutt nå for helvete kontakten med dusten!

Anonymkode: 93d4a...a07

Men han er egentlig den snilleste personen jeg vet om. Tror ikke nødvendigvis han mener noe vondt med det. Det bare sårer meg at han dumper meg, for så å ikke la meg gå

Skrevet
7 minutter siden, Jordbæra skrev:

Da vet du jo at du aldri kan stole på han i hvert fall. Kjekt å finne ut av før det eventuelt skulle blitt dere to.

Men han gjør egentlig ikke noe galt? Er ikke flørtende meldinger. Er meldinger om dagligdagse ting. Kan spørre hvordan jeg har det. Han er en god person. Bare skjønner ikke hva han tenker

Skrevet

Av og til sender han snapper av at han sitter sammen med dama eller at han ligger i senga hennes. Andre dager sender han fine selfier av seg selv. Blir så forvirret av hele situasjonen. Gjør vondt å se dem sammen

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han er egentlig den snilleste personen jeg vet om. Tror ikke nødvendigvis han mener noe vondt med det. Det bare sårer meg at han dumper meg, for så å ikke la meg gå

Den snilleste? Er det snilt? Hvis du synes det er sårende at han vil fortsette å ha kontakt til tross for å skaffet seg en kjæreste, så kan du la ham gå. Dere er begge egoistiske i dette tilfellet. Det er jo ikke bare han som bestemmer, - du også.

Anonymkode: 3a754...a0c

• Liker 4
Skrevet

Han vedlikeholder deg. Det er ikke snilt. Det er ikke snilt overfor deg eller dama hans. 

• Liker 9
Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av og til sender han snapper av at han sitter sammen med dama eller at han ligger i senga hennes. Andre dager sender han fine selfier av seg selv. Blir så forvirret av hele situasjonen. Gjør vondt å se dem sammen

Hallo!!! Du må slutte å snappe ham, dropp all kontakt! Han er da ikke snill i det hele tatt, verken mot deg eller dama si. 

Hvor blir det av selvrespekten hos folk!! Du skjønner vel at han vil ha i pose og sekk og du gir ham det. 

Skrevet

Si det som det er, at du synes det er kjipt å se dem sammen, hva har du egentlig å tape, bortsett fra det hektet du befinner deg i med han? 

Han holder deg varm som en plan b, i tilfelle det ryker med hun nye.

Anonymkode: 4cd7a...af5

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den snilleste? Er det snilt? Hvis du synes det er sårende at han vil fortsette å ha kontakt til tross for å skaffet seg en kjæreste, så kan du la ham gå. Dere er begge egoistiske i dette tilfellet. Det er jo ikke bare han som bestemmer, - du også.

Anonymkode: 3a754...a0c

Fortalte han i starten at jeg var usikker på om jeg klarte å holde kontakten siden jeg fortsatt hadde følelser og måtte tenke på meg selv. Bestemte meg for å fortsette. Venninnene mine liker han godt, og synes han er verdens snilleste. Så er ikke bare det at jeg har sett meg helt blind. Han er vanligvis snill og god, men skjønner ikke hva han driver på med nå. Vil gjerne komme meg over han, men på samme tid håper jeg det blir slutt med dama når jeg flytter tilbake til samme by som han.

Skrevet

9 minutter siden, Ludovica- skrev:

Han vedlikeholder deg. Det er ikke snilt. Det er ikke snilt overfor deg eller dama hans. 

Det kan stemme. Men skjønner ikke hvorfor han ikke vil gi slipp på meg? Dama hans er mye penere enn meg, haha

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan stemme. Men skjønner ikke hvorfor han ikke vil gi slipp på meg? Dama hans er mye penere enn meg, haha

Fordi det føles godt å vite at man blir likt, at noen er der, at noen bryr seg.

Og det er alltids greit med noen i bakhånd sånn i tilfelle. 

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Hallo!!! Du må slutte å snappe ham, dropp all kontakt! Han er da ikke snill i det hele tatt, verken mot deg eller dama si. 

Hvor blir det av selvrespekten hos folk!! Du skjønner vel at han vil ha i pose og sekk og du gir ham det. 

Klarer ikke å gi slipp. Hadde det vært en annen hadde det gått bra, men vi har vært av og på siden ungdomsskolen. Har alltid sett for meg at det er vi som kommer til å ende opp sammen tilslutt. Det sa han til meg da han "dumpet" meg også, at hvis det er meningen at vi skal ende sammen, så gjør vi det når jeg flytter hjem. Det gjør det så tungt. Har holdt på med noen drittsekker, men han er egentlig ikke en av dem.. Vet ikke helt hva jeg vil fram til med denne tråden, bare trengte å snakke om det

Skrevet

Snill?

Han liker at du liker han.

Han liker oppmerksomheten.

Og det gjør du og.

Du: "Han liker meg innerst inne, ellers hadde han kuttet kontakten" 

Forer videre på forelskelsen.

Han: "hun får ikke nok av meg, bra for selvtilliten. Og går det dårlig med nye dama, står hun klar"

Anonymkode: 40211...43d

• Liker 7
Gjest this_is_she
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det bare sårer meg at han dumper meg, for så å ikke la meg gå

Du er et voksent menneske, er du ikke det da? Er det sånn at han står med en pistol mot tinningen din og tvinger deg til dette? Nei. Du står fritt til å ta dine egne valg. Ikke legg skylda over på han! Dette er lett; gi en kort forklaring på hvorfor du ikke ønsker mer kontakt. Deretter slett og blokker. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si det som det er, at du synes det er kjipt å se dem sammen, hva har du egentlig å tape, bortsett fra det hektet du befinner deg i med han? 

Han holder deg varm som en plan b, i tilfelle det ryker med hun nye.

Sa det til han da jeg innså at han holdt på med noen. Sa at jeg fortsatt hadde følelser for han og tok det tungt. Han sa at det visste han ikke (skjønner ikke hvordan han ikke visste det). Fortalte han at jeg kun ønsket han det beste, han sa det samme. 

Jeg er så glad i han og kunne lett ventet i mange år på å få han tilbake. På samme tid vet jeg ikke om det noen gang blir slutt mellom han og dama, så må tenke på meg selv også og forsøke å møte andre. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Klarer ikke å gi slipp. Hadde det vært en annen hadde det gått bra, men vi har vært av og på siden ungdomsskolen. Har alltid sett for meg at det er vi som kommer til å ende opp sammen tilslutt. Det sa han til meg da han "dumpet" meg også, at hvis det er meningen at vi skal ende sammen, så gjør vi det når jeg flytter hjem. Det gjør det så tungt. Har holdt på med noen drittsekker, men han er egentlig ikke en av dem.. Vet ikke helt hva jeg vil fram til med denne tråden, bare trengte å snakke om det

Av og på i årevis?

Så du er ventepølsa mellom de gangene han har kjæreste på ordentlig?

Han har kjent deg i årevis og aldri blitt kjæresten din?

Og du lurer på hvorfor 😛

Anonymkode: 40211...43d

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Ludovica- skrev:

Fordi det føles godt å vite at man blir likt, at noen er der, at noen bryr seg.

Og det er alltids greit med noen i bakhånd sånn i tilfelle. 

Det er sant. Har det siste året hatt et lite håp om at han skal gjøre det slutt med dama når jeg flytter hjem, men må nok bare ta meg sammen. Er vanskelig siden han er den eneste jeg har vært glad i

Skrevet

Du er så hekta!!!

Les deg opp på hekt og kom deg videre!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...