AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #1 Del Skrevet 19. februar 2020 Må levere attest fra fastlege og optiker og lurer litt på det med å levere dem. Spurte Vegvesenet, men ble ikke noe klokere av svaret deres. Vegvesenet sa jeg kunne 1) komme innom og levere attestene når jeg fikk dem, 2) sende dem i posten eller 3) levere dem når jeg møter opp for å ta teorien. Spurte spesifikt om jeg trengte å levere dem for å få ta teorien, men det svarte de ikke på. Kan jeg ta teorien først og levere attestene senere, eller må jeg levere dem for å kunne ta teorien? Attestene er i følge optikeren og fastlegen gyldige i tre måneder før oppkjøring, og jeg aner ikke når det blir. Har bare fått beskjed om å få gjennomført teorien ganske snart så vi ikke trenger å vente på det når tida for oppmelding til oppkjøring kommer. 😅 Anonymkode: 7d726...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 19. februar 2020 #2 Del Skrevet 19. februar 2020 Meg bekjent er attestene bare dokumentasjon på din helse. Tror ikke de er avhengige av opplæringen eller teorien og kan fullføre dem først. Som du sier er de kun gyldig en periode og så fort de er levert, bør du være klar for oppkjøringen. Husk også at ved evt. stryk er det 4 uker karantene før du kan prøve på nytt igjen (oppkjøring). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #3 Del Skrevet 19. februar 2020 Det er greit å levere de ved teoriprøven (siden du likevel kommer), men det er ikke påkrevd. Du kan ta teoriprøven uten å levere. De må bare være levert før du kan bestille oppkjøring. Hilsen ei som jobber med det. Anonymkode: abfbb...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #4 Del Skrevet 19. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er greit å levere de ved teoriprøven (siden du likevel kommer), men det er ikke påkrevd. Du kan ta teoriprøven uten å levere. De må bare være levert før du kan bestille oppkjøring. Hilsen ei som jobber med det. Anonymkode: abfbb...0a9 Åh, tusen takk! 😄 ts Anonymkode: 7d726...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #5 Del Skrevet 19. februar 2020 Du kan laste opp digitalt Anonymkode: a80ec...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå